Bolla! Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Fredag 10.juni: - drikker 2 liter vann - ta 100 sit-ups - gå tur på minimum 30 minutter. (2,5km oppoverbakker på ca 35 min) I dag er det nesten 25 grader og sol, herlig! Jeg har en bra dag i dag (så vet dere det :gjeiper: ) Endret 10. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 10. juni 2011 #22 Del Skrevet 10. juni 2011 Wow så flink du er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 10. juni 2011 Flink og flink, jeg prøver bare å "lure" inn litt aktivitet i hverdagen uten at det skal virke som en plikt/tvang på en måte. På den måten blir jeg kanskje glad i å trene etter hvert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 10. juni 2011 #24 Del Skrevet 10. juni 2011 Det pleier å hjelpe det Kjenner jeg blir motivert til å begynne å trene igjen etter siste eksamen av å lese her iallefall.. Du er veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 10. juni 2011 Så trivelig at du blir motivert av dagboken min Vi som er i samme båt må prøve å motivere hverandre Man prøver jo så godt man kan, er bare spent på om det gir resultater på vekt og cm.mål nå... Det gir i allefall ekstra motivasjon for min del! Nå skal jeg finne senga, jobb i morgen og grilling i morgen kveld, så jeg er i utgangspunktet spent på om jeg får lurt inn en gåtur innimellom der en gang :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Lørdag 11. juni: - drikker 2 liter vann - ta 100 sit-ups - gå tur på minimum 30 minutter. (jammen ble det en kveldstur sammen med kjæresten på 25 min, eller skal vi si nattatur når det er snakk om etter midnatt ?) :gjeiper: Har vært på jobb i fem timer i dag også, så har fått rørt meg litt ja i går kveld ble det også litt - er vel trening det også Endret 11. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Søndag 12. juni: - drikker 2 liter vann - ta 100 sit-ups - gå tur på minimum 30 minutter.( nesten 20 min rask gange i pøsregnet, så nesten gjennomført...) Trent litt styrke for biceps, triceps, skuldre og rygg inne i tordenværet i dag Håper på bedre vær i morgen, men det ser ikke ut til at det blir det. Endret 12. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvor ble det av motivasjonen ? Kan noen får meg opp av sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Mandag 13. juni: - drikker 2 liter vann (litt over 1 liter...) - ta 100 sit-ups - gå tur på minimum 30 minutter. (veldig rask gange i 35 min oppoverbakker sammen med kjæresten) Idag har jeg vært i bursdag, men jeg er stolt av meg selv, forsynte meg ett lite kakestykke og to kopper kaffe, jeg holdt meg altså unna brusen Jeg er skuffet over at jeg ikke har fått i meg mere vann idag, man kan ikke være like flink hver dag heller... Synes forøvrig at det er kjempebra at kjæresten min støtter meg i dette, og han blir gjerne med på gåturer og gjør sit-ups sammen med meg. (irriterer meg litt at han holder seg muskuløs og i god form uten å trene, mens jeg er i kjempedårlig form og eier nesten ikke kondis og utholdenhet ) Formen min blir vel bedre litt etter litt den også Endret 13. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 13. juni 2011 #30 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvordan gikk det motivasjonen igår? Kom den tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 13. juni 2011 Den kom snikende etter at jeg leste gjennom en tråd jeg opprettet i går om hva som gir andre personer motivasjon til å trene, dermed ble det en liten gåtur og litt styrke på tampen av kvelden Idag derimot har det vært verre, det regner, regner og regner... Men nå skal jeg dra med meg kjæresten ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Tirdag 14. juni: - drikker 2 liter vann (hmm, dårlig med vann idag også, litt over literen.) - ta 100 sit-ups - gå tur på minimum 30 minutter. Har gjennom ført styrke for biceps, triceps, skuldre og rygg. 5 minutter med rockering. Har i tillegg gått til innkjøp på en skritteller, og har i dag gått 7983 skritt. Vet det er 10 000 som er "målet" i løpe av en dag. Men i første omgang kommer jeg til å bruke skrittelleren som motivasjonsfaktor, så får vi se hvor mange skritt det blir hver dag, kommer til å oppdatere her. Endret 14. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 15. juni 2011 I dag tidlig har jeg vært på vekten igjen, og målebåndet har vært frem... Her er resultatet: forrige uke: 88,3 kg. nå: 87,8 kg cm.mål: legg - 39 cm (- 0,5 cm) lår - 68 cm rumpe - 113 cm (- 0,5 cm) mage - 119 cm (- 0,5cm) overarm - 32,5 cm (- 0,5 cm) bryst- 105 cm under brystet: 91,5 hals - 35,5 cm Jeg har gått ned 500 g siste uka og veldig fornøyd med det! Og så er det minus en halv cm på legg, rumpe, mage og overarm fra sist. Så langt har jeg altså gått ned "bare" 900 g, men det er i allefall i riktig retning Til sammen har jeg mistet 7 cm ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Onsdag 15. juni: - drikker 2 liter vann - ta 100 sit-ups (50) - gå tur på minimum 30 minutter Formen er ikke på topp i dag, sår hals og et hode som kjennes ut som det skal sprenges... Skal også på jobb i ettermiddag, så det blir spennende å se hvordan det går... Edit: Som skrevet tidligere i dag har ikke formen vært på topp, eneste av målene mine som er gjennomført er å drikke 2 liter vann. Kroppen henger ikke med i det hele tatt, og jeg har brukt mesteparten av dagen til å sove... Var på jobb i ettermiddag, og nå viser skrittelleren min 5465, noe jeg syns er bra med tanke på at jeg bare har vært i aktivitet når jeg var på jobb. Endret 15. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 15. juni 2011 #35 Del Skrevet 15. juni 2011 Så flink du er! *Abboenerer på tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Så trivelig celujo, godt med litt støtte Torsdag 16. juni: - drikke minst to liter vann - Ta 100 sit-ups - gå en tur på minst 30 minutter. (rolig gåtur vel og merke) Formen er ikke bedre i dag gitt, har ikke fått i meg frokost enda pga at halsen er så hoven og vond... Det er i den minste sol og varmt idag, letter litt på humøret det også. I dag blir det grilling i finværet, så jeg må på butikken å kjøpe noe godt og sunt som jeg kan ha på grillen Kjenner at det sliter litt på motivasjonen når kroppen ikke er helt i form altså... Endret 16. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Fredag 17. juni: - drikke minst to liter vann - Ta 100 sit-ups - gå en tur på minst 30 minutter. Halsen er fortsatt hoven og sår, pluss at jeg har blitt veldig tett i nesten i dag... håper det gir seg, for i morgen skal jeg på jobb igjen. Nå skal jeg legge meg ut i sola å lese en bok Føler det går skikkelig dårlig med både sunt kosthold og trening for tiden, hjelper liksom ikke at jeg blir helt utslått bare av å hente posten fordi jeg er så forkjøla og potte tett... I morgen er det jobb igjen, håper for min egen del at det ikke blir så hektisk og travelt. Har løftet litt vekter i kveld, for å utjevne den dårlige samvittigheten om at jeg ikke får rørt meg nok nå når jeg ikke er i form Endret 17. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 18. juni 2011 Lørdag 18.juni: - drikke minst to liter vann - Ta 100 sit-ups - gå en tur på minst 30 minutter Formen er bedre, er bare tett enda, så alt blir litt slitsomt. Har vært på jobb, det gikk greit, men det er godt å komme hjem igjen kjenner jeg! Det spørs om jeg skal ut å gå meg en tur, men føttene mine verker etter 7 timer på HARDT golv. Jeg lurer også på om jeg skal bytte ut de 100 sit-upsene med noe annet, da jeg ser at det har gått nedover med dem. vi får se... Ønsker alle en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Glemte å oppdatere i går.. Søndag 19. juni: - drikke minst 2 liter vann - ta 100 sit-ups (50) - gå tur på minst 30 min Det ble forresten 7414 skritt idag... Fra og med mandag, altså i dag blir disse punktene endret noe, da jeg ser at det dabber av litt etter litt med alle tre. Endret 20. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Mandag 20. juni : - drikk minst to liter vann - ta 50 sit-ups - 2*30 sek planken - Gå 10 000 skritt daglig Det er godt å kjenne at forkjølelsen sniker seg bort igjen! Jeg er litt skeptisk til det siste punktet, da dette varierer så veldig fra dag til dag, hvis jeg for eksempel er på jobb og det blir veldig travelt, blir jeg bare stående bak kassen, og det blir det ikke mange skrittene av... Men man må da prøve å være positiv HURRA! Jeg greide over 10 000 skritt, nærmere bestemt 11004 Avsluttet dagen med en gåtur på 1 time og et kvarter, ikke sånn rakettfart da det ene kneet mitt ikke samarbeider helt. Endret 20. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå