AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er det noen som har gjort det? Vi lurer på å ta oss en uke i høst, men er litt usikre. Vi er forøvrig storbymennesker alle sammen (barna har faktisk aldri vært på noe annet enn stobyferie...), men kanskje New York blir litt vel masete for så små barn? Planen er å gjøre masse som er kult for dem + avslapning i f.eks. Central Park. Jetlag er også noe å vurdere, vet jeg. Synspunkter?
marsy Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 For å være ærlig hadde ikke jeg gjort det når de er så små. Synes det er krevende nok å reise med én unge på en 3 timers flytur, hehe... Og barn er vanedyr, så jetlag vil dere merke. Det kan selvfølgelig gå greit også, men personlig hadde jeg reist til en Europeisk storby i stedet, så det er kortere reisevei og man slipper tidsforskjeller. Hva med for eksempel Barcelona? - herlig by, og det er strand der, akvarium, flotte parker osv. London er også kjempespennende for barn
reiseglad Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Du kjenner dine barn best, og vet hvor tålmodige dem er. Flyreisen er ikke så aller verst, kom nettopp tilbake fra NY m SAS direkte fra Oslo, helt grei flytur. Det må jo være å foretrekke med barn på reise. Ellers er NY svært hektisk, masse mennesker, mye trafikk og mye inntrykk. Kjenner folk som har oppholdt seg der med mindre barn, og de måtte kjøpe vogn pga lange avstader å forflytte seg over. Og der er ikke like godt tilrettelagt for vogn-bruk. Central Park er jo fin da, med masse-masse lekeplasser. Vi har dratt med våre land og strand rundt fra de var rundt fire år, og de har taklet både storbyer i Asia og Europa like godt som det har kost seg i Legoland og Euro Disney.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå