Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert vært opp før, men kom utfor uhellet fredag, og kikket litt på det, jeg kan ikke få sagt det nok: det et av de heller verre programmene på TV. Tommy Steine er den mest PR-kåte mannen jeg kan tenke meg,kan han aldri la noen av disse gjestene sine få lov til å musisere litt uten at han må være med??? :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sansen for Tommy Steine, men liker heller ikke det at han alltid skal være med å synge.

Skrevet

Synes også det er helt greit, men i valget mellom Tommys Popshow og Beat for Beat, vinne definitivt Beat for Beat!! :D

Skrevet
:ler: Har sett det er par ganger. Han er virkelig et studium den mannen. Han gjør seg mye til. Snakker på en litt rar femi måte og har en liten svei å knærne....må bare trekke på smilebåndet når jeg ser han....men det seg jo ut som han liker rollen.. :blunke:
Skrevet

Synes Tommys popshow stinker! :murvegg:

Skrevet

Jeg hadde mye mer sansen for ham før! Nå synes jeg han har blitt mer og mer selvgod. Tror suksessen med I blanke messingen har gått litt til hodet på ham :roll:

Skrevet

Tommy Steine ruler jo, og det er et morsomt program. Og synge, det kan han jo.... :wink:

Skrevet
Har sansen for Tommy Steine' date=' men liker heller ikke det at han alltid skal være med å synge.[/quote']

Ja, er enig der!

Artig programm, men det blir litt mye av ham siden han er "overalt" der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...