Gå til innhold

Vaginal orgasme

Viktig med vaginal orgasme?  

19 stemmer

1. 1. Hvor viktig er vaginal orgasme?

• Veldig viktig, må ha det hver gang
      1
    • Viktig, men gjør ikke noe om det uteblir iblant
      5
    • Greit å få det iblant, men ikke så viktig
      4
    • Bryr meg ikke om jeg får det eller ikke
      9

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er det egentlig å få vaginal orgasme ved samleie. Holder det med klitorisorgasme, eller er det noe som "mangler" dersom man ikke får vaginal orgasme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor viktig er det egentlig å få vaginal orgasme ved samleie. Holder det med klitorisorgasme, eller er det noe som "mangler" dersom man ikke får vaginal orgasme?

Selvfølgelig er det noe som mangler dersom man ikke får vaginal orgasme syns jeg , syns VELDIG synd på de som ikke får det ....Men klart , klitorisorgasme veier jo veldig opp for manglende vaginal orgasme . Så det er en god erstatning . Men samleiet kan være kjempedeilig og gi sterk nytelse selv om ikke begge kommer . Eller jeg , kvinnen kan nyte akten veldig veldig likevell . Er jo utrolig deilig å kjenne f.eks hans orgasme og jeg selv er SÅ nært å komme også . Føler det helt ok om jeg ikke alltid kommer , nyter så sterkt likevell og er ofte helt nært eget klimax da . Men forventer vanligvis å komme med min faste partner i hvertfall de aller fleste gangene vi har sex .Ofte får jeg en omgang til eller han fingrer meg til orgasme etterpå , og skal jo lite til før jeg kommer da , når man var så nært å komme selv før samleiet ble avbrudt .

Man blir ikke ordentlig HEKTA og avhengig av pikk ...før man er blitt vant til å få vaginal orgasme mener jeg . Jeg merker jeg er blitt selv mye mer sugen på mannfolk og sex , etter at jeg ble vant til å få heftige og kraftige vaginale orgasmer . Nå vil jeg heller ha det , enn klitorisorgasmer . Rett og slett forde jeg føler meg så mye BEDRE tilfredsstilt av vaginale orgasmer , enn av flere klitorisorgasmer . Også er det jo så kjedelig å komme alene ... Best er å komme sammen . Ingenting er jo bedre enn det : ) herlig !

Skrevet

Man blir ikke ordentlig HEKTA og avhengig av pikk ...før man er blitt vant til å få vaginal orgasme

For en latterlig påstand å komme med.

Selv har jeg aldri opplevd en vaginal orgasme, men herregud ikke kom å påstå at jeg ikke er hekta på pikk fordi.

• Liker 3
Gjest apekattenico
Skrevet

Selv har jeg aldri opplevd en vaginal orgasme, men herregud ikke kom å påstå at jeg ikke er hekta på pikk fordi.

Hello there, I don't think we've been introduced.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt vaginal orgasme. Får ikke klitorisorgasme hver gang jeg har sex heller, selv om vi prøver. Gjør meg ingenting, MÅ ikke ha en orgasme hver gang, det hadde bare stresset meg skikkelig, i og med at jeg ikke kommer lett.

Noen ganger går det, andre ganger ikke. Sex med typen er digg uansett.

Skrevet

Den dagen du blir like sexgal som meg ( ww )og faktisk t.o.m våger å dumme deg litt ut ovenfor menn og ta litt risiko sjekking osv , nettopp for å få pikk , Vil du skjønne hva jeg mener ...

Jeg holder fast på påstanden om at man må ha opplevd det magick stick`s utrolige virkning først , før man egentlig skjønner å verdsette det menn har mellom bena fullt ut . Selvfølgelig .

Smaker du noe som er vanvittig godt - må du bare ha mer og mer av det . Mens smaker du noe som ikke var så utrolig bra , får man ikke et hig etter mer av det på samme måte som i første tilfellet . Om du skjønner , vanskelig å forklare .

Skrevet (endret)

Tror WW mener basicly at ved å oppleve vaginal orgasme så kommer man et trinn til opp på "pikk-avhengighets-skalaen" fordi det visstnok er jævli digg.

Ikke at de som ikke får det ikke liker pikk også, for seff kan de gjøre det.

Selv om jeg ikke en gang er kvinne, så ser jeg jo logikken i det hun skriver.

Endret av Ziegel
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

KaDust, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Den dagen du blir like sexgal som meg ( ww )og faktisk t.o.m våger å dumme deg litt ut ovenfor menn og ta litt risiko sjekking osv , nettopp for å få pikk , Vil du skjønne hva jeg mener ...

Jeg holder fast på påstanden om at man må ha opplevd det magick stick`s utrolige virkning først , før man egentlig skjønner å verdsette det menn har mellom bena fullt ut . Selvfølgelig .

Smaker du noe som er vanvittig godt - må du bare ha mer og mer av det . Mens smaker du noe som ikke var så utrolig bra , får man ikke et hig etter mer av det på samme måte som i første tilfellet . Om du skjønner , vanskelig å forklare .

Har fått hundrevis av vaginalorgasmer, men tror ikke jeg er noe mer glad i pikk enn de som ikke har fått det.

Ingen orgasmer overgår de første jeg opplevde som 14-åring uansett.

- Og det var klitorisorgasmer.

Skrevet

Har fått hundrevis av vaginalorgasmer, men tror ikke jeg er noe mer glad i pikk enn de som ikke har fått det.

Ingen orgasmer overgår de første jeg opplevde som 14-åring uansett.

- Og det var klitorisorgasmer.

Så du har fått svakere orgasmer jo eldre du ble ? Hva kommer det av ? Slappe underlivsmuskler kanskje ...Ja da kan orgasmene bli svakere og kjennes dårligere og dårligere .Du får begynne å trimme kroppens viktigste muskel .Så får du sikkert helt andre og nye erfaringer .

Vanligvis er vaginal orgasme mye dypere og kraftigere enn klitorisorgasmer .

Men som sagt . Kommer an på den fysiske formen til dama . Og her er det megastore forskjeller .

Er selv over 30 år , men har bare opplevd at orgasmene blir kraftigere og kraftigere med årene . MEN så har jeg sterk og god bekkenmuskulatur , og har aldri født barn . Kanskje det er årsaken til mine sterke og gode vaginale orgasmer ? Nervene følger jo muskelbanene . Så sterke underlivsmuskler er viktig for å kunne nyte samleie .

Skrevet (endret)

Veldig viktig, men jeg er heldigvis så heldig at det avogtil ikke trengs mer enn 5 sek før det går! :danser:

Endret av cyanid
Gjest Wirmeline
Skrevet

Jeg får g-punktsorgasme veldig lett, jeg :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig for meg - men det uteblir heller skjelden og man trenger absolutt ikke en monsterpenis for å gi en dame vaginalorgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...