AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 Det som regnes som "standard" kvinnehår, som menn ofte nevner som attraktivt, er hår med en viss lengde, gjerne langt, enten rett eller med myke bølger/krøller. Det er veldig sjelden jeg hører om avvik fra denne preferansen. Så jeg spør dere gutta her inne: Hva synes dere om hårfrisyrer på kvinner som skiller seg ut fra normen? Enten fordi håret er spesielt naturlig eller klippet/stylet spesielt.. Noen eksempler: Maya Vik Mariann Thomassen Rihanna Alice Dellal Agyness Deyn Taylor Swift (OK, kanskje ikke like spesielt som de andre, men det er fremdeles ikke såå ofte jeg ser et såpass krøllete og brusete hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 Det kan være sexy, men jeg foretrekker fortsatt "normalt" hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 24. mai 2011 #3 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva er normalt hår? Syns ikke det så veldig unormalt ut i noen av de linkene iallefall. Om menn velger kvinner utifra hvordan håret hennes er...ja da er han vel kanskje ikke noe å samle på uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Om menn velger kvinner utifra hvordan håret hennes er...ja da er han vel kanskje ikke noe å samle på uansett. Jeg for min del skal glatt innrømme at jeg ikke tiltrekkes av slikt langt, tynt, pistrete "rockegutt som fremdeles bor hjemme i kjellern hos mor"-hår som enkelte menn har. Og det er selvsagt helt greit at menn som foretrekker en rocka og edgy dame viker unna meg og mitt lange, lyse "standardjentehår". Hår er en del av utseendet, og utseendet spiller inn på eventuell tiltrekning. Det blir tullete å påstå noe annet. Hvordan man velger å ha håret sitt, kan fortelle mye om hvilken type person man er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 24. mai 2011 #5 Del Skrevet 24. mai 2011 Om menn velger kvinner utifra hvordan håret hennes er...ja da er han vel kanskje ikke noe å samle på uansett. Går det ikke an å diskutere preferanser uten å se sånne oppbrukte floskler som dette? Det gjør deg bare dum! TS spurte hva menn likte, ikke hva han krevde av en fremtidig kjærste. Jeg liker i utgangspunktet vanlige lange/halvlange frisyrer på jenter. Rihanna synes jeg har gjort mye tøffe valg av frisyrer, og ser bra ut uansett. Taylor Swift må vel kunne regnes som innenfor normalen. De andre frisyrene hadde jeg ikke noe særlig sansen for! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 24. mai 2011 #6 Del Skrevet 24. mai 2011 Går det ikke an å diskutere preferanser uten å se sånne oppbrukte floskler som dette? Det gjør deg bare dum! Ja dumme meg, sa bare min mening. Will never happen again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 24. mai 2011 #7 Del Skrevet 24. mai 2011 Ja dumme meg, sa bare min mening. Will never happen again Jo, meningen din om det som spørres om i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 24. mai 2011 #8 Del Skrevet 24. mai 2011 Kule frisyrer bortsett fra de tre siste. Kjekt når jenter viser på utsiden hvordan de er på innsiden. Flere jenter burde slå seg litt mer løs. At jeg ikke liker de tre siste, er bare personlig smak. Setter veldig pris på orginale og spesielle jenter !!! SEXY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. mai 2011 #9 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg synes at damer er finest med "vanlig" hår, men ut av de eksemplene du la fram i HI, så synes jeg sidecut på de med langt hår er kulest. Jeg er kvinne, men tror jeg har mange menn med meg når jeg sier at de foretrekker slike hårfrisyrer: Jennifer Aniston Jessica Simpson Cameron Diaz Curly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjarne Skrevet 24. mai 2011 #10 Del Skrevet 24. mai 2011 Gi meg ei dame som ser strøken ut uten klær, makeup og hår! Det er langt mellom slik kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. mai 2011 #11 Del Skrevet 24. mai 2011 Alle jenter som har eksperimentert med hårfrisyrer/farger vet at de omtrent knuste pappas hjerte første gang de gikk bort fra langt blondt hår med midtskill. Tradisjonelle menn liker tradisjonelt hår, og jeg tror det er et lite flertall av dem. En ting jeg hører veldig ofte er iallefall at jenter ikke skal ha kort hår. Men blant "alternative" folk så er det gjerne et stort pluss i boka at det skjer noe spennende på hodet ditt. Jeg har uansett gitt opp å ta skjønnhetstips fra guttekompisene mine, hver gang jeg klipper lugg eller farger det rødt eller hva jeg nå finner på så er det noen som begynner å grine og andre som synes det er kjempehot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 24. mai 2011 #12 Del Skrevet 24. mai 2011 Det som regnes som "standard" kvinnehår, som menn ofte nevner som attraktivt, er hår med en viss lengde, gjerne langt, enten rett eller med myke bølger/krøller. Det er veldig sjelden jeg hører om avvik fra denne preferansen. Så jeg spør dere gutta her inne: Hva synes dere om hårfrisyrer på kvinner som skiller seg ut fra normen? Enten fordi håret er spesielt naturlig eller klippet/stylet spesielt.. Noen eksempler: Maya Vik Mariann Thomassen Rihanna Alice Dellal Agyness Deyn Taylor Swift (OK, kanskje ikke like spesielt som de andre, men det er fremdeles ikke såå ofte jeg ser et såpass krøllete og brusete hår) Taylor Swift synes jeg hadde den peneste frisyren av de du linket hær. Beklager å være så kjedelig av meg at jeg ikke syntes de andre hadde "håret" med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 24. mai 2011 #13 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg synes at damer er finest med "vanlig" hår, men ut av de eksemplene du la fram i HI, så synes jeg sidecut på de med langt hår er kulest. Jeg er kvinne, men tror jeg har mange menn med meg når jeg sier at de foretrekker slike hårfrisyrer: Jennifer Aniston Jessica Simpson Cameron Diaz Curly Linkene dine var veldig enkle å like, jeg likte alle. Synes de hadde flott frisyre og jeg liker slike frisyrer på jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnQ Skrevet 24. mai 2011 #14 Del Skrevet 24. mai 2011 Alice Dellal Taylor Swift (OK, kanskje ikke like spesielt som de andre, men det er fremdeles ikke såå ofte jeg ser et såpass krøllete og brusete hår) Disse to var de eneste i det utvalgte knippet jeg personlig synes hadde fint hår. Resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. mai 2011 #15 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg synes at damer er finest med "vanlig" hår, men ut av de eksemplene du la fram i HI, så synes jeg sidecut på de med langt hår er kulest. Jeg er kvinne, men tror jeg har mange menn med meg når jeg sier at de foretrekker slike hårfrisyrer: Booooooooring! Jeg elsker a-symertri eller undercut, rocka og styla tilpasset ansiktet og ansiktsformen! sånn A4 frisyrer var jeg ferdig med i 7. - 8. klasse Ts: åffer skrev du denne tråden på sexualitet? Endret 24. mai 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. mai 2011 #16 Del Skrevet 24. mai 2011 Booooooooring! Jeg elsker a-symertri eller undercut, rocka og styla tilpasset ansiktet og ansiktsformen! sånn A4 frisyrer var jeg ferdig med i 7. - 8. klasse Ts: åffer skrev du denne tråden på sexualitet? Joda, men tråden handler jo om hva menn flest liker. De frisyrene du listet opp er det mer typisk at flest kvinner liker, og ikke flest menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aLmAnZo Skrevet 24. mai 2011 #17 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei hei! Det er mye spennende på kvinneforum. Jeg vet ikke om jeg vil kommentere linkene direkte, er litt vanskelig å avgjøre på bakgrunn av et bilde. Den vakreste kvinnen jeg vet om er for eksempel andreu tatou (http://spd.fotolog.com/photo/61/6/68/nicewomen/1234241387595_f.jpg). Jeg tilhører de som liker naturlige jenter. Min utkårede har utrolig langt, kraftig og bølgete hår som når nesten ned til rompa, og jeg elsker det. Enda vakrere blir hun når hun har klippet pannelugg. Hun har snakket om å klippe det kort, og fantaserer om dreads også. Jeg synes begge deler kan være kult. Det jeg ikke liker, er den nye trenden med å barbere bort striper i håret og slikt, ellers er jeg ikke veldig glad i platinablondt farget hår. Sånn generelt vil jeg oppfordre så mange jenter som mulig til å bruke mindre sminke, og helst ikke bruke noenting. Siri Bonde Tusvik er også særdeles pen, og har en flott frisyre. Det viktigste er at en går i noe en liker selv. Det preger også hvordan en bærer håret sitt. At man tar vare på det og er glad i det er det viktigste. Å skinne seg er jeg derimot ikke noe fan av, hverken for menn eller kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2011 #18 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Alle jenter som har eksperimentert med hårfrisyrer/farger vet at de omtrent knuste pappas hjerte første gang de gikk bort fra langt blondt hår med midtskill. Oh yeah!! Når mitt lange lyse hår ble klippet til skuldrene og farget lilla (!) i 7. klasse ble min far helt fra seg.. Heldigvis for han skulle det ikke bli lilla, så det ble hvertfall bleket tilbaket til blondt etter noen dager med hette og lue... Hver gang jeg har vært hos frisøren har pappa kommentert at det er ikke noe vits å klippe så mye om gangen da.. haha.. Men nå har'n gitt opp. For langt hår passer ikke til min ansiktform, og jeg har alt for tynt hår, så det blir bare pistrete. Hva synes dere om denne type frisyre da? http://www.google.com/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_f_NpbN09m0o/TRAukLmTPrI/AAAAAAAAABs/U3GrfokdefI/s1600/bob%2Bhairstyles.jpg&imgrefurl=http://shorthairstylefashion.blogspot.com/2010/12/bob-hairstyles.html&usg=__KUSL91_lOFVuIqs_6LPlbEtIW0M=&h=495&w=320&sz=24&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=XagAKwsoDnNZ2M:&tbnh=158&tbnw=102&ei=kxHcTZLOE8fEtAb8pMTmDg&prev=/search%3Fq%3Dbob%2Bhairstyles%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1280%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C18&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=127&vpy=73&dur=4570&hovh=279&hovw=180&tx=130&ty=178&sqi=2&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1280&bih=680 http://www.google.com/imgres?imgurl=http://media.onsugar.com/files/ons1/307/3075765/28_2009/74c2a5a61887034a_Inverted_Bob_Haircuts_3.jpg&imgrefurl=http://www.imageandstylenewsblog.com/Inverted-Bob-Haircuts-3450976&usg=__HRxvApxCK-kHklfGB_6YpXVFiQw=&h=728&w=450&sz=38&hl=en&start=47&zoom=1&tbnid=V1IBJahS6k8VaM:&tbnh=176&tbnw=126&ei=kxHcTZLOE8fEtAb8pMTmDg&prev=/search%3Fq%3Dbob%2Bhairstyles%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1280%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C1077&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=1073&vpy=123&dur=504&hovh=200&hovw=137&tx=126&ty=105&sqi=2&page=3&ndsp=22&ved=1t:429,r:7,s:47&biw=1280&bih=680 http://www.google.com/imgres?imgurl=http://hairstyleschats.com/wp-content/uploads/2011/05/short-bob-hairstyle.jpg&imgrefurl=http://hairstyleschats.com/tag/short-haircuts-for-women/&usg=__TdCtwNsr7HaB8NRR5IIWdcyVgac=&h=368&w=307&sz=25&hl=en&start=69&zoom=1&tbnid=LqfmErc48KKOLM:&tbnh=147&tbnw=123&ei=kxHcTZLOE8fEtAb8pMTmDg&prev=/search%3Fq%3Dbob%2Bhairstyles%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1280%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C1680&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=810&vpy=241&dur=720&hovh=211&hovw=176&tx=110&ty=162&sqi=2&page=4&ndsp=23&ved=1t:429,r:12,s:69&biw=1280&bih=680 http://hairstyleschats.com/wp-content/uploads/2011/05/pictures-of-short-haircuts-for-women-2011_2.jpg http://gimps.de/pictures/270-Cute-Short-Hairstyles Er jo nesten bare blonde å finne når man googler hår jo... Er det for kort? Eller er det OK? Endret 24. mai 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. mai 2011 #19 Del Skrevet 24. mai 2011 Kan være fint det der, Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 24. mai 2011 #20 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har datet ei dame som var nesten skallet, og jeg har datet ei som hadde håret langt ned over rumpa. Jeg har datet ei skikkelig rockejente og ei skikkelig flower-power babe. Det er ikke akkurat hårsveisen jeg bryr meg om, for å være helt ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå