Gå til innhold

Utsatte henting i barnehage pga var så nøden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden flyttet min nye samboer inn.

Barnet mitt fra forrige ekteskap går full tid i barnehage. I dag var både jeg og samboer tidlig hjemme fra jobb. Det endte med at jeg utsatte hentingen til ganske nærme stengetid i barnehagen fordi vi heller prioriterte å ha oss. Klarte rett og slett ikke vente til kvelden.

Da jeg fortalte dette til venninnene mine sa de at det var helt greit, samtidig har jeg en vemmelig følelse i magen fordi jeg ikke prioriterte gullet mitt.

-Kari-Helene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk for info.

Hva lurer du på, egentlig?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Tror gullet ditt klarte seg fint i barnehagen, jeg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TROLL!!!! :rope: :rope: :rope: :rope: :rope: :rope:

Nå er jeg møkk lei av dere!!

• Liker 8
Skrevet
:sove:
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang av og til hvor de får være i barnehagen til stengetid er da ikke så ille? :) Verre med de som konstant bringes klokka sju om morgenen og hentes ti minutter før stengetid. Dag ut og dag inn. Det er ganske godt å være igjen med få barn på avdelinga, masse tid til å bare sitte og skravle, lese sånn smått i bøker eller tegne. :)

Går jo gjerne i ett hele dagen, så en liten "stillestund" i slutten av dagen av og til er nok ikke katastrofe. Forutsetter jo såklart at de ansatte ikke bare lar barna leke på egen hånd!

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, jeg er ikke noe troll. Er helt sant.

Jeg vet ikke helt hva jeg lurte på. Om folk synes jeg var ego, kanskje?

-Kari-Helene

Skrevet

Kari-Helene? :ler:

Håper det var et bra nyp da. At det var verdt det liksom. Jeg sier ikke mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det der var direkte egoistisk. Er man småbarnsforeldre skal man prioritere barna foran alt annet. Dagen i barnehagen er lang for en liten kropp. Hvis man er så nøden at man ikke kan vente de få timene til barna er i seng og lyset er slukket, så har man virkelig et problem.

Håper virkelig du koste deg der du lå og bevret med blomsten din mens både du og tankene dine burde vært annet steds! :fy_fy:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, ser absolutt ikke problemet. Ungen var i barnehagen, ingen som sier han MÅ hentes tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

TROLL!!!! :rope: :rope: :rope: :rope: :rope: :rope:

Nå er jeg møkk lei av dere!!

Alle er jo troll. Kanskje all kriminalitet her i samfunnet bare er trollingen fra media?

Finnes jo ikke ulike folk vet du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det der var direkte egoistisk. Er man småbarnsforeldre skal man prioritere barna foran alt annet. Dagen i barnehagen er lang for en liten kropp. Hvis man er så nøden at man ikke kan vente de få timene til barna er i seng og lyset er slukket, så har man virkelig et problem.

Håper virkelig du koste deg der du lå og bevret med blomsten din mens både du og tankene dine burde vært annet steds! :fy_fy:

:fnise::fnise::fnise:

Skrevet

Haha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge.

Jeg er forresten enig. Man burde kunne klare å vente med sexen til barna har lagt seg.

Skrevet

Haha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge.

Jeg er forresten enig. Man burde kunne klare å vente med sexen til barna har lagt seg.

Er det ikke perfekt å utnytte den alenetiden man har når begge er tidlig ferdig på jobb en dag da? Hvis man vanligvis jobber lenger betyr det jo bare at barnet egentlig skulle vært i barnehagen en god stund likevel, og barnet merker sånn sett ikke noen forskjell.

Er også forskjell på å være alene hjemme og slippe å ta hensyn, og å måtte være nøye på støynivå når barnet har lagt seg og ligger på rommet ved siden av.

Så lenge det ikke er noe som skjer ofte, og barnehagen får beskjed hvis man henter mye senere enn vanlig, så ser jeg virkelig ikke problemet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit dersom det ikke skjer ofte. Det er ikke uvanlig med mindre sex i småbarnsperioden og sånne kjappe stunder er viktig for å holde ved like sexlivet. Kunne glatt ha gjort det selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det går ann å gjøre slik innimellom. Hadde det vært standarden, ville det vært noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Gullet ditt var jo trygt plassert i barnehagen så jeg ser ingen grunn til at du skal "skamme" deg. Dere var tidlig ferdig på jobb og valgte å bruke den ekstra ledige stunden til noe fornuftig. For jeg mener det er fornuftig å ta vare på parforholdet. Da kom vel gullet hjem til en blid og avslappet mor også :fnise:

Er jo helt vanlig å plassere barn hos besteforeldre eller anna barnevakt for å få en kveld for seg selv, ut å spise eller på kino, eller noe annet.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Nå må du gi deg. Det er sånne som deg så mister mennene sine fordi barna går foran alt og alle. Dette barnet lider ingen nød av at mor venter med å hente til litt senere.

• Liker 3
Skrevet

Som ansatt i barnehage synes jeg at det er helt greit om en lar lyst være lyst og utsetter å hente i barnehagen. Barnet blir godt ivaretatt i kjente omgivelser og har ikke det vondt der. Det er forskjell på om en gjør dette "mellom jul og nyttår, eller mellom nyttår og jul". Med andre ord; en gang i blandt er annerledes enn regelmessig å være sistemann som blir hentet i barnehagen... ;)

• Liker 2
Skrevet

Det er helt ok en gang i blant!! Herlig å være litt spontan når man kan :)

Regner med du var i ekstra godt humør når jenta ble hentet og det er vel ikke å skimse av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...