b0blitez Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 beskriv din drømme dame/mann? Både personlighet og utseende, er så fryktelig nyskjerrig
Gjest Lykkeliky Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Min drømmemann: -Mørkt hår -Bredskuldret, litt kraftig -Høy -3-dagers skjegg -Skjønne øyne -Sexy -God i senga -Flink med tunga -Snill -Ærlig -Glad i meg
Gjest Bjørn82 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 beskriv din drømme dame/mann? Både personlighet og utseende, er så fryktelig nyskjerrig Angelina Jolie, med en personlighet som er en kombinasjon av snill, søt og "frekk" Samtidig så vil jeg at hun skal være litt bad-girl men hun må ikke være sånn at hun er bad-girl i det løssluppne sjiktet. Jeg vil også at hun skal være så kul at jeg vil foretrekke å ta henne med å mekke på biler enn kompisene mine. Er jo mye bedre å se på Jolie bøye seg over motor rommet enn fete Kim som blotter den hårete fete ræva si til deg. Ja jeg vil ha ei rype som er glad i trening, mekanikk og teknikk, men som i tillegg har de jentepregene over seg som ei skikkelig dame har.
Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Min drømmemann er en som får meg til å føle meg trygg, som klarer å få meg til å åpne meg og som får meg til å smile på dårlige dager Skader ikke om han er høy og bredskuldret, med en forkjærlighet for bondage og sm heller Endret 24. mai 2011 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå