Gå til innhold

gift for andre gang - usikker på kjolevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ønsker noen synspunkter for å høre hva andre mener :-)

Jeg skal gifte meg i oktober - for andre gang. Både jeg og kjæresten har vært gift før. jeg med stort kirkebryllup og full pakke og han på kontor og kun middag for seg og forlovere.

Vi er enige om og kommet frem til at selv om det er vårt andre ekteskap har vi ikke lyst til å ha noe "annenrangs" bryllup (om dere forstår hva jeg mener)

Det vil si, vi ønsker ett tradisjonelt bryllup - gifte oss i kirka - festmiddag med hele familien og venner.

Det jeg imidlertid er usikker på : kjolen jeg har funnet meg er en brudekjole - hvit med rødt.

http://cgi.ebay.com/white-red-Off-Shoulder-wedding-dress-Custom-free-veil-/110688720395?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item5f778cee62

synes den er nydelig, men hva tenker dere om en sånn kjole på en dame godt over 40 år?

jeg vingler mellom brudekjole eller en flott selskapskjole... min kjære mener en flott selskapskjole blir for "vanlig" og jeg er forsåvidt enig... men som dere sikker forstår: usikker.

hva tenker dere?

Endret av topsy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en fantastisk nydelig kjole. Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gå i den hvis det er den du vil gå i!

• Liker 2
Skrevet

For en fantastisk nydelig kjole. Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gå i den hvis det er den du vil gå i!

jeg fallt også helt pladask for den og har hele tiden tenkt at hvis jeg skal gifte meg igjen så skal det være noe rødt på kjolen. ikke spør hvorfor, det er bare noe jeg har fått for meg ;-)

Skrevet

altså!!! brudekjole og ikke brukekjole - he he som det sto i første innlegg :-)

Skrevet

Kjempe nydelig!!

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig!!

Skrevet

Go for it! Vakker kjole, og selv om det absolutt er en brudekjole er den jo ikke helt hvit, og da ser jeg i hvert fall ingen grunn til å tvile. Nyt dagen deres!

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kjole! Jeg gifter meg også for andre gang snart, og vi har også bestemt oss for at dette bryllupet skal være noe "annenrangs" bryllup, så vi skal ha et tradisjonelt kirkebryllup, og jeg skal ha hvit kjole :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

tusen takk for svar alle sammen :-) :-) Jeg hadde nok allerede bestemt meg, men uansett kjekt å høre andre sine meninger også da :-)

Kjolen er bestilt!! fire ukers ventetid før den er her siden den blir sydd etter mål. spennende!!!

og så er det bare resten av forberedelsene ;-)

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kjole! Bra du går for den, ikke noe problem at du er voksen og det er 2.bryllup, man har lov å være fin uansett :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

problemet med nett er at en ikke slutter å se etter kjole etter at en har bestemt seg ;-)

det vil si... jeg har ombestemt meg og annen kjole er nå bestilt. fikk heldigvis gjort om på bestillingen :-) nå har jeg slutta å se etter flere kjolen ;-)

AnonymBruker
Skrevet

problemet med nett er at en ikke slutter å se etter kjole etter at en har bestemt seg ;-)

det vil si... jeg har ombestemt meg og annen kjole er nå bestilt. fikk heldigvis gjort om på bestillingen :-) nå har jeg slutta å se etter flere kjolen ;-)

Får vi se den nye og? Merket jeg ble litt nyskjerrig nå;)

Den første var forresten nydelig, og med rødt i symboliserer den ikke uskyld som en tradisjonell brudekjole;) Og så synes jeg litt voksne damer passer bedre en kjole med armer eller stropper, ikke en stroppeløs ungpikekjole.

Skrevet

litt nysgjerrighet er bare sunt det ;-)

enig i den med litt ermer ja :-) og det var nettopp det som var tanken min med det røde da, det med uskyld ;-) men nå er det plutselig ingen ting rødt ;-)

men her er den som snart er på vei til meg :-) :-) fått bekreftelse på at den blir sendt om 15 dager :-)

post-5307-0-11717600-1306867286_thumb.jppost-5307-0-10468600-1306867296_thumb.jp

AnonymBruker
Skrevet

Åhh :rodmer: Tipper du kommer til å bli vakker i den kjolen! Den var veldig fin! Og unik! Takk for titten! (Det var jeg som skrev over;)

Skrevet

Kjempefin kjole! :) Du kommer nok til å være en fantastisk vakker brud

AnonymBruker
Skrevet

Kjoler i det snittet passer definitivt best på pur unge bruder i begynnelsen av 20-årene. Hva med å finne noe mer voksent, dvs noe som er smalere?

Skrevet

hæ? sorry, men der er vi nok uenige ja :-) jeg synes akkurat at denne type kjole passer oss voksne. og med smalere mener du? rett opp og ned uten slep da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...