Gå til innhold

Har bestemt meg for og ta restylane i leppene..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd det noengang? Ble resultatet bra? Hvor lenge satt det i? Og hva kostet det?

Jeg har hørt noen si at det nesten ikke vistes på dem, men hvis jeg skal ta det, og betale 3000,- for det, vil jeg jo selvsagt at det skal SYNES ;) Uten at det er unaturlig da, selvsagt. Synes Mari Haugersveen/Aylar Lie f.ex har et nydelig resultat!

Har også hørt at silikon sitter mye lengre enn restylane, men at de ikke tar dette i leppene her i Norge. Stemmer dette? Og evt; hvorfor ikke?

Kunne også tenkt meg å fjerne "sinnarynkene" mellom øyenbrynene og "kråketærne" ved siden av øynene, men dette er jo også temmelig dyrt, så jeg vil jo at dette skal vare lengre enn 3 mndr. Stemmer det at de blander silikon/restylane i disse, og at det da sitter i nesten et helt år?

Videoannonse
Annonse
Gjest charella
Skrevet

Jeg har tatt et par ganger i leppene. Har egentlig store fra før, men som de fleste andre hadde jeg litt mindre overleppe.

Jeg føler jeg må fylle på hver 2mnd! Tror jeg begynner å bli litt størrelseblind :fnise:

Det står masse info på ellipseklinikken.no foressten.

Skrevet

jeg synes det her helt greit å ta linjer i ansiktet.

Leppene ja... det er fint når det er litt,

men ikke når det ser ut som en and(duck-lipp)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig vondt?

Skrevet

dette lurer jeg også på,vurderer å bestille time.. men er ikke heeelt sikker enda.er redd for at det blir stygt.. :sjenert:

Gjest charella
Skrevet

Er det veldig vondt?

man får først et par stikk med bedøvelse, og da kjenner man ingenting.

tok en gang et stikk restylane i underleppen uten bedøvelse, og da spratt det ut en liten tåre ja :P men bare forbered deg på at det er vondt så blir du positivt overasket.

Skrevet

da har jeg bestilt time! :hoppe:

om to uker..håper det blir bra! og at det ikke gjør så veeldig vondt..

Skrevet

Lykke til og si fra hvordan det går :)

Hvor lenge er det hovent tro?

Skrevet

Jeg vil å ta, men jeg er veldig skeptisk. Har aldri sett noen som har tatt restylane hvor det faktisk ser bra ut. Synes det ser så unaturlig ut og får en litt sånn gakk gakk følelse når jeg ser de med restylane.

Skrevet

charella..litt OT men er profilbildet ditt deg? ser ut som du har fine lepper der hvertfall :)

Gjest charella
Skrevet

charella..litt OT men er profilbildet ditt deg? ser ut som du har fine lepper der hvertfall :)

Jo takk det er det :) Hadde akkurat fylt i da jeg tok bilde også.

Skrevet

hmm, jeg vil også ta restylane, men jeg har bitteliten munn (altså bredden), og veldig tynne lepper, er redd for at det vil se rart ut om de blir storre da, om det vil se ut som trutmunn hele tiden liksom :gjeiper:

Skrevet

hmm, jeg vil også ta restylane, men jeg har bitteliten munn (altså bredden), og veldig tynne lepper, er redd for at det vil se rart ut om de blir storre da, om det vil se ut som trutmunn hele tiden liksom :gjeiper:

Har sånn munn jeg også og har lurt på det samme. Jeg vil begynne med veldig liten mengde. Forresten så burde de som setter den være flinke til å se hvor mye man kan ha.

Skrevet

Hva er varigheten på en runde med restylane? Og hvor stor er risikoen for reaksjoner etterpå?

Skrevet

Jo takk det er det :) Hadde akkurat fylt i da jeg tok bilde også.

Må si meg enig, flotte lepper! :)

Skrevet

Har sånn munn jeg også og har lurt på det samme. Jeg vil begynne med veldig liten mengde. Forresten så burde de som setter den være flinke til å se hvor mye man kan ha.

Ja det vil jeg også, men så blir jeg redd for at det ikke vil bli store forskjellen om jeg tar lite :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Uff nei er ikke pent. Nebbdyr jo.

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Charella! nå nærmer det seg her...på onsdag!! :)

siden du har tatt noen ganger før,tenkte jeg å spørre deg om;

-får man noe bedøvelsekrem før de stikker?evt.bedøvelse krem FØR de stikker med tannlegebedøvelse?er så livredd for at det skal gjøre j*** vondt! :(

-hvor lenge varer det på deg,før du fyller i igjen..?

- må man etterfylle?det jeg tar nå koster vel 3500,blir jo syykt mye om de skal ha 2 tusen til for å etterfylle rett etterpå.noen sier noen dager etter,andre sier 2 uker..

-gjør det noe om man er forkjølet?har hørt det før at man ikke får ta da.

lurer sikkert på mer også ,var dette jeg kom på nå ;)

Gjest charella
Skrevet (endret)

Så spennende da!

Jeg tok på ellipse klinikken, første gang jeg var der fikk jeg bedøvelse krem før bedøvelse sprøyten, men synes det går helt fint uten den kremen. Når hun stikker bedøvelse sprøyten på deg uten krem først, så kjenner du at det stikker, men det er det.

Jeg har naturlig litt fyldige lepper, så føler ofte at det forsvinner litt i mine egne lepper etter 3-5 mnd, så da fyller jeg på igjen.

Har ikke hørt om noen som har etterfylt så kort tid etter. Kan være de som har veldig tynne lepper slik at de vil være sikker på å ikke fylle i for mye på en gang.

Huff går en del penger på det ja. Spesielt om du blir veldig fornøyd og avhengig.

Er så deilig med nye lepper :rodmer:

Men om jeg var deg ville jeg ikke hatt planer resten av dagen. For de fleste hovner en del opp med en gang. Selv fikk jeg sjåkk første gangen. Så ut som Hanna montag! Men det er bare hevelse. Just so you know ;)

Tror ikke det gjør noe om du er litt forkjølet men er ikke helt sikker på det.

Lykke til på onsdag da!

Bare spør om du lurer på mer.

Endret av charella
Skrevet

Takker for svar!ja uff håper jeg blir fornøyd..er livredd for at det skal bli stygt :gjeiper:

kan man ta i litt og litt under timen man er der,slik at man kan være med og bedømme resultatet selv?eller hovner man så sykt opp med en gang at det ikke har noe for seg..hmmm.

er redd de skal ta for mye/lite,om jeg ikke er med og bedømmer selv ;)

hvor mye tar du hver gang??ser jo at det er stor prisforskjell på 0,5 ml-1 ml+++.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...