AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg var innom for en stund siden for å sette opp gaveliste, men de hadde en travel dag, så jeg gikk igjen. Var innom igjen i dag, ikke så lenge etter åpningstid. Da var det to damer der, (butikksjefen + en annen ansatt) og meg der. Ba om hjelp til å sette opp liste, tips til hva man skriver på listen osv... HAH! Jeg ble regelrett sendt hjem med et blankt a4 ark i hånda, og beskjed om å skrive opp en øsnkeliste så kunne jeg sende den i posten sånn at de kunne plotte den inn på dataen. Ikke snakk om hjelp til å feks finne en glass serie, service eller noenting!!! Elendig service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddebs Skrevet 25. mai 2011 #2 Del Skrevet 25. mai 2011 Takk for tipset! bor selv i kongsberg så da skal jeg holde meg unna å sette opp gaveliste der!! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Del Skrevet 25. mai 2011 Det var utrolig dårlig service. Men de er vel kanskje vant til at folk allerede vet hva de skal ha? De fleste sitter jo på internett og styrer på og lager gavelisten selv for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 25. mai 2011 #4 Del Skrevet 25. mai 2011 Det var jo veldig dårlig service, men det gjelder vel kanskje ikke alle Christiania Glasmagasin...? Og kanskje hun ikke helt forsto ønsket ditt? At det var hjelp til HVA du skulle ha på listen, ikke til hvordan den skulle settes opp... Om du gjorde det klart, så er det jo megadårlig service, men om hun misforsto er det jo bare snakk om en misforståelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. mai 2011 #5 Del Skrevet 25. mai 2011 Glassmagasinet har gått ut på dato for lenge siden. Hvis du trenger bestikk, kopper, glass osv. Så be heller venner og bekjente handle på Culina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Del Skrevet 25. mai 2011 Ts her: Jeg var veldig spesifikk på at jeg ville ha hjelp, og når hun sa at jeg skulle gjøre det hjemme så spurte jeg om igjen, at hvordan kan jeg sette opp hjemme når jeg ikke helt vet hva jeg vil sette opp, men det var ikke noe samtalemne. Ble bare avfeid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. mai 2011 #7 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg tror dette har veldig mye med hvilke butikker du er i. Jeg har selv jobbet i GlasMagasinet og kjenner meg ikke igjen, men så vet jeg også det at én butikk nødvendigvis ikke sier noe om alle butikkene. Selv tok jeg meg alltid den tiden kundene trengte, men dessverre finnes det dårlig innstilte medarbeidere i alle serviceyrker. Nå jobber ikke jeg på CG lenger, så jeg har sånn sett ingen interesse av å forsvare dem, men jeg synes det er for dumt å be noen styre unna en hel kjede på grunnlag av dårlig service i én butikk. Jeg opplevde elendig service på ICA her om dagen, det betyr ikke at jeg styrer unna alle butikkene. Jeg ville heller skrevet et klagebrev til CG, for de har faktisk plikt til å hjelpe, med mindre det er en spesiell grunn til det. Det er klart det, når julerushet slo inn for fullt og jeg sto alene i butikken så kunne jeg heller ikke hjelpe til med gaveliste, men da tilbød jeg heller at de kunne komme innom en annen dag. Så nei, jeg synes ingenting om den behandlingen du fikk, bare for å understreke det. Mvh Yvonne Endret 25. mai 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Del Skrevet 25. mai 2011 Klag til CG sentralt. Jeg klagde på servicen jeg fikk oppunder jul, og fikk en stor kompensasjon fra dem. Det virket som de fikk helt panikk da jeg klagde, og gjorde masse for å gjøre meg fornøyd igjen. Tror det går så dårlig med den kjeden der at de gjør hva som helst for å prøve og holde på kundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 25. mai 2011 #9 Del Skrevet 25. mai 2011 Klag til CG sentralt. Jeg klagde på servicen jeg fikk oppunder jul, og fikk en stor kompensasjon fra dem. Det virket som de fikk helt panikk da jeg klagde, og gjorde masse for å gjøre meg fornøyd igjen. Tror det går så dårlig med den kjeden der at de gjør hva som helst for å prøve og holde på kundene. Er det fordi du fikk en flott kompensasjon du tror det går dårlig med kjeden? Eller er det andre grunner? Kan ikke helt se noen sammenheng mellom å rette opp et dårlig inntrykk og at det går dårlig med kjeden... Jeg tenker at det er vel heller motsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. mai 2011 #10 Del Skrevet 26. mai 2011 Kongsberg-butikken er vel ikke det meste å skryte av, men har vært innom flere der de gjør jobben sin. Vi skal sette opp liste der, men order det på nett eller i en annen butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Del Skrevet 27. mai 2011 Vi hadde liste på glasmagasinet, gjorde alt selv på nettet, mener jeg å huske. Det var noen år siden - i gode gamle dager da man fikk 10 % ekstra (10 % av summen på alle gavene) i gave fra butikken. De har mye fint der, men jeg har inntrykk av at butikken (i allefall avdelingene i Trondheim) har forandret seg mye de siste par årene. Det er ALLTID 50 % salg på alt der inne, og det er få varer i butikken, mange tomme hyller (når det gjelder de litt mer eksklusive servisene), og salgsvarer som de tydeligvis har mye av på lager, står på paller overalt. Hadde jeg skulle laget en ny ønskeliste, ville jeg valgt en annen butikk denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #12 Del Skrevet 28. mai 2011 De har mye fint der, men jeg har inntrykk av at butikken (i allefall avdelingene i Trondheim) har forandret seg mye de siste par årene. Det er ALLTID 50 % salg på alt der inne, og det er få varer i butikken, mange tomme hyller (når det gjelder de litt mer eksklusive servisene), og salgsvarer som de tydeligvis har mye av på lager, står på paller overalt. Ja, fler av de tidligere litt fine magasinene har blitt skikkelig pallesalgsbutikker... Det er nok litt for stor konkurranse mellom dem til at det lønner seg å drive dem, og jeg føler det går inflasjon i en del "designvarer". Nå skal jeg ikke nevne navn på butikkene, for jeg husker ikke helt sikkert hvilken som er hvilken, men jeg var innom i hvert fall to "glassmagasin" på et kjøpesenter i vinter - i den ene sto det TO ansatte og hang over varene og pratet, og jeg var eneste kunde. Jeg lette etter noe bestemt, men fant det ikke, og da prøvde jeg flere ganger å få øyekontakt med de ansatte. Da de ikke reagerte på dette, og selvsagt heller ikke tok kontakt med meg, gikk jeg bare. Endte med å handle det jeg så etter i butikk nr 3 hvor den ansatte i det minste var tilgjengelig for spørsmål, og hadde varen inne. Men da ekspeditøren ble stående og prate lenge med noen venner som var innom før jeg ble ekspedert (sto i kassa), holdt jeg på å gå derfra også. Føles ikke veldig eksklusivt å handle dyrt kjøkkenutstyr og servise lenger, i hvert fall! Av de butikkene som er i nærheten av der jeg bor, er Traktøren av de med best utvalg, men føler ikke servicen er så bra der heller. Men har også erfaring med at det er store forskjeller fra butikk til butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå