AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hvor får man kjøpt nøkkel som passer til de fleste innerdører (soverom, bad) ?
Gjest Consensio Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Låsesmed vil jeg tro. En slik butikk som sliper nøkler og slikt.
Gjest apekattenico Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jernia, Biltema, Trioving og låsesmeden. Mulig steder som COOP Bygg/OBS også har, uten at jeg skal si det for sikkert.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Dette lurer jeg også på - vi har en stengt dør mellom to rom som mangler nøkkel. Går det an å f.eks. ta nærbilde av låsen med mobilkameraet, og vise til de som jobber på Byggmakker/Jernia etc, og så finner de en nøkkel som garantert passer?
Gjest padawan Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 hadde du tatt bilde av låskassen så hadde det vært enkelt men siden du ikek får åpnet døren blir det litt håpløst.
leirbål Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 De fleste innerdører bruker en standard femmernøkkel. Det er laget en annen tråd om det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå