millab Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 hei... jeg har en katt i løpetid tror hu har veldig vondt hun mjauer og mjauer.dette er også hennes første løpetid.. og da lurer jeg på om jeg kan gjøre for å minske smertene feks tabletter, kos,stillinger osv..?? håper noen har mere erfaring med dette en det jeg har:)
Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Det er veldig typisk løpetid at de mjauer og gnir seg mot gulvet. Dette er nok mest for å få oppmerksomhet fra hannkatter. Jeg vet ikke om de har så mye vondt i løpetida, det er nok mer at de vil ut og løpe og finne seg en hannkatt. Dersom du syns det er ubehagelig å ha en katt med løpetid (med tanke på at det ikke virker som den har det så godt), kan du sterilisere henne, da slipper du også å styre med å gi bort kattunger (selv om de er jo utrolig skjønne og man vil bare sitte og kose på de hele dagen :-p). Dersom du syns det er greit, ville jeg latt henne løpe fra seg ute, så roer hun seg snart.
Green Lady Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville holdt pusen inne til det var over, og dermed bestilt en time for sterilisering. Det trengs ikke flere hjemløse katter Og hun har nok ikke vondt, men er nok fryktelig frustrert fordi hun ikke får utløp for sine lyster. 3
millab Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 så det er det hun mjauer får ...ajå tusen takk for fine svar :D
NovaFlare Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Hold henne inne og få henne kastrert så fort som mulig. P-piller er ekstremt kreftframkallende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå