Gå til innhold

PEN familie/aktivitet/planleggings-kalender

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Vi er et par i tyveårene som trenger en planleggingskalender. En sånn som har kolonne bortover der man har hver sinn kolonne der man skriver inn hva man skal, og så dagene nedover.

Som sagt så er vi bare to voksne som skal bruke den, og vi vil gjerne ha en pen en. En venninne av meg har en kjempesøt barnekalender, men de har jo barn så da blir det litt annerledes. Og siden jeg ikke har noen plass å "gjemme" (veeldig åpen kjøkken/stue-løsning her) så hadde det vært fint om den var pen å se :) Iallfall så pen som man kan få en kalender :fnise:

Gjest grønnfi
Skrevet

Lag en selv i excel. Da kan du velge skrifttype og farge selv, Sette inn bilder osv. Da blir den akkurat slik du vil ha den. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Nei det blir ikke noe pent. Vil kjøpe en :)

ts.

Gjest Consensio
Skrevet

Kjøp en magnettavle man også kan skrive på med egne tusjer. Da kan du skrive og henge opp bilder.

Eller male et par skapdører med slik tavlemaling (husker ikke hva det heter. Så kan dere ha en skapdør hver og fylle inn med kritt om hva, når og hvor.

jeg bruker ikke aktivitetstavler, men jeg lager meny for en måned av gangen.

Jeg har kjøpt noen tusjer i forskjellige farger, og skrevet opp menyene på kjøleskapet. Når måneden er over, så vasker jeg det bort og skriver opp på nytt igjen. (må jo selvfølgelig bruke tusjer som egner seg for dette)

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg ser at jeg har da fått inn noen merkelige skrivefeiler i den siste setningen. Jeg mente:

Og siden jeg ikke har noen plass å "gjemme" DEN (veeldig åpen kjøkken/stue-løsning her) så hadde det vært fint om den var pen å se PÅ :) Iallfall så pen som man kan få en kalender :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

herregud hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...