AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Får sms fra Penest.no nesten hver dag med reklame. Jeg har aldri registrert meg der, men likevel. Har sendt jevnlig mail til nettstedet og bedt de slutte å sende reklame men de responderer ikke. Noen som har opplevd det samme eller vet hva jeg kan gjøre?
FrøkenJosefine Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Får mail av de med jevne mellomrom jeg og.. Har heller aldri vært med der... så skjønner ikke hvordan jeg kan ha fått en ny kommentar! hehe
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Det kan være at noen av kontaktene deres på e-postene deres (hvis dere bruker hotmail, så vil det si msn-kontaktene deres også) er registrert der, og har tillatt nettsiden å bruke deres kontaktinfo (e-post) og at det er derfor dere får spam.
Antlers Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg får mail derfra hele tiden, siden hun som registrerte seg tydeligvis oppga feil epostadresse (min). Har sendt klagemail, samt forsøkt å avmelde meg flere ganger, men til ingen nytte
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Jeg får mail derfra hele tiden, siden hun som registrerte seg tydeligvis oppga feil epostadresse (min). Har sendt klagemail, samt forsøkt å avmelde meg flere ganger, men til ingen nytte Jeg ville anmeldt dem.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Problemet er at det ser ut som om jeg blir belastet på telefonregningen min hver gang de sender meg sms, så det er selvsagt fryktelig irriterende iogmed at de i tillegg sender så ofte. Jeg har gmail, ikke hotmail..
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Problemet er at det ser ut som om jeg blir belastet på telefonregningen min hver gang de sender meg sms, så det er selvsagt fryktelig irriterende iogmed at de i tillegg sender så ofte. Jeg har gmail, ikke hotmail.. Da er det i hvertfall en sak for forbrukerombudet vil jeg tro, i og med at de belaster deg ved å sende sms du aldri har bedt om! TVERI kalles det 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå