AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 I så fall hva og i hvor stor mengde? Tenker spesielt på dere med et generelt sunt kosthold fra før. Jeg er veldig glad i godteri, og har stort sett bare spist det på lørdager. Problemet er at det gjerne blir 400 gram smågodt, en pakke potetgull, litt sjolade og cola (light da riktignok). Det er jo i grunnen alt for mye, men tenker liksom "har du lyst, har du lov" og klassikeren "det er jo tross alt lørdag!". Blir liksom en (u)vane hver lørdag!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har det på samme viset som deg, løsningen min ble å kutte ut potetgullet, som jeg i utgangspunktet ikke er så veldig glad i (følte bare at man "måtte" ha det på koselørdagen:p) Også prøver jeg å spise meg mett på sunn middag og frukt rett før jeg skal til å spise godt, for da spiser jeg mindre av det.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg unner meg mørk sjokolade og en Red Bull på lørdager, samt at jeg gjerne spiser hva jeg vil til middag (type pizza, kebab, burger....).
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Jeg unner meg noe godt hver dag jeg, ikke stort, men kanskje en liten sjokolade, eller godis. Spiser ikke spesielt mye på lørdager liksom. Jeg holder meg i veldig god form pga at jeg har en fysisk aktivisierende jobb, og trener på fritid.
Gjest strykebrett Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Lager meg ekstra god middag på lørdagene og så kjøper jeg en sjokolade som jeg spiser på søndagen. Vanlig størrelse sjokolade, ikke sånn stor en.
KaDust Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Absolutt. Alt hva jeg vil ha på lørdager. :gjeiper: Spiser også møkkamat søndagen om jeg har drukket dagen før, men det er sjeldent jeg drikker.
Orchideae Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Før gjorde jeg det. Men da bodde jeg hjemme. Etter jeg flyttet ut har jeg jobbet hver helg så og si, så det er ingen forskjell på hverdag og helg, lenger.
Gina_ Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Jepp, spiser alt jeg vil i helgen. Skal ikke ned i vekt, så jeg ser ingen grunn til å la være. 1
Gjest Nadezhda Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Kan gjerne spise det du nevner på en lørdag (minus potetgull, det liker ikke jeg), og ser egentlig ikke noe galt i det. Greit nok jeg er ei snoprau, men må vel være lov en gang i uken? Spiser forøvrig godterier når jeg har lyst på (blir ikke sååå big deal da), men total mengde blir vel noe sånt som du sier. 1
Plutseliten Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Jeg unner meg god middag, brus og potetgull eller sjokolade i helgene (ikke en pose potetgull hver dag, altså. sper det utover..) Skal ikke ned i vekt, så orker ikke være så fanatisk over det. Prøver å være flink ellers
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Skal ikke ned i vekt, men trener jevnlig. Spiser noe godt hver dag, alt med måte
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Spiser en Atkins-sjokolade både på fredager og lørdager. Den er mektig og goood!
Benedicte22 Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Spiser svææært sjelden godteri, men unner meg rødvin til maten/fylla i helgene. Det er jo ikke akkurat kalorofattig, men heller ikke det værste man kan drikke av alkohol. Har ikke noe behov for chips, sjokolade etc. Når man har latt være å spise det så lenge som jeg har så savner man det egentlig ikke lenger, og har svært sjelden noe søtsug. Jeg foretrekker mye heller en herlig middag fremfor godterier for å si det sånn. Det samme gjelder brus, drikker det aldri og savner det aldri. Endret 24. mai 2011 av Benedicte22
Dragonfly84 Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Lørdag kveld er alt lov! Til og med fanatiske Puls-Yngvar prater om "laurdagsgodt"!
tette-nette Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Jeg spiser litt godt hver lørdag. Men jeg passer på at jeg legger det til rett etter ett måltid for det minsker kjansgsen på å overspise da jeg allerede er mett. Skal ned og det har funket for meg hittil.
anna2 Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 det finnes ting som er sunt og godt da jeg har noen oppskrifter på bloggen min: lavkarbotvillingene.blogg.no
Gjest HLHD Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Jeg spiser det jeg vil hele uka, jeg.. Ikke så veldig sunt, men veldig godt
Gjest stillness Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Ja,unner meg noe godt på lørdag og/eller søndag.Da blir det gjerne noe godt til middag også godis/chips etterpå.Blir også noen øl som regel,og noen ganger blir det kanskje litt mye,men jeg skal ikke ned mange kiloene så det går greit. Nå har jeg hatt en liten nedtur en periode der det har blitt litt for mye i ukedagene også så føler jeg lørdagen er ekstra viktig for å holde motivasjonen oppe.Elsker jo sunn mat egentlig,men nå har det sklidd ut for mye og magen har est ut i tillegg så da var det på tide å gjøre noe Endret 25. mai 2011 av stillness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå