Livets datter Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Hva er den ene tingen du aldri kommer til å tørre å gjøre, selvom du egentlig har lyst? For meg må det være å hoppe i strikk, samt starte egen butikk. Kanskje...
Arwen Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Har hoppet i strikk men kommer ikke til å hoppe i fallskjerm :hår:
Arketypen Skrevet 10. november 2003 #4 Skrevet 10. november 2003 strippe på julebodet!.... eller... fan.. det har jeg jo gjort.... la meg se.... jo.... sitte i ubåt som går ned på 100+ meter....
Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #6 Skrevet 10. november 2003 Hoppe fra Prekestolen i Geiranger,jeg tørr ikke gå dit opp en gang. Kanskje k r y p e :o
Tjorven Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 Har egentlig fryktelig lyst til å starte butikk eller iallfall prøve å leve av å selge hobbytingene mine, men akkurat nå er jeg så avhengig av en trygg inntekt at jeg tør ikke....
Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 Har egentlig fryktelig lyst til å starte butikk eller iallfall prøve å leve av å selge hobbytingene mine' date=' men akkurat nå er jeg så avhengig av en trygg inntekt at jeg tør ikke.... [/quote'] Da starter vi ei kjappe sammen da Tjorven
Gjest gurimalla Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Ta den ene samtalen som kanskje kunne ha endret hverdagen.... Det er vanskelig med familie og forhold. Til det mer trivielle: Jeg ville heller aldri hoppet i fallskjerm. Det ser kult ut, men jeg hadde helt sikkert aldri frivillig hoppet ut av et fly :o
chimp Skrevet 10. november 2003 #10 Skrevet 10. november 2003 Har ikke engang lyst til å hoppe fallskjerm!!! Derimot sånt strikkhopp som i Fangene på fortet.....ut i vannet!!! DET har jeg innmari lyst til, men jeg vil jo aldri få testet ut om jeg virkelig hadde turt!
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Si opp jobben og reise på et års oppdagelsestur rundt i verden og ta diverse strøjobber rundt omkring! Det har jeg veldig lyst til, men ikke f om jeg tør - tenk om jeg blir blakk mens jeg er på den andre siden av jordkloden liksom En annen tanke jeg har lekt en del med; evakuere - rett og slett bare bryte alle bånd og flytte til sydligere strøk og starte på nytt med blanke ark. Det tør jeg ikke fordi jeg er redd jeg vil angre, og da har jeg plutselig ingen å komme tilbake til Lillian
Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Har ikke engang lyst til å hoppe fallskjerm!!! Derimot sånt strikkhopp som i Fangene på fortet.....ut i vannet!!! DET har jeg innmari lyst til' date=' men jeg vil jo aldri få testet ut om jeg virkelig hadde turt![/quote'] Hadde du turt det Chimp hadde du ikke vært redd for å få wipplash. :-? Skulle jeg prøvet noe slikt ahdde alle skruene løsnet hos meg.Det piper bare jeg går gjennom passkontrollen og da kan jeg si "Hay Jack"
Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #15 Skrevet 10. november 2003 Si opp jobben og reise på et års oppdagelsestur rundt i verden og ta diverse strøjobber rundt omkring! Det har jeg veldig lyst til, men ikke f om jeg tør - tenk om jeg blir blakk mens jeg er på den andre siden av jordkloden liksom En annen tanke jeg har lekt en del med; evakuere - rett og slett bare bryte alle bånd og flytte til sydligere strøk og starte på nytt med blanke ark. Det tør jeg ikke fordi jeg er redd jeg vil angre, og da har jeg plutselig ingen å komme tilbake til Lillian Da er det tryggere å spille Backpakker
Madison Skrevet 10. november 2003 #16 Skrevet 10. november 2003 Det må bli fallskjerm.. har ikke så veldig lyst heller
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #19 Skrevet 21. november 2003 Kjøre Thundercoaster på Tusenfryd. Nått inn a milljen!!!!
Arketypen Skrevet 21. november 2003 #20 Skrevet 21. november 2003 Kjøre helikopter de er langt farligere når de flyr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå