Gå til innhold

Trenger noen tips til noe som er nam

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen tips til noe godt jeg kan spise i stedenfor sjokolade og smågodt ? Ikke frukt, grønnsaker, riskaker, nøtter, lett-is, eller yogurt. Ja, jeg er nok dessverre litt kresen :P

Jeg skal så klart spise sjokolade i helgene, men vil prøve å spise noe annet i uken. Humøret mitt har ikke så godt av sukker, ikke helsen heller så, sover dårligere...så må være noe uten / med lite sukker. Trenger ikke å være mega sunt, men ikke sukkerbiter heller liksom :P

Gele eller funlight gele går jo ann, men blir jo litt lei av det i lengden. Samme gjelder riskrem, sist jeg spiste det ble jeg dårlig så frister ikke mer :P

Og hva spiser DU , som ikke er sjokolade, nøtter, frukt, grønnsaker, yogurt, is eller riskaker ?:D

Videoannonse
Annonse
Gjest apekattenico
Skrevet

Knekkebrød med brunost. Jeg elsker knekkebrød med brunost.

Skrevet

økologisk surkål med eienerbær+chili+blåost på grovbrød…

Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen tips til noe godt jeg kan spise i stedenfor sjokolade og smågodt ? Ikke frukt, grønnsaker, riskaker, nøtter, lett-is, eller yogurt. Ja, jeg er nok dessverre litt kresen :P

Jeg skal så klart spise sjokolade i helgene, men vil prøve å spise noe annet i uken. Humøret mitt har ikke så godt av sukker, ikke helsen heller så, sover dårligere...så må være noe uten / med lite sukker. Trenger ikke å være mega sunt, men ikke sukkerbiter heller liksom :P

Gele eller funlight gele går jo ann, men blir jo litt lei av det i lengden. Samme gjelder riskrem, sist jeg spiste det ble jeg dårlig så frister ikke mer :P

Og hva spiser DU , som ikke er sjokolade, nøtter, frukt, grønnsaker, yogurt, is eller riskaker ?:D

Vaniljekesam

Mozarella

Cottage Cheese (spiser mye cottage cheese)

popcorn er ikke helt ille kalorimessig

Gjest Applecore
Skrevet

Candied bacon? :P

Ølpølse?

Beef Jerky?

Vaniljekesam med bær eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...