Gjest Anbonymosius Skrevet 31. januar 2012 #21 Del Skrevet 31. januar 2012 Først og fremst vil jeg si at å diskutere om produkter ikke er for å reklamere! det er ikke meningen, men for at vi skal forstå hva som er hva og at vi snakker om samme sak så er det viktig å få det fram kanskje? En mnds bruk er ikke nok! kroppen får virkestoffer som setter igang en prosess. det er veldig individuelt. gjennomsnittlig får vi beskjed om at det fungerer etter 3 mnd optimalt. andre trenger lenger tid eller kortere tid. alt ettersom hvilken metabolisme vi FORSKJELLIGE mennesker er! Det å krangle om hvem som er hva og hvem som har ditt og datt, er barnslig og unødvendig! Jeg vil bare fram til at alle er vi forskjellig med forskjellige meninger! og å rakke ned på andre viser tydelig tegn på dårlig selvtillit og selvfølelse! Vi liker oss i Eqology fordi produktene virker, men de virker forskjellig fra person til person! JEG personlig var skeptisk til jeg skjønte hva det virkelig var! skepsis er fullt lovlig og ingen som skal hindre deg/dere i å være det! men å si at det bare er tull uten å ha prøvd det er dømmende og forkastelig! Jeg er Stolt over min arbeidsgiver som har krav til GMP (kvalitetskrav innenfor apotek varer). som vil si at alle våre produkter etter GMP-standard kunne vært solgt i apotek. når det er sagt så vil jeg si hjertlig velkommen til å gi det en sjanse isteden for å svartmale det før du har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymen Skrevet 31. januar 2012 #22 Del Skrevet 31. januar 2012 Må forresten legge til at jeg også bestilte en serie kosttilskudd da jeg først fikk høre om Eqology for et par år siden. Jeg prøvde det ut i ca. en måneds tid og det er ikke noe jeg vil anbefale. Tror jeg bestilte life-pack, som inneholdt diverse produkter laget av fiskeoljer og blabla, som skulle være bra for fordøyelse, konsentrasjon, immunforsvar osv. Jeg sliter mye med migrene og synes å huske at jeg fikk flere anfall iløpet av den måneden jeg brukte produktene (kan være tilfeldig). I tillegg fikk jeg "fiskeånde" av noen av pillene jeg tok. Æsj.. Da vil jeg heller anbefale vanlig omega-3 som man får kjøpt i butikken Det funker for meg! Det er et godt tegn at det har skjedd, men jeg syns det er ille trist at du ga opp etter en mnds bruk... Det er da det begynner å stabilisere seg igjen. folk har opplevd å få forhøyet kolestrolverdier og liknende saker. men han raste fra 5,28-2,67 i løpet av 6 mnd og gikk ned 7 kilo (han var overvektig). Den vanlige omega 3 du kjøper i butikken er produsert på harskna olje. ( se på NRK.no på videoen om produksjon av omega 3 olje). Det er rett ogslett råtten fisk. etter produksjonen av vårt omega-X produkt, lever fisken videre! Vil kalle det veldig mye mer naturlig Ta mindre antall kapsler og se om det hjelper mot fiske ånden. Hunden min spiser det som snaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppoghei Skrevet 2. februar 2012 #23 Del Skrevet 2. februar 2012 En distribusjonsmodell som i undervisning på BI blir kalt fremtidens distribusjonsmodell. Kjøper heller noe av en venn enn å kjøpe c-vitamin(druesukker) på apoteket. Da vet jeg ihvertfall hvem jeg skal ta om det ikke funker. Mye latterlige utsagn her. Ta mindreverdighetskompleksene deres med til psykologen istedet. "prestisjefylt utdanning" haha, stakkar ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #24 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er et godt tegn at det har skjedd, men jeg syns det er ille trist at du ga opp etter en mnds bruk... Det er da det begynner å stabilisere seg igjen. folk har opplevd å få forhøyet kolestrolverdier og liknende saker. men han raste fra 5,28-2,67 i løpet av 6 mnd og gikk ned 7 kilo (han var overvektig). Den vanlige omega 3 du kjøper i butikken er produsert på harskna olje. ( se på NRK.no på videoen om produksjon av omega 3 olje). Det er rett ogslett råtten fisk. etter produksjonen av vårt omega-X produkt, lever fisken videre! Vil kalle det veldig mye mer naturlig Ta mindre antall kapsler og se om det hjelper mot fiske ånden. Hunden min spiser det som snaks! Hvordan i helsikke...? Har dere klart å sette ny rekord i dyremishandling innen fiskeindustrien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Therese Skrevet 24. februar 2012 #25 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvordan i helsikke...? Har dere klart å sette ny rekord i dyremishandling innen fiskeindustrien? Det er vel fordi de bruker spermen til fisken, og de trenger vel ikke avlive den for å "utvinne" sæd. Nøyaktig hvordan de gjør det kunne jo vært interessant å finne ut!:D Her er forresten FBI sin reportasje fra før jul, om hvordan omega3 kapslene lages! Ikke se om du blir lett kvalm!!! FBI- Produksjon av fiskeolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 11. mars 2012 #26 Del Skrevet 11. mars 2012 Tråden ryddet for innlegg skrevet med fullt navn Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 16. mars 2012 #27 Del Skrevet 16. mars 2012 Har også blitt tilbudt produkter fra Eqology... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nini Skrevet 8. mai 2012 #28 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen som har erfaring med disse produktene? https://www.eqology.com/ ? Ble i dag tipset av en venninne, men føler kanskje det kommer til å bli litt dyrt om jeg skal kjøpe mndspakker av dette hver mnd.. Jeg er litt mer på den der å heller spise sunt og trene, da jeg ikke klarer å ta meg råd til kosttilskudd ol. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2012 #29 Del Skrevet 8. mai 2012 Du må ikke abonere, du kan jo ha en gangs kjøp.... kjøpe når det passer deg!!! binder deg ikke til noe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkesureepple Skrevet 14. mai 2012 #30 Del Skrevet 14. mai 2012 Først og fremst dette er ikke legemidler, og derfor trener men ikke legeutdanning for det. 2. Det er et direktssalg og da produktet er mye billigere enn det hadde vært med pristillegg for reklame, agenter butikker osv. 3. Man kan ikke forvente at alt skal passe til alle. Spesjelt hvist man har såpass alvorlige ting som migrene eller håravfall. Folkens, gå til lege for å finne ut hva som er galt , ikke begynn med selvbehandling!Lifepack er kosttilskudd, og d e ikke leger som ansatt i dagligvare og andre butikker som selger andre typer kosttilskudd. 4. Det kan ikke kalles svindel siden alt er ganske oversiktlig. 5. Og siste. Er det virkelig nødvendig å slenge skitt på ting dåkke har ikke kunskap om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sureeple Skrevet 14. mai 2012 #31 Del Skrevet 14. mai 2012 Jada. Tror ikke jeg tørr å se meg selv å speilet gitt. Tenk om jeg ser at jeg som har 6 års høyere utdanning på et prestisjestudie oppdager at jeg er mindre intelligent enn et menneske som ikke har greid å fullføre VGS, ikke greid å holde på en vanlig jobb, men levd på faren sin de siste 20 årene? At det er børsnotert betyr ingenting! Direktesalg er latterlig og det meste av det er pyramidespill. Hvis produktene er bra, ville de vært solgt i vanlig butikk. Og TS, du har ikke blitt anbefalt dette av en venninne, hun er selger og prøver og selge deg noe. tidligvis e d ikke nok av 6 års prestishe utdanning for å skjønne direktssalgs prinsippet. Går produktet gjennom flere ledd, øker prisen tilsvarende. Får å skjønne dette trenger man vanligvis ikke så lang utdanning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #32 Del Skrevet 14. mai 2012 tidligvis e d ikke nok av 6 års prestishe utdanning for å skjønne direktssalgs prinsippet. Går produktet gjennom flere ledd, øker prisen tilsvarende. Får å skjønne dette trenger man vanligvis ikke så lang utdanning Jeg skjønner prinsippet godt, synd det ikke vises i praksis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andre Skrevet 24. mai 2012 #33 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvis det er så fantastisk, hvorfor selges det ikke i vanlige butikker? I rest my case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andre - Skrevet 24. mai 2012 #34 Del Skrevet 24. mai 2012 Fordi, det er ikke det selskapet driver med. Det er en nettbutikk! (er ikke det vanlig?) Om, vis, at hvorfor ville du kjøpt et lignende produkt i en vanlig butikk? hvorfor tror du det er bedre der? vet du om en vanlig butikk som selger i stor grad- bedre produkter? ville du kjøpt produktet uten oppfølging å dra til butikken vær mnd? stoler du mer på en vanlig butikk, enn noen du kjenner eller har en relasjon til? hvorfor tror du at, du får noe bedre ut produktet, i en vanlig butikk, enn på måten dette selskapet produserer og selger produktet? men, som noen vet- folk flest velger å være negativ til noe de ikke vet noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andre Skrevet 24. mai 2012 #35 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvis det er så fantastisk, hvorfor selges det ikke i vanlige butikker? I rest my case... Fordi, det er ikke det selskapet driver med. Det er en nettbutikk! (er ikke det vanlig?) Om, vis, at hvorfor ville du kjøpt et lignende produkt i en vanlig butikk? hvorfor tror du det er bedre der? vet du om en vanlig butikk som selger i stor grad- bedre produkter? ville du kjøpt produktet uten oppfølging å dra til butikken vær mnd? stoler du mer på en vanlig butikk, enn noen du kjenner eller har en relasjon til? hvorfor tror du at, du får noe bedre ut produktet, i en vanlig butikk, enn på måten dette selskapet produserer og selger produktet? men, som noen vet- folk flest velger å være negativ til noe de ikke vet noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #36 Del Skrevet 24. mai 2012 Fordi, det er ikke det selskapet driver med. Det er en nettbutikk! (er ikke det vanlig?) Nei, selskapet driver med svindel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 6. juni 2012 #37 Del Skrevet 6. juni 2012 Dette produktet har eg brukt en tid. Og det fungerer godt. Overskuddet kom etter en stund. Det er rene produkt og K2 er forska på i Nederland over 2 omganger pga av effekten av den. Nucleomega er det skrevet en mastergrad om. Produktene er gode. Min mening om dette in det stressede samfunnet vi lever i, at vi har ingenting å tape. Jeg er ikke så lenger sikker npå at maten vi får i oss er den samme næringen i. DEtte på grunn av et jordsmonn som er blitt utmagret av kunstgjødsel og frukt og grønnsaker som er blitt sprøytet med allslags middel for å se fine ut. Frukten som vi får fra utlandet modnes på veien, så det er da naturlig at næringen fra de ulike fruktene ikke inneholder den smme næringen som før. Alt dreier seg om økonomi på alle plan. Men jeg skal heller betala 22 kr dagen for Life pack å få i meg de næringstoffene kroppen min trenger og som jeg kjenner gir virkning. 599 kr for en mnd bruk er god investering i helse. Mhv SKEPTIKER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HelgaLaura Skrevet 26. juni 2012 #38 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvordan det markesføres er en ting, men det viktigste her er at selve produktene bare er tull og at de som selger dette ikke har noe helsefaglig kompetanse. Hvis du tror du lider av en mangelsykdom (noe de fleste ikke gjør i noen relevant grad) bør du oppsøke fastlegen som kan utrede dette og gi deg råd om bestemte legitime tilskudd rettet spesielt mot din tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roald Hansen Skrevet 4. august 2012 #39 Del Skrevet 4. august 2012 Oisann. Her var det mye galt som har dukket opp av antagelser og synsing. Eqology (tidligere Shine) gjør det som de mener er best. Å selge produkter av en høyere kvalitet til en OK pris. Om man leser seg litt opp om forskjellige nettverksselskaper så er måten å markedsføre produktene på den samme. Man blir anbefalt av en venn/kollega/treningskamerat om å prøve ut de forskjellige produktene som selskapet tilbyr. Om man selv vil kan man gå inn enten som kunde, eller som distrubutør. Der finnes mennesker i denne klassen som tjener millioner av kroner fordi de ser hva dette er, og hvor lett det er å bygge en gjentagende inntekt over tid. Produktene må være såpass sterke at de kan holde det som selskapet lover. En av grunnene til at man ALDRI vil finne et produkt ifra et nettverksselskap i en ordinær butikk/apotek, er fordi at produksjonskostnadene, samt transport og annen logistikk ville ha gjort produktet så dyrt at det ikke hadde blitt solgt. Ingen gjør noenting gratis her i verden. Det gjelder alt og alle. Ville du ha jobbet gratis for sjefen din? El kundene dine? Og ang omega-3 kapsler, så bør man ta en tur innom sidene til NRK (http://www.nrk.no/ne...v/klipp/804171/) Der er ikke forsket så mye på hva harsk omega-3 gjør med kroppene våre, men forskerene er enige om at det mest sannsynligvis IKKE er så veldig heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere EQ. :/ Skrevet 7. september 2012 #40 Del Skrevet 7. september 2012 Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Kanskje du burde lære deg hva et pyramidespill er ? Eqology er faktisk børsnotert og med i direktesalgsforbundet. Du kan jo prøve å lete deg frem til hva det vil si...hvem er minst intelligent her tro? Kanskje ikke den bekjente du snakker om.... se deg selv i speilet så får du faktisk svar ;-) Om det er børsnotert har vell ikke noe med at det er pyramidespill og gjøre? har selv vært distributør og har opplevd det som svindel, vanlig trening og kosthold er mer en bra nok, trenger ikke bruke masse penger på kosttilskudd, EQ distributørere har også en tendens til å leke Ernærings-spesialister og leger " noe de ikke er " . Du kan tegne opp hvordan det fungere med diamond, president, vp, AD, TM og TL og se hvordan det ser ut på papiret, er ikke det en pyramide så vet ikke jeg. Det handler jo om å rekruttere folk som kan gjøre arbeidet for deg slik at du kan tjene penger på de uten å gjøre noe selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg