Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...:)

jeg har en katt i løpetid tror hu har veldig vondt hun mjauer og mjauer.dette er også hennes første løpetid..

og da lurer jeg på om jeg kan gjøre for å minske smertene feks tabletter, kos,stillinger osv..??

håper noen har mere erfaring med dette en det jeg har:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottiplott
Skrevet

Det er veldig typisk løpetid at de mjauer og gnir seg mot gulvet. Dette er nok mest for å få oppmerksomhet fra hannkatter.

Jeg vet ikke om de har så mye vondt i løpetida, det er nok mer at de vil ut og løpe og finne seg en hannkatt. Dersom du syns det er ubehagelig å ha en katt med løpetid (med tanke på at det ikke virker som den har det så godt), kan du sterilisere henne, da slipper du også å styre med å gi bort kattunger (selv om de er jo utrolig skjønne og man vil bare sitte og kose på de hele dagen :-p).

Dersom du syns det er greit, ville jeg latt henne løpe fra seg ute, så roer hun seg snart. :)

Skrevet

Jeg ville holdt pusen inne til det var over, og dermed bestilt en time for sterilisering. Det trengs ikke flere hjemløse katter :tristbla:

Og hun har nok ikke vondt, men er nok fryktelig frustrert fordi hun ikke får utløp for sine lyster.

• Liker 3
Skrevet

så det er det hun mjauer får ...ajå tusen takk for fine svar :D

Skrevet

Hold henne inne og få henne kastrert så fort som mulig. P-piller er ekstremt kreftframkallende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...