Gå til innhold

Lagde risengrynsgrøt....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde grøt til middag idag, men hadde ikke melk. Derfor brukte jeg rømme blandet med vann. Jeg synes grøten ble kjempegod, men da gubben satte seg ved middags bordet og tok ei skje så smalt han knyttneven ned i bordet og kjeftet meg huden full :( Jeg blir så fortvilet! At det går an :( Brukte 20 minutter av min verdifulle tid til å lage middag til han.

Spurte han tidligere på dagen om han kunne dra på butikken for å kjøpe melk, men det gadd han ikke.. Han så på sykling. :kjefte:

Ble ikke et mindre helvette når han så kanelen på bordet for å si det sånn! (jeg hadde tatt dette på grøten hans før han kom ned) Han så datostemplingen, og den viser 05.08.06.. Har det noe å si at den har gått ut på dato da? Smaker da likt :kjefte:

Blir så fortvilet!!! Hva skal jeg gjøre? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Naenia
Skrevet

Siden dette er kvinneguiden bør du vel dumpe ham/skille deg/komme deg unna så fort som bare mulig!

Personlig ville jeg forsøkt å snakke med ham...

• Liker 1
Skrevet

Jeg lagde grøt til middag idag, men hadde ikke melk. Derfor brukte jeg rømme blandet med vann. Jeg synes grøten ble kjempegod, men da gubben satte seg ved middags bordet og tok ei skje så smalt han knyttneven ned i bordet og kjeftet meg huden full :( Jeg blir så fortvilet! At det går an :( Brukte 20 minutter av min verdifulle tid til å lage middag til han.

Spurte han tidligere på dagen om han kunne dra på butikken for å kjøpe melk, men det gadd han ikke.. Han så på sykling. :kjefte:

Ble ikke et mindre helvette når han så kanelen på bordet for å si det sånn! (jeg hadde tatt dette på grøten hans før han kom ned) Han så datostemplingen, og den viser 05.08.06.. Har det noe å si at den har gått ut på dato da? Smaker da likt :kjefte:

La han lage middagen sin selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dumpet en mann som ikke ryddet i krydderhylla hvert 5. år engang. Og pottesur om noen prøvde å lure i meg rømme når de hevder noe er risengrynsgrøt. Da måtte han pokker meg kalt det rømmegrøt.

Gjest pepsi
Skrevet

Han hadde nok en meget dårlig dag, som han sikkert ikke ville snakke om, og risengrynsgrøten ble kanskje den lille bagatellen som "utløste" det. Prøv å snakk med han, jeg er sikker på at det ikke var DIN feil - eller grøtens :)

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Du kødder?!?!?!? TROLL!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg synes er morsomst; historien eller at noen faktisk tror på den/er i tvil om det er tull.

• Liker 7
Skrevet

troll... 20 minutter på risengrynsgrøt? Ikke noe å si om kanelen har gått ut for fem år siden?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje rømmen ble sur, så ble han sur!

• Liker 1
Skrevet

Neste gang får du heller lage en historie som ikke er så lett å gjennomskue :gjeiper:

Skrevet

:kjefte:

Si han kan lage den jævla maten sin selv. Enten spiser han det noen lager, ellers må han ordne noe sjæl. Han har ikke rett til å bli sint fordi noe ikke smaker som han vil. Makan til utakknemlighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette handler om noe annet enn matlagingen din. Han var kanskje sur, du oppførte deg stressende eller han er en drittsekk. Men, uansett, tror ikke dette handler om maten. Du er jo ikke kokken hans

Gjest Gjest
Skrevet

Det eneste dama klager på her i hjemmet er mine store porsjoner på tallerken. Hun blir faktisk mett av å se dungen av mat :) men det blir vel jeg også. (enkel og billig måte å leve på) :P Også synes hun ikke det er godt med krydder, bare salt og pepper. Hun er dog en prinsesse på erten, og jeg en konge i kongestolen. Så vi passer utmerket godt sammen!

Gjest Gjest
Skrevet

Siden dette er kvinneguiden bør du vel dumpe ham/skille deg/komme deg unna så fort som bare mulig!

Personlig ville jeg forsøkt å snakke med ham...

nå har jeg hverken smilt eller ledd i hele dag men nå måtte jeg le høyt! årets beste kommentar :D

Skrevet

Jeg lagde grøt til middag idag, men hadde ikke melk. Derfor brukte jeg rømme blandet med vann.

Jeg blir litt flau av å lese om hva du laget og serverte...

Foreslår at du tar et matkurs og får lært deg å lage mat.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Har vært ett helvette helt til nå, endelig har han roet seg 2 hakk.. men fortsatt så er han RÆVSUR! :snurt: Snur ryggen til meg så fort jeg nærmer meg.

Forresten grøtris ferdig på 15 min...

Skrevet

Kanel som er gått ut på dato for 5 år siden kan da være like grei den, har spist mye mat (og spesielt krydder) som er både 5 og 10 år over dato jeg, og stort sett har de vært like fine.

Gjest Gjest
Skrevet

TS her.

Har vært ett helvette helt til nå, endelig har han roet seg 2 hakk.. men fortsatt så er han RÆVSUR! :snurt: Snur ryggen til meg så fort jeg nærmer meg.

Forresten grøtris ferdig på 15 min...

Klassisk kommunikasjonsproblem. Dette dreier seg ikke om maten i det hele tatt. Mest trolig er det noe han ikke sier, eller noe han ikke klarer å formidle til deg. Maten var bare EN måte å bruke som GRUNN for å få en utblåsning. Jeg aner ikke annet enn at dere må sitte dere ned en stille plass å diskutere åpent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...