Lady Lou Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Det skal passe i Iphone 4. Jeg var ikke klar over at tlf krevde mikrosim, så nå må jeg vente et par dager på at nytt simkort kommer i posten. Jeg har lest på nett at man kan klippe sitt vanlige simkort, men når jeg måler mitt gamle simkort med der man skal legge mikrosimkortet i Iphonen, så virker det for stort, tenker da på feltet hvor selve simkortet skal passe i telefonen, ikke det hvite feltet rundt. Noen som har prøvd seg på det, og lykkes? Jeg kan selvfølgelig vente på nytt simkort, jeg er bare utrolig nysgjerrig på den nye telefonen;) Endret 24. mai 2011 av Lady Lou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 Tror jeg ville latt være å prøve. Du risikerer lett at du klipper feil og plutselig fungerer ikke simkortet i hverken iphonen eller den gamle telefonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lou Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tok sjansen, og klippet, og det gikk fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Det funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå