Gjest Gjest Skrevet 12. september 2012 #41 Del Skrevet 12. september 2012 Støtter ikke pyramidespill! Har en bekjent som har begynt å selge dette. Hun er det minst intelligente mennesket jeg kjenner somf ikke bor på en institusjon. Humbug fra ende til annen! Jeg er bare nysgjerrig på hvordan Eqology passer inn i definisjonen på pyramidespill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lala Skrevet 12. september 2012 #42 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg ser kun på innholdsstoffer når jeg kjøper produkter (og i forhold til det ville jeg holdt meg langt unna Mary Kay..men det er en annen sak)..og Eqology ser helt fantastisk ut i forhold til alle de bra ingrediensene de bruker...her er det kvalitet på høyt nivå. Lifepack består bla av en urtejuice med høykonsentrerte urter..og urter har jeg virkelig troen på- her bruker jeg urter som timian f.eks mot astmaen min og det funker som bare det- har helt kuttet astmamedisiner. Så at dette er så skummelt som noen av dere hevder...uff, tenk selv...hva er det produktene består av? Er dette bra for kroppen min? Les dere litt opp, ikke bare tro på alt dere hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym92 Skrevet 30. september 2012 #43 Del Skrevet 30. september 2012 Får en månde siden ble jeg oppfordret til og melde meg inn i eqology å kjøpe produkter. Jeg ble fortalt att man fikk det billigere enn å kjøpe det på helsekost. Ble også fortalt att når man tokk måndtelig trekk så kunne man bare gå inn på profilen å endre att man ikke skulle abonere mere. Det er bare tull.. Eneste som går ann på siden er å endre periode, Så når man lyver om en sån liten ting hvorfor skal produkta være så bra?? å sant som en skriver her att det er pyramidespill, åå hvorfor er ikke disse produkta i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 3. oktober 2012 #44 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tråden er ryddet for reklame, mvh ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marius Skrevet 4. oktober 2012 #45 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jada. Tror ikke jeg tørr å se meg selv å speilet gitt. Tenk om jeg ser at jeg som har 6 års høyere utdanning på et prestisjestudie oppdager at jeg er mindre intelligent enn et menneske som ikke har greid å fullføre VGS, ikke greid å holde på en vanlig jobb, men levd på faren sin de siste 20 årene? At det er børsnotert betyr ingenting! Direktesalg er latterlig og det meste av det er pyramidespill. Hvis produktene er bra, ville de vært solgt i vanlig butikk. Og TS, du har ikke blitt anbefalt dette av en venninne, hun er selger og prøver og selge deg noe. Grunnen til at det ikke blir solgt i butikker er enkel; Du mister 1-3 distribusjons-ledd, og dermed blir det mye billigere for deg som kunde å kjøpe produktet. Hadde kostet 999,- hvis det hadde blitt solgt i en butikk, MINST. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 13. oktober 2012 #46 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest E.N Skrevet 29. oktober 2012 #47 Del Skrevet 29. oktober 2012 http://www.rolv.no/u...diverse/GMP.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #48 Del Skrevet 11. november 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt Sophie-Ann, mod Det er faktisk veldig dårlig gjort å fjerne det bare for at det står på dialekt, vi har tross alt mange fine dialekter i Norge. kat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 20. november 2012 #49 Del Skrevet 20. november 2012 Okey, Nå har jeg lest gjennom her... og hvordan kan man være så negative? Jeg skjønner at folk er skeptiske, for all del.. men jeg har prøvd noen av produktene selv. De smaker godt, og de funker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veronica Skrevet 21. november 2012 #50 Del Skrevet 21. november 2012 Hei Har no brukt noen av produktan demmers i 5 daga, å allerede er energien på full fart opp :D Ser noen som spør, hvorfor dette ikke selges i butikk.... vell, det gjør jo forsåvidt det, men ikke i denne sammensettningen Å hvis du/dere vil hvite mere om produktene osv, ta kontakt med en distributør ALLE ingrediensene i helsekosten får du kjøpt på vanlig helsekost, i minder konsentrerte mengder og til en mye høyere pris, og du må opp i flere bokser for å få samme sammensettning Grunnen til at dette ikke er i butikk er for at da måtte vi forbrukere oppe i en myyye høyere pris for varen! Blir det samme som allt det ander man kjøper på nett d da Man får alltid rabatt på ett eller annet når man kjøper på nett eller er medlem osv. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale dette, men selvfølgelig ikke hvis du går på blodfortynnende, men det er viden kjent at da skal du ikke ha annen helsekost heller! Ikkeno fårlig med dette ) Pyramide er forøvrig noe heeelt annet. Der er det ingen varer å kjøpe heller så vidt jeg vet, og politiet og brønnøysundregisteret har dette selskapet på sine godkjente lister, og det at de er børsnotert er en sikkerhet! De kan ikke være pyramide og samtidig være på børsen Dritslenging om et seriøst nett-firma gjør meg trist. Men det er mange sjeler som ikke undersøker nokk desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veronica Skrevet 21. november 2012 #51 Del Skrevet 21. november 2012 Får en månde siden ble jeg oppfordret til og melde meg inn i eqology å kjøpe produkter. Jeg ble fortalt att man fikk det billigere enn å kjøpe det på helsekost. Ble også fortalt att når man tokk måndtelig trekk så kunne man bare gå inn på profilen å endre att man ikke skulle abonere mere. Det er bare tull.. Eneste som går ann på siden er å endre periode, Så når man lyver om en sån liten ting hvorfor skal produkta være så bra?? å sant som en skriver her att det er pyramidespill, åå hvorfor er ikke disse produkta i butikken? Får en månde siden ble jeg oppfordret til og melde meg inn i eqology å kjøpe produkter. Jeg ble fortalt att man fikk det billigere enn å kjøpe det på helsekost. Ble også fortalt att når man tokk måndtelig trekk så kunne man bare gå inn på profilen å endre att man ikke skulle abonere mere. Det er bare tull.. Eneste som går ann på siden er å endre periode, Så når man lyver om en sån liten ting hvorfor skal produkta være så bra?? å sant som en skriver her att det er pyramidespill, åå hvorfor er ikke disse produkta i butikken? Det står på alle nettsidene demmers at du må ringe kundeservise for å melde deg ut. og hvis din distributør ikke fortalte deg det, er jo det beklagelig!! Det er en av de tingene vi er nøye med å pressisere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest se7en Skrevet 26. november 2012 #52 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan det markesføres er en ting, men det viktigste her er at selve produktene bare er tull og at de som selger dette ikke har noe helsefaglig kompetanse. Hvis du tror du lider av en mangelsykdom (noe de fleste ikke gjør i noen relevant grad) bør du oppsøke fastlegen som kan utrede dette og gi deg råd om bestemte legitime tilskudd rettet spesielt mot din tilstand. Beklager å måtte si det ,er det noe legene kan svært lite om så er det helse! De fleste kvinner er langt mer oppdatert gjennom diverse ukeblader en det legene er . Jeg har selv en så elendig erfaring med leger på dette området at jeg besluttet å gå helt andre steder . Jeg manglet omtrent allt av vitaminer og mineraler . Har du forresten hørt om en lege som anbefaler probiotika etter at han på en lettvint måte blir kvitt en pasient ved å bruke antibotika! Jeg har detfortsatt til gode. Hilsen frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 26. november 2012 #53 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg manglet omtrent allt av vitaminer og mineraler . Hvordan fikk du målt det uten lege? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. november 2012 #54 Del Skrevet 26. november 2012 Har vært borti dette selv. En som prøvde å lure meg inn for å bli distributør. Den måten å markedsføre på, er ikke noe jeg vil støtte. Så nei. Jeg driter i om produktene er bra eller ikke, men så lenge de er mer opptatt av å skaffe distributører, enn å selge produktet, så er det noe som skurrer veldig i mine ører. Kjøp en Life-Pack og verv fem stykker til å kjøpe Life-Pack under deg, som igjen verver fem hver seg. Det er salg i en pyramideformasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. november 2012 #55 Del Skrevet 27. november 2012 Tråden er ryddet for innlegg som bryter med KG sine regler. Tråden er ryddet gjentatte ganger for regelbrudd og stenges derfor nå. Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg