Miss Marple Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Har sikkert vært opp før, men kom utfor uhellet fredag, og kikket litt på det, jeg kan ikke få sagt det nok: det et av de heller verre programmene på TV. Tommy Steine er den mest PR-kåte mannen jeg kan tenke meg,kan han aldri la noen av disse gjestene sine få lov til å musisere litt uten at han må være med??? :evil:
Arwen Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Har sansen for Tommy Steine, men liker heller ikke det at han alltid skal være med å synge.
Eliza Doalot Skrevet 10. november 2003 #4 Skrevet 10. november 2003 Synes også det er helt greit, men i valget mellom Tommys Popshow og Beat for Beat, vinne definitivt Beat for Beat!! :D
Gjest care Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 Har sett det er par ganger. Han er virkelig et studium den mannen. Han gjør seg mye til. Snakker på en litt rar femi måte og har en liten svei å knærne....må bare trekke på smilebåndet når jeg ser han....men det seg jo ut som han liker rollen.. :blunke:
Musemor Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde mye mer sansen for ham før! Nå synes jeg han har blitt mer og mer selvgod. Tror suksessen med I blanke messingen har gått litt til hodet på ham
Ruby Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Tommy Steine ruler jo, og det er et morsomt program. Og synge, det kan han jo....
Gjest Lady-M Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Synes Tommys popshow stinker! Enig!!
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 Har sansen for Tommy Steine' date=' men liker heller ikke det at han alltid skal være med å synge.[/quote'] Ja, er enig der! Artig programm, men det blir litt mye av ham siden han er "overalt" der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå