Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 #101 Del Skrevet 19. juli 2011 Du er FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Takk Ekkornet, jeg prøver så godt jeg kan Dagen i dag: -2l vann - 50 situps - 3*30 planken - 10 000 skritt - 13 492 I dag jobbet jeg 8-16, ganske så travelt i dag også, så dagen har gått fort med bak kasse og til å henge ut nye varer. Etter jobb kom jeg hjem til en kjæreste som hadde påbegynt middagen, som forøvrig bestod av grillet kyllingfilet, fullkornsris og MASSE salat I kveld fant jeg ut at jeg både skulle ha besøkt besteforeldrene mine som det er lenge siden jeg har besøkt og at jeg skulle ha gått en tur, dermed ble det gåtur til bestemor og bestefar for en kopp te og en god prat, for så å gå hjem igjen fin kombinasjon! Rundt 1 og en halv time rask gange. (jogga faktisk noen meter også, første gangen at det faktisk går pga. knærne mine) Eller har jeg kommet inn på skole, men det kommer jeg til å skrive om litt senere. Må nok sette av litt tid, da jeg har myyye på hjerte om akkurat dette. Endret 19. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 20. juli 2011 Da var det onsdag igjen gitt, og veietid. I dag viser vekten 85,4 kg. Det betyr 300 g ned. Det høres så forferdelig lite ut, men jeg velger å se det slik, at det er 300 g nærmere målet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 20. juli 2011 #104 Del Skrevet 20. juli 2011 Så knall bra Du er flink! Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 20. juli 2011 Hadde bare tid til et kort innlegg i morges, så her kommer litt om dagen i dag. - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 11 948 Har jobba 8-16 i dag også, var flink og spiste salat til både frokost og lunch, for etter jobb dro jeg og noen andre å kjøpte oss middag på Egon. Jeg kjøpte quesedilla, ikke det sunneste valget, men jeg har da tatt litt hensyn til det resten av dagen I morgen har jeg fri, og det skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evighet Skrevet 21. juli 2011 #106 Del Skrevet 21. juli 2011 Her vil jeg følge med! Ser at vi er like gamle og har omtrent samme vekt. Den eneste forskjellen er at jeg er litt høyere enn deg, så kanskje jeg finner litt motivasjon her. Ser at du har vært flik til nå, så bare stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er det bare å følge med, trivelig det I går skrev jeg at jeg skulle nyte fridagen, joda, jeg sov til halv 11, tok alt med ro. Helt til jeg ble oppringt om å jobb 12-20 mot at jeg fikk fri på lørdag, så da sa jeg ja til det - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 10 562 Maten har vært litt så som så idag ettersom dagen har vært litt stressende med at jeg plutselig skulle på jobb osv. så det har blitt mye brødmat. Ellers jobber jeg 12-20 i morgen også, men da blir det helg, det skal bil godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 22. juli 2011 Da var det helg etter å ha jobbet 12-20 i dag. En ganske så rolig dag på jobb, så timene gikk seint. Men så kommer det noen innom å spør om vi har fått med oss det som hadde skjedd i Oslo, noe vi ikke hadde. Kan ikke si jeg er overrasket eller sjokka akkurat, men det er en sorgens dag for Norge som land. Det er som å se bilder fra andre land når det sendes fra Oslo sentrum på Tv, skikkelig uvirkelig! Ellers i dag: - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 9717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 23. juli 2011 Huff, dagene går så alt for fort når jeg jobber lange dager hver dag... har ikke overskudd til å trene, men jeg trøster meg med at jeg beveger meg mye på jobb. I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde sammen med mammaen min. Vi kjøpte oss middag på Egon, for andre gang på en uke. Jeg syns det er kjempevanskelig å spise ute når jeg prøver å slanke meg, men jeg valgte i alle fall vann til maten. Nå nyter jeg lørdagskvelden med en skål jordbær med litt revet mørk sjokolade over i dag har jeg drukket over to liter vann, men de andre punktene er ikke gjennomført, foreløpig. Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2011 #110 Del Skrevet 23. juli 2011 *ny leser* Det tar på å jobbe lange dager, er det sommerjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 23. juli 2011 Så trivelig at du stakk innom Daenerys Det tar på ja... Neida, jobber der som ekstrahjelp hele året, men det er mye ekstra nå når de fast ansatte har ferie pluss at det er sykmeldinger. Men for all del, det blir penger av det, så jeg skal ikke klage altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2011 #112 Del Skrevet 23. juli 2011 Penger er alltid greit Ser at jeg og samboeren har vært sammen i ca tre uker mer enn dere, moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Så morsomt, hvor gamle er dere da ? Til nå har jeg hatt en veldig daff søndag, bare avslapping sammen med kjæresten Nå har jag laget en avtale med mamma om av vi skal gå tur senere i kveld, når det ikke lenger er så varmt og trykkende vær. Det bli herlig da jeg ikke har trent noe siden onsdag... (skjemmes faktisk av å skrive det) Jeg og mamma gikk i skogen i raskt tempo i 1 time og 10 minutt, det var kjempegodt! Nå skal jeg legge meg sammen med den herlige kjæresten min (huff, jeg som egentlig ikke liker sånn kjærestekliss utbrodert på facebook og liknende, så skriver jeg slikt selv) - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 10 958 Endret 24. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. juli 2011 #114 Del Skrevet 24. juli 2011 Sender PM om akkurat det Godt å ha en avtale Kjæresten min er på vei hit nå, vi har dessverre ikke ferie på likt i år, så jeg ser han ikke mye disse ukene... Men men, vi overlever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 24. juli 2011 Ja, det er veldig greit å lage avtaler med andre, da må man liksom gjennomføre det :gjeiper: Synd dere ikke har ferie samtidig da, men da må dere bare nyte hverandres nærvær når dere har muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) I dag har jeg vært på jobb, men senteret der jeg jobber stengte 17.30 i dag pga av minnemarkering. Fordi om jeg personlig ikke er berørt av tragedien som har skjedd, var det veldig fint å være med på å tenne lys for de som har gått bort, er savnet, de overlevende og de som har mistet noen. Det var en veldig fin sang som ble spilt, og den vil jeg dele med dere her (selv om dette er en treningsdagbok). Ord blir så fattige i en stund som denne! Bli med oss Ellers har dagen vært slik: - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 8317 Ellers kjennes det ut som jeg begynner å bli forkjøla, tett i nesen, vondt i halsen og jeg fryser... Håper jeg slipper! Endret 25. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 26. juli 2011 Da var det ny dag og jeg skal på jobb. I dag har jeg en slik dag at jeg egentlig ikke gidder noe og kjenner jeg ikke har lyst til å dra på jobb i det hele tatt. (lenge siden jeg har hatt slike dager nå i grunn) Det hjelper sikkert ikke på at jeg bare hoster og nesen renner heller... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. juli 2011 #118 Del Skrevet 26. juli 2011 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 26. juli 2011 Takk Det har vært en lang og slitsom dag på jobb, jeg har stått veldig mye på lager å pakket ut varer i dag, da det ikke er så heldig å møte kunder med rennende nese og dundrende hode. - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 7290 Nå skal jeg legge meg slik at jeg er i best mulig form til jeg begynner på jobb kl. 8 i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Da var det onsdag og veiedag igjen og tross to middager på Egon siste uka har jeg gått ned 400 g nå er altså vekta 85 kg, og jeg har gått ned 3,7. cm.mål: - Legg: 39 cm - Lår: 66,5 cm - rumpe: 111 cm (- 1,5 cm) - mage: 107 cm (-0,5 cm) - overarm: 32,5 cm - hals: 34,5 cm - bryst: 105 cm - under brystet: 90 cm Bare mage og rumpe som har krympet siste uka, 2 cm Ellers er formen dårlig, og enda verre enn i går... Drar på jobb straks, men tviler på at det blir hel dag sånn som jeg er nå. Endret 27. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå