Gå til innhold

EQology

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med disse produktene? https://www.eqology.com/ ? Ble i dag tipset av en venninne, men føler kanskje det kommer til å bli litt dyrt om jeg skal kjøpe mndspakker av dette hver mnd.. Jeg er litt mer på den der å heller spise sunt og trene, da jeg ikke klarer å ta meg råd til kosttilskudd ol.

:-)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Noen som har erfaring med disse produktene? https://www.eqology.com/ ? Ble i dag tipset av en venninne, men føler kanskje det kommer til å bli litt dyrt om jeg skal kjøpe mndspakker av dette hver mnd.. Jeg er litt mer på den der å heller spise sunt og trene, da jeg ikke klarer å ta meg råd til kosttilskudd ol.

:-)

Hei!

EQology produkter er helt SUPER ! Life Pack er veldig greit! Jeg tar Multichi hver dag, og glemmer jeg det en dag så er jeg helt i dass nesten, pga den gir meg energi. Selv om jeg trener og alt til vanlig så gir den enda mer energi.

Skrevet

Støtter ikke pyramidespill!

Har en bekjent som har begynt å selge dette. Hun er det minst intelligente mennesket jeg kjenner somf ikke bor på en institusjon. Humbug fra ende til annen!

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er så fantastisk, hvorfor selges det ikke i vanlige butikker? I rest my case...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er medlem og kjøper et par produkter fast. Utover det så har jeg ikke råd til å kjøpe alt de tilbyr, uansett hvor bra det måtte være. Det hender jeg tar pause en måned eller to, så man trenger ikke kjøpe hele tiden.

• 1 måned senere...
Skrevet

Støtter ikke pyramidespill!

Har en bekjent som har begynt å selge dette. Hun er det minst intelligente mennesket jeg kjenner somf ikke bor på en institusjon. Humbug fra ende til annen!

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Kanskje du burde lære deg hva et pyramidespill er ? Eqology er faktisk børsnotert og med i direktesalgsforbundet. Du kan jo prøve å lete deg frem til hva det vil si...hvem er minst intelligent her tro? Kanskje ikke den bekjente du snakker om.... se deg selv i speilet så får du faktisk svar ;-)

Skrevet

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Kanskje du burde lære deg hva et pyramidespill er ? Eqology er faktisk børsnotert og med i direktesalgsforbundet. Du kan jo prøve å lete deg frem til hva det vil si...hvem er minst intelligent her tro? Kanskje ikke den bekjente du snakker om.... se deg selv i speilet så får du faktisk svar ;-)

:skratte: Jada. Tror ikke jeg tørr å se meg selv å speilet gitt. Tenk om jeg ser at jeg som har 6 års høyere utdanning på et prestisjestudie oppdager at jeg er mindre intelligent enn et menneske som ikke har greid å fullføre VGS, ikke greid å holde på en vanlig jobb, men levd på faren sin de siste 20 årene?

At det er børsnotert betyr ingenting! Direktesalg er latterlig og det meste av det er pyramidespill. Hvis produktene er bra, ville de vært solgt i vanlig butikk.

Og TS, du har ikke blitt anbefalt dette av en venninne, hun er selger og prøver og selge deg noe.

• Liker 4
Skrevet

:skratte: Jada. Tror ikke jeg tørr å se meg selv å speilet gitt. Tenk om jeg ser at jeg som har 6 års høyere utdanning på et prestisjestudie oppdager at jeg er mindre intelligent enn et menneske som ikke har greid å fullføre VGS, ikke greid å holde på en vanlig jobb, men levd på faren sin de siste 20 årene?

At det er børsnotert betyr ingenting! Direktesalg er latterlig og det meste av det er pyramidespill. Hvis produktene er bra, ville de vært solgt i vanlig butikk.

Og TS, du har ikke blitt anbefalt dette av en venninne, hun er selger og prøver og selge deg noe.

Nei, ikke se deg selv i speilet :-) Det kan sikkert være lurt. For det første så viser din uttalelse om at du har et PRESTIJESTUDIE hvor dum du antagelig er. Har man litt EQ så snakker man ikke så høyt om det. Du er tydeligvis opptatt av prestisje! Det er ikke noe vi vanlige folk med 6 studieår på universitet eller høyskole er opptatt av... Du eier kanskje eller er leder for et selskap/ produkter som kan risikere å få konkuranse av et MLM selskap? Når du har tid til å være her for å kritisere at andre driver forretning etter MLM metoden istedet for å betale alle pengene for et produkt til deg eller likesinnede, så har du antagelig ikke en prestisje job. Da hadde du hatt andre ting å gjøre. Så jeg anbefaler at du finner noe annet å gjøre enn å bruke tiden din til å rakke ned på andre. Ingen betaler så mye for et MLM produkt at de går konk, og ikke blir de presset på livet om å kjøpe det heller. Det er faktisk opp til hver enkelt. Er det så ille at noen ønsker å selge noe til noen? Er ikke det meste av samfunnet i en eller annen form bygget på salg og tjenester mot penger? Du ber istedet alle "slavene" kjøpe av herren sin, istedet for at de får muligheten til frihet ved å få betalt av den herren som krever penger for produktet de kjøper av ham. Er det ikke rettferdig at man får betalt når man skaffer ham kunder? Hvorfor skal man gjøre det gratis??? Er det synd å skaffe kunder eller anbefale et produkt? Dersom du ser ned på MLM bransjen, ikke bry deg med det! Det er ikke noe for deg likevel. la andre gjøre det og føl fred med deg selv :-)

Skrevet

Hvordan det markesføres er en ting, men det viktigste her er at selve produktene bare er tull og at de som selger dette ikke har noe helsefaglig kompetanse.

Hvis du tror du lider av en mangelsykdom (noe de fleste ikke gjør i noen relevant grad) bør du oppsøke fastlegen som kan utrede dette og gi deg råd om bestemte legitime tilskudd rettet spesielt mot din tilstand.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke se deg selv i speilet :-) Det kan sikkert være lurt. For det første så viser din uttalelse om at du har et PRESTIJESTUDIE hvor dum du antagelig er. Har man litt EQ så snakker man ikke så høyt om det. Du er tydeligvis opptatt av prestisje! Det er ikke noe vi vanlige folk med 6 studieår på universitet eller høyskole er opptatt av... Du eier kanskje eller er leder for et selskap/ produkter som kan risikere å få konkuranse av et MLM selskap? Når du har tid til å være her for å kritisere at andre driver forretning etter MLM metoden istedet for å betale alle pengene for et produkt til deg eller likesinnede, så har du antagelig ikke en prestisje job. Da hadde du hatt andre ting å gjøre. Så jeg anbefaler at du finner noe annet å gjøre enn å bruke tiden din til å rakke ned på andre. Ingen betaler så mye for et MLM produkt at de går konk, og ikke blir de presset på livet om å kjøpe det heller. Det er faktisk opp til hver enkelt. Er det så ille at noen ønsker å selge noe til noen? Er ikke det meste av samfunnet i en eller annen form bygget på salg og tjenester mot penger? Du ber istedet alle "slavene" kjøpe av herren sin, istedet for at de får muligheten til frihet ved å få betalt av den herren som krever penger for produktet de kjøper av ham. Er det ikke rettferdig at man får betalt når man skaffer ham kunder? Hvorfor skal man gjøre det gratis??? Er det synd å skaffe kunder eller anbefale et produkt? Dersom du ser ned på MLM bransjen, ikke bry deg med det! Det er ikke noe for deg likevel. la andre gjøre det og føl fred med deg selv :-)

jada, du har gått 6 år på universitetet. Og Mary Kay er kjempebra produkter! :sarkasme:

MLM er så forkastelig at det burde være forbudt. Når det gjelder produktene nevnt i denne tråden kan jeg bare tiltre hva JohnS har skrevet over.

Skrevet

Fra firmaets side på facebook:

Hei. jeg har nå brukt lifepack siden april/mai. Jeg ble forespeilet at jeg skulle merke etter 3 mnd. at energien som jeg har manglet en stund skulle komme tilbake... jeg merker ingenting, er fortsatt trøtt, mister masse hår og legger på meg :-( Jeg trener 2 ganger i uken og sykler til og fra jobb hver dag (ca.1 mil.), spiser sunt.. Kanskje ikke dette er noe for meg?? synspunkt??

Svar fra to selgere:

- Det er dessverre ingen fasit på dette. Alle er forskjellige og reagerer forskjellig på ting vi putter i oss. Noen får effekt etter et par uker, mens hos andre tar det mye lengre tid. Om man har hatt mye plager eller er "nedkjørt" og har vært det i lang tid, vil det ta tid. Men det er ingen tivl om at i Lifapacken så er det ingredienser som er svært bra for kroppen din. Jeg har villet gi det en mnd til. Det høres ut som du har endel ubalanser i systemet, når du skriver at du taper hår. har du gjort det før du begynte også..??

- Kan anbefale XXXXX XXXXXXX, som vi har i teamet i EQology for en håranalyse.. Der tror jeg du vil få svar på hva du mangler....

:nei: Det er skremmende at folk uten helsefaglig kompetanse får lov å holde på sånn. Alle står selvfølgelig fritt til å inngå en avtale med disse, selv om det er ufattelig dumt, men problemet er jo at mennesker som er i en desperat situasjon fordi de føler seg dårlige og blir tatt på alvorlig eller får svar hos legen, er villige til å prøve det meste for å bli bedre. Når du er syk og sliten er ikke den kritiske sansen på topp. Det er ikke småpenger disse selgerne prøver å svindle folk for. Produktene som ble tilbudt meg kom på over 2000 kr. :kvalm:

• Liker 4
Gjest Gjest_noon
Skrevet

Heisann!

Jeg er ikke selger av dette produktet (bare kunde). Jeg har prøvd å tipse folk om produktene tidligere, fordi jeg har hatt positive erfaringer. Men jeg forstår veldig godt at folk er skeptiske når de kommer inn på en nettside der man må bli abonnement for å kjøpe noe. Grunnen til at jeg i det hele tatt valgte å teste det ut var at tanten min drev med det og viste det til meg. Så hun tjener nok litt på at jeg kjøper da, men det spiller ingen rolle for meg.

Jeg har alltid vært skeptisk til slike produkter, tenkt at det bare er tull, for å tjene penger osv.

Men det jeg har erfaring med fra EQOLOGY er hudpleieserien. Jeg har hatt problemer med veldig uren hud siden 14 årsalderen. Jeg har prøvd MD Formulations, Dermalogica osv osv uten å få noe forbedring. Jeg kjøpte en samlepakke med hudpleieprodukter fra denne serien først og har fortsatt å bruke produktene etterpå, fordi de har hjulpet mye på huden min. De er drøye i bruk og jeg bruker ikke mye penger på det. Har vel brukt det i 2 år nå. Kommer til å fortsette også :)

Hilsen meg :)

• Liker 2
Skrevet

Dårlig skjult reklame noon. Dessuten skrev du i november at du var mye plaget med kviser. Stemmer dårlig overens med hva du hevder over (at du har brukt produktene med god effekt i to år. ) :nei:

• Liker 1
Gjest Gjest_noon
Skrevet

Hehe herregud :) Skjult reklame? Nei. Jeg driter vel i om Eqology tjener penger eller ikke! Dette var bare min erfaring! OG JA det stemmer at jeg sliter med kviser, det skrev jeg også i inlegget over her. Men produktene fra Eqology har hjulpet meg å regulere hudproblemene til en viss grad. Kvisene blir jeg vel dessverre aldri kvitt 100%, muligens fordi jeg bruker sminke daglig...

Jeg mener det har god effekt når jeg har gått fra å ha store, røde kviser på hvert kinn/hake til en hver tid (som i tillegg lagde store arr), til å få et par kviser i måneden som går bort på noen dager (og ikke etterlater samme type arr).

For min del er iallefall det en GOD effekt ifh til hva jeg har fått av andre produkter som bare har gjort det verre.

Gjest Gjest_noon
Skrevet

Må forresten legge til at jeg også bestilte en serie kosttilskudd da jeg først fikk høre om Eqology for et par år siden. Jeg prøvde det ut i ca. en måneds tid og det er ikke noe jeg vil anbefale. Tror jeg bestilte life-pack, som inneholdt diverse produkter laget av fiskeoljer og blabla, som skulle være bra for fordøyelse, konsentrasjon, immunforsvar osv. Jeg sliter mye med migrene og synes å huske at jeg fikk flere anfall iløpet av den måneden jeg brukte produktene (kan være tilfeldig). I tillegg fikk jeg "fiskeånde" av noen av pillene jeg tok. Æsj.. :snurt: Da vil jeg heller anbefale vanlig omega-3 som man får kjøpt i butikken :P Det funker for meg! :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis det er så fantastisk, hvorfor selges det ikke i vanlige butikker? I rest my case...

Haha, kan ikke si det var det beste argumentet :P Bare fordi det er en nettsiden så er det ikke til å stole på? Hva med Komplett? Hva med Blush? Hva med Mary kay? Ingen av disse er til å stole på da, siden de selger igjennom en nettside og ikke butikk?

Og BTW du finner også proktuer fra Eqology/Shine på Apoteket ;)

Skrevet

Haha, kan ikke si det var det beste argumentet :P Bare fordi det er en nettsiden så er det ikke til å stole på? Hva med Komplett? Hva med Blush? Hva med Mary kay? Ingen av disse er til å stole på da, siden de selger igjennom en nettside og ikke butikk?

Og BTW du finner også proktuer fra Eqology/Shine på Apoteket ;)

Mary Kay er eksempelet ditt??? Seriøst? Jeg ler meg i hjel!!!

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...