beggeto Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Vi pusser opp soverommet vårt og jeg føler jeg har gått meg bort litt. Vi har malt i en grålilla farge, S 2010-R50B for å vere nøyaktig. Den vart litt mer lilla enn jeg hadde tenkt men syns den er fin. Jeg hadde sett for meg en litt "støvete/romantisk" stil med tekstiler og tilbehør i sort/sølv. MEN: så lurer jeg på hvor hodet mitt var når vi kjøpte skyvedører til garderoben, for der endte vi opp med dører i valnøtt. Jeg tenkte nok at de var fine mot det lilla, og det ble ikke så verst, men jeg har jo helt glemt resten av det jeg hadde tenkt. Syns dette er en ganske annen stil enn det sorte jeg hadde sett for meg.. Så nå lurer jeg på hvordan jeg skal hente meg inn igjen, eller hvilken stil jeg bør velge. Kanskje droppe sort/sølv og heller gå mot hvitt/brunt? Tenker på nattbord, gardiner, billedrammer, kurver, annen pynt. Noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg ville bygget videre på dørene på garderobeskapet og gått for hvitt, litt tre/brunt og lyse/skifergrått. Evt. kun brunt og hvitt. Og creme gardiner kanskje? Synes ikke svart/sølv er pent uansett. Det er litt emo.. Så jeg tror du kommer til å få det finere enn du hadde tenkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå