Ugla Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 Katten min får bare vann. Får noen få dråper med melk/fløte en sjelden gang, som "godbit". Ja tenk... her styrer og steller vi for dyra våre, vasker hunde/katte-skål, passer på at de har RENT vann, og så går de rett bort i en sølepytt og drikker... Ja sånn er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 11. november 2003 #22 Del Skrevet 11. november 2003 Pus drikker vann. Matmor drikker brus. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #23 Del Skrevet 23. februar 2004 Drar opp igjen denne tråden, da temaet på nytt har kommet på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #24 Del Skrevet 23. februar 2004 ja pus drikker bare vann nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. februar 2004 #25 Del Skrevet 23. februar 2004 Zico får kattemelk. Så lenge han vil ha det da! Men som nevnt i en annen tråd, det blir vannvogna etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #26 Del Skrevet 23. februar 2004 min pus spøy av kattemelka. stakkar pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. februar 2004 #27 Del Skrevet 23. februar 2004 Nei. Kun vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2004 #28 Del Skrevet 23. februar 2004 Nei, katten vår har aldri fått kumelk (ser ikke noen grunn til å teste det ut, da de fleste katter får diaré av kumelk, hun klarer seg fint uten). 2-3 ganger har hun fått kattemelk, men det blir aldri drukket opp før det går ut på dato, så det blir heller sjelden. Hun drikker kun vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. februar 2004 #29 Del Skrevet 23. februar 2004 Kattesnuskene mine får bare vann. Har enda ikke fått somla meg til å kjøpe sånn kattemelk... Lyst til å se om de liker det. Ellers er den ene katten min særdeles glad i yoghurt og kommer springende bare hun hører lyden av et yoghurtlokk som blir dratt av for da vet hun at hun får slikke av lokket! Søte nuskekatten! Den andre prøver bare desperat å grave over det om hun får noe godt som for eksempel yoghurt eller en brunostbit... Rare snuskebærta! Katter er herlige dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. februar 2004 #30 Del Skrevet 24. februar 2004 Katten min får bare vann, var en periode han fikk kattemelk, men ikke nå lenger! Vanlig melk får han ikke, men det hender han får litt fløte en sjelden gang! Og rømme digger han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. februar 2004 #31 Del Skrevet 24. februar 2004 Ikke noe melk her i gården nei,kattene mine drikker kun vann. Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 25. februar 2004 #32 Del Skrevet 25. februar 2004 Pus får av og til Whiskas kattemelk. Det er visst nam-nam, for da slurpes det i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå