am07 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Siste menstrasjonsdag var den 25.April, og de siste måndene har mensen kommet 25 dagers mellomrom. Idag er jeg 4-5 dager over tiden, har tatt en to graviditetstester som har vist negativ, tok en på morningen i dag og tok en i går ettermiddag. Kan det være at HCG hormonene ikke har slått ut, eller kan det være en annen grunn til at mensen ikke har kommet til riktig tid? Idag har jeg merket at jeg har hatt utrolig vondt i magen, akkurat som mensensmertene mine pleier å være, og har derfor tatt meg tablett for det. Når jeg tørket med istad kom det bare litt brun aktig blandet med litt tykt hvit greier. Det kommer aldri noe blod. Noen som vet hva dette kan være? Har i de siste dagene ikke følt meg helt bra. Er trøtt hele tiden, vondt i selve puppen, vondt i magen, har matlyst men orker ikke spise mat men godteri går ned på høykant, mye svimmel sånn at jeg nesten ikke tørr å kjøre bil pga jeg er redd for å besvime. Noen som har en forklaring? Vet det ikke er så lett å kunne svare på dette, men om noen andre har hatt det samme så hadde det vært fint å høre. Og hva var deres symptomer på graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå