AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 Slike armvekter som man fester på med borrelås jeg tenker på. Har det noe for seg å jogge med slike på? Lyst på litt mer definerte armer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 Er du morsom? Vil du øke i styrke i armene, så trenger du styrketrening. Vil du øke i kondisjon, så trener du jogging. Vil du få mer ut av joggingen løper du med ryggsekk med steiner i, selv om jeg ikke forstår poenget, da ujevnt terreng holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 24. mai 2011 #3 Del Skrevet 24. mai 2011 Vær forsiktig med å legge til for mye vektmansjetter/vekt osv når du jogger. Leddbånd, sener og muskler vil ikke vite hvorfor du veier f. eks 60kg den ene dagen og 67 den neste. Enig med posten over angående styrketrening og kondisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Værsågod, bare gjør det, men det er noe av det dummeste jeg har hørt. Vent til du blir mamma og må løpe med barnevogna foran deg når du skal rekke bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 24. mai 2011 #5 Del Skrevet 24. mai 2011 Slike armvekter som man fester på med borrelås jeg tenker på. Har det noe for seg å jogge med slike på? Lyst på litt mer definerte armer.. Jeg ser for meg at det kun må slite unødvendig på ledd og sener. Skal du ha definerte muskler må du bruke vektene til vanlig styrketrening og kjøre øvelser som for eksempel armhevinger, dips osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairchild Skrevet 25. mai 2011 #6 Del Skrevet 25. mai 2011 Du vil forbrenne flere kalorier hvis du løper med håndleddvekter (eller ankelvekter), noe som kan føre til mer definerte armer. Men noe større vil de nok ikke bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Del Skrevet 27. mai 2011 vet at det er endel som eer med på sånn gåing med vekter i hendene ...powerwalk? vet ikke hvordan det blir å jogge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå