AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei, møtte en franskmann. Han er skikkelig "påtrengende". Vil være med meg ofte osv og blir skuffet om jeg ikke kan. Han sa han først så etter en sengepartner, men når han traff meg så tenkte han det kunne bli noe mer. Vi har bare møttes en gang. Er franskmenn kjent for å playe jenter? Eller er de faktisk bare slik som går fort inn i et forhold og mener seriøst? Noen med erfaring? Ble litt nyskjerrig hva han er ute etter.. (En venninne av meg sa de alltid er påtrengende for de fleste gutter vil ha dame, og de pleier å gifte seg i en alder av 24 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 En franskmann er vel et individ han også, ikke bare franskmann? Stereotypier er skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Del Skrevet 24. mai 2011 En franskmann er vel et individ han også, ikke bare franskmann? Stereotypier er skumle. Ts her Klart det, var ikke det jeg mente Men jeg mener er franskmenn kjent for å playe jenter, eller for å være seriøse? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Ehm.. Det er UMULIG å si... Det finnes jo like mange typer av de som det finnes i alle andre nasjoner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. mai 2011 #5 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva hadde du svart om noen spurte deg om norsk mann var det ene eller det andre? Der har du svaret ditt. Når det er sagt så er jo unektelig den gode gamle "jeg ville egentlig bare ha sex, men dette kan bli noe fordi du er spesiell" som tatt ut fra Den Store Playerguiden, i kapittelet Hva man skal svare når usikker dame vil ha samtalen om dette er seriøst etter ETT møte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Del Skrevet 24. mai 2011 Please!!! Spar meg! Alle vet at ulike land har forskjellige kulturer og "normer". Norske jenter (og gutter) ligger på topp i verden til å ha one night stands. OG nordmenn er kjent for å pøse innpå det man har i glasset. Nei, det betyr ikke at ALLE er slik, men det ligger i flere av oss. Derfor lurer jeg på hva franskmenn er kjent for når det gjelder dette? Mitt inntrykk er at DE FLESTE (man må være forsiktig når man skriver på KG med å gre alle under en kam) franskmenn er over gjennomsnittet romantiske. Fordi det er deres kultur. Noe annet om dem? foruten at de ikke er så glad i engelsk menn? (Må bare le litt. Kom over en side på nett hvor det sto at franskmenn brukte i gjennomsnitt de største kondomene.. Var ikke akkurat slik info jeg var ute etter da :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 24. mai 2011 #7 Del Skrevet 24. mai 2011 Franskmenn kommer i to utgaver. De hyggelige, og de sinte. De er begge seriøse når de må. Eller vil. Det er mange steropier som passer på dette froskespisende folket, men å bruke steropien til å avgjøre om han liker deg mer enn ren lyst, det er umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 24. mai 2011 #8 Del Skrevet 24. mai 2011 De franskmennene jeg har vært borte i, har vært rundbrennere alle sammen. Mens spanjolene jeg kjenner har vært utrolig trofaste og romantiske, italienerne veldig sjenerte og nederlenderne masochistiske. Den eneste greske mannen jeg kjenner er homofil og dragqueen. For å nevne noen land. Stemmer det med gjengs oppfatning av mennesker fra disse landene? Tviler meget sterkt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #9 Del Skrevet 28. mai 2011 I Frankrike ble jeg fortalt at det var jentene/damene som ble ansett for å være mest utro i forhold der. Mennene var trofaste. Jeg fikk ellers det inntrykket at franskmennene var players, ja. Klengete, og alltid med på moro. Men det var ikke noe jeg snakka med folk om, som sagt bare inntrykket jeg fikk. Bodde i Frankrike ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 28. mai 2011 #10 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er flere individuelle forskjeller blant alle nasjonaliteter. Bortsett fra albanere og tyrkere skal man tro den jevne kg-bruker. Egne erfaringer viser at det varn mange utro og mange trofaste franskmenn. Playere - som forøvrig er det teiteste uttrykket jeg hører, finnes det alle steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå