Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jobber som assistent i privat barnehage. Der har jeg full ansinitet og 323 000 i årslønn ved 100% stillilng. Jobber 40 % stilling.

Nå er det lyst ut en stilling som assistent på sfo på skolen her. Lurer litt på hva lønnen er til en assistent på sfo?

Endret av meta2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hivs du i dag tjener over 320 000 i året på en 40 % stilling - så vil jeg bare si at den må du holde på. Blir jo godt over 700 000 hvis du hadde jobbet 100 %.

Som assistent i sfo (med barne- og ungdomsarbeider utdannelse og full ansienitet) vil jeg tro at du vil ligge på max 350 000 i året. Har jobbet som leder i SFO, direkteplassert, for 360 000 i året (i en del av landet hvor lønningene er lavere enn på Østlandet f.eks).

Skrevet (endret)

Hivs du i dag tjener over 320 000 i året på en 40 % stilling - så vil jeg bare si at den må du holde på. Blir jo godt over 700 000 hvis du hadde jobbet 100 %.

Som assistent i sfo (med barne- og ungdomsarbeider utdannelse og full ansienitet) vil jeg tro at du vil ligge på max 350 000 i året. Har jobbet som leder i SFO, direkteplassert, for 360 000 i året (i en del av landet hvor lønningene er lavere enn på Østlandet f.eks).

Årslønna er jo beregnet på 100 % stilling. Ingen med 40 % stilling som tjener 320 000 i året som assistent i en barnehage! ;)

Dessuten har vel aldri assistenter noe utdannelse innen faget. Derfor man kalles assistent.

Til TS:

jeg har selv jobbet som assistent i både skole og SFO, og årslønna i min kommune er ihvertfall lavere enn 320 000! Tror den var på rundt 270 000 :)

edit: når jeg tenker etter, tror jeg kanskje ikke det var 270 000 engang.

Endret av Fraise
Skrevet

Får 7000 i måneden på sfo inkl noen timer overtid.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke årslønnen, men brutto kr. 11000 i mnd.(50%), altså 264 000 kr i året (100%). Jeg jobber på Østlandet, det er vel litt forskjell. :9

Endret av MarteM
Skrevet

Du må nok lese hva Ts skriver litt saktere.