Gå til innhold

Bordplassering.

julibrud 2004

Anbefalte innlegg

Foreldrene våre er skilte på begge sider.(har ikke kontakt med min mor, så stemoren min tar hennes plass ved bordet)

Men hvordan gjør man det med de andre "steforeldrene" Skla man plassere de ved siden av deres ektefelle/samboer...

Ex:

kone sv.far/Svigerfar/stemor/brudg./Brud/pappa/svigermor/samb.sv.mor

Håper dere skjønner plasseringen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor man plasserer steforeldre og stesvigerforeldre avhenger vel av hvor godt man kjenner dem og hvor mye kontakt man har med dem vil jeg tro. Om alle er venner og vel forlikte ersikkert plasseringen din bra, men om stesvigermor og svigermor absolutt ikke kommer overens ville jeg kanskje ha flyttet ste'en litt lenger unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal plassere de slik dere finner naturlig, hvis foreldrene ikke kommer særlig godt overens med hverandre hadde jeg heller plassert strategisk enn etter boken. Krangling og sure miner er viktigere å unngå enn at alt er eksemplarisk riktig.

Hvis alle er gode venner så gjør dere slik dere synes er best og mest naturlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Junibrud04-ulogget

Mine foreldre er skilt og har begge nye, men mamma og pappa sitter ved hovedbordet og stefar og stemor sitter sammen på et annet bord! Her er alle gode venner, så det er ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren og faren min er skilt og uvenner.Og begge har nye partnere..Og vi går etter boka.Pappa sitter ved siden av meg med brudgommens mor til bords og faren til brudgommen har min mor til bords..

Og deres nye partnere sitter ved siden av de andre gjestene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....Vi kommer til å plassere mann&kone, samboerpar etc etc ved siden av hverandre.

Plasserer vi gjestene med noen litt "ukjente", kan det fort oppstå pinlig taushet, og folk vil automatisk vantrives med situasjonen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er mine foreldre gift mens han har kun en mor. Så min far får hans mor til bords, mens min mammas kavaler foreløpig ikke er bestemt....

Var lettere før når alle som skulle være gift var det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...