Gå til innhold

hvorfor ler ikke gutter av jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pfff. Jeg er morsom.

Eller....vent....kan det være en annen grunn til at gutta på jobb stadig vekk flirer av meg? :klo:

Pokker :sur:

AnonymBruker
Skrevet

Pfff. Jeg er morsom.

Eller....vent....kan det være en annen grunn til at gutta på jobb stadig vekk flirer av meg? :klo:

Pokker :sur:

ja, her har vi altså et flott eksempel på et kvinnfolk prøver å være morsom, men som ikke får det til.

• Liker 1
Skrevet

Pff, for en myte. Kommer helt an på person til person. Kjenner mange menn som ler av meg, men så har jeg alltid blitt sett på som en av gutta også da. ;)

Skrevet

Noen jenter er selvfølgelig morsomme, men de generelt vil jeg sier gutter er morsommere.

Grunnen vet jeg ikke :sjenert:

Skrevet

ja, her har vi altså et flott eksempel på et kvinnfolk prøver å være morsom, men som ikke får det til.

Og hvor mange menn fins det ikke som prøver å være morsomme men som ikke får det til? Sikkert akkurat like mange som kvinner. Selv kjenner jeg flere.

I min vennegjeng er det mange morsomme, rappkjefta og spontane jenter som får mange til å le hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet

Neinei, da får jeg heller påberope meg å være framsynt for jeg visste faktisk at den replikken ville komme - og da mest trolig fra en AB :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...