Azalea Skrevet 8. juli 2011 #81 Del Skrevet 8. juli 2011 Må jo bedrive tiden min med noe annet enn å deppe Fornuftig. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) En ny dag med sol, men jeg skal på jobb, 5-timersvakt i dag så blir det helg Dagens mål: - Drikke to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt 11 149 Ønsker alle som titter innom en fin lørdag Lagde rabarbrasuppe i kveld og den ble veldig god Gikk en gåtur i skikkelig raskt tempo etter at gjestene var dratt, fikk opp pulsen skikkelig, 35 minutter i oppoverbakker avsluttet med litt styrke for mage og rygg. Endret 9. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 10. juli 2011 #83 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Veldig trist med hunden Jeg er vokst opp med katter, og den siste vi hadde hjemme hos mamma døde for noen år siden. Savner han masse enda. Er kjempetrist når kjæledyr dør. Men godt å se at holder motet oppe! For en deilig lørdag! Veldig bra med tur og planke og situps. Og rabarbrasuppe hørtes godt ut.. God søndag! Endret 10. juli 2011 av Ekkornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ja, det er veldig trist når kjæledyr dør. Jeg har også vokst opp med katter og dette var den første hunden jeg på en måte ble "kjent" med pga at jeg alltid var redd hunder før. Fortsatt god søndag til deg også Ekkornet Dagen i dag: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt - 8089 Idag har jeg også gått en tur i skikkelig tempo, 47 minutter for å være helt nøyaktig, godt å få opp pulsen Jaggu ble det litt styrke på kvelden også! Endret 10. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) En ny dag med herlig sol I dag har jeg fri, har vært i butikken og handlet mye frukt og grønnsaker, og middager for hele uka *stolt* og skal lage en god kyllinggryte fra bunnen av i dag, herlig med dager hvor man kan sette av god tid til å lage middag Dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt - 9637 Begynner å kjenne at planken blir lettere og lettere, HERLIG! I kveld fikk jeg med meg kjæresten ut i skogen på en rask gåtur i kupert terreng i 40 minutt Koste oss med jordbær da vi kom hjem etter en herlig varm dusj Endret 11. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ettersom at planken begynner å bli lettere, øker jeg på fra 2 til 3*30 sek. fra og med i dag:) Dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 8237 Nå er jeg veldig spent på hva vekten og målebåndet viser i morgen, spesielt fordi jeg er litt skeptisk til forrige veiing pga at det ble både lite mat og søvn med tanke på hunden, samtidig som jeg hadde mensen. Sammen med 50 situps og planken gjorde jeg også: 15*3 benkpress 15*3 flyes 15*3 pullover 15*3 skrå situps 5 min rockering Endret 12. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) I dag viser vekten 85,7, det betyr 700 g ned (3 kg tilsammen) cm.mål: Legg - 39 cm ( + 1cm) Lår - 66,5 cm ( - 0,5 cm) Rumpe - 112,5 (-0,5) Mage - 107,5 cm (-1 cm) Under brystet - 90 cm (- 1 cm) brystet - 105 cm overarm - 32,5 cm hals - 34,5 cm (- 0,5 cm) 2,5 cm borte (13 tilsammen) Endret 13. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. juli 2011 #88 Del Skrevet 13. juli 2011 I dag viser vekten 85,7, det betyr 700 g ned (3 kg tilsammen) cm.mål: Legg - 39 cm ( + 1cm) Lår - 66,5 cm ( - 0,5 cm) Rumpe - 112,5 (-0,5) Mage - 107,5 cm (-1 cm) Under brystet - 90 cm (- 1 cm) brystet - 105 cm overarm - 32,5 cm hals - 34,5 cm (- 0,5 cm) 2,5 cm borte (13 tilsammen) Gratulerer med vektnedgang, Mala! Og ikke minst med 13 cm, det er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 13. juli 2011 Gratulerer med vektnedgang, Mala! Og ikke minst med 13 cm, det er kjempebra! Tusen takk Det er veldig herlig å se at det går nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 13. juli 2011 I dag jobbet jeg 8-16, veldig godt å jobbe på dagtid kjenner jeg, blir liksom så mye mer igjen av dagen enn om jeg begynner 12 eller 16, for da finner jeg nesten ikke på noe før jeg starter... I kveld har jeg og mammaen min vært å gått raskt, til tider jogget, i skogen i 1 time og 35 minutt herlig! Etter vi kom hjem til mamma lagde vi en kjempegod salat, bestående av ruccola, paprika, salathode, agurk, rødløk, kalkunskinke, mais og med grovt brytebrød til. Må vel legge til at salaten var uten dressing og brødet uten smør *klapper-meg-selv-på-skulderen* Dagen i dag: - Drikke to liter vann (nesten tre) - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt 15 839 ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 14. juli 2011 Dagen i dag: - to liter vann - 1 og 1/2 - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 8471 I dag har det vært så som så med maten, unnet meg en kroneis i ettermiddag og to biter smash på besøk hos min farfar. Samt en boks cola på besøk hos en venninne... Spiste salat til frokost, glemte lunch og grillet indrefilet til middag med potetbåter og masse salat. I morgen er det jammen helg igjen, jeg jobber både i morgen ettermiddag og lørdag. Lørdags ettermiddag skal vi i bursdagsselskap, men heldigvis er vi invitert på middag først, så blir det ikke like mye plass til kakene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) I dag begynner jeg på jobb kl. 16, på slike dager sover jeg lenge og bruker som regel ikke gjøre noe fornuftig før jeg starter på jobb, men i dag stod jeg opp kl. 8 for å trene styrke ! - Startet med 10 min lett jogging til oppvarming og deretter gjorde jeg de øvelsene nedenfor (40 sek jobbing, og 20 sek hvile i to runder) 1. Push-ups (runde 1: Bredt grep, runde 2: smalt grep) 2. Knebøy (runde 1: Vanlig tempo, runde 2: Rolig opp/ned) 3. Sit-ups (runde 1: Skrå, runde 2: rette) 4. Glidende utfall (runde 1: Glidende bakover, runde 2; glidende ut til siden) 5. Spiderman 6. Rygg (runde 1: diagonalstrekk, runde 2: rygghev) 7. Dips 8. Planke 9. Supermann 10. Setetrekk Etterpå gjorde jeg 15*3 benkpress 15*3 flyes 15*3 pullover 37 minutter til sammen Etter en god dusj lagde jeg en stor bolle med salat, som ble frokost og lunch i dag. Lagde såpass mye at jeg har til jeg skal på jobb i morgen også Alle øvelser er hentet fra denne bloggen Endret 15. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 15. juli 2011 Dagen i dag ellers: - drikke to liter vann - ikke helt i mål - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 11 083 Har holdt meg unna potetgullet og sjokolade ikveld (nesten) Har kost meg med bringebær med litt revet mørk sjokolade over (86% kakao) og det var kjempegodt! savnet ikke melkesjokoladen i det hele tatt gir meg selv en liten applaus :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2011 #94 Del Skrevet 16. juli 2011 Dagen i dag ellers: - drikke to liter vann - ikke helt i mål - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 11 083 Har holdt meg unna potetgullet og sjokolade ikveld (nesten) Har kost meg med bringebær med litt revet mørk sjokolade over (86% kakao) og det var kjempegodt! savnet ikke melkesjokoladen i det hele tatt gir meg selv en liten applaus :gjeiper: Flink du er, Mala! Jeg blir faktisk litt motivert av deg, prøver å ligge unna godsakene jeg og. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 16. juli 2011 Dagen (i går): - drikke to liter vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 7391 Jobbet 9-17, stod for det meste på lager og pakket ut varer, så jeg er i grunn fornøyd med å ha fått til over 7000 skritt! Etter jobb, dro jeg direkte på bursdag, fikk server sodd først og dermed var det ikke plass til så mye kaker (selv om lysten var der). Det ble et glass hvitvin, men det velger jeg unne meg God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 16. juli 2011 #96 Del Skrevet 16. juli 2011 Så flink du er Mala! Etter en tid med mye godsaker og litt dårlig motivasjon til trening og turer har jeg nå funnet fram både skrittelleren og rockeringen min igjen! Så i morgen blir det rocking på morgenen før frokost, også på med telleren. Litt usikker på om jeg skal bestemme meg for 10 000 skritt hver dag, eller 70 000 skritt i uka. Tenker litt at dersom jeg har lyst å ta det rolig i helgene, så kan jeg liksom "gå inn" skrittene tidligere i uka så det blir 10 000 skritt i gjennomsnitt. Lykke til videre i allefall, kommer til å følge med deg videre Klem fra lille vanilje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 16. juli 2011 Så flink du er Mala! Etter en tid med mye godsaker og litt dårlig motivasjon til trening og turer har jeg nå funnet fram både skrittelleren og rockeringen min igjen! Så i morgen blir det rocking på morgenen før frokost, også på med telleren. Litt usikker på om jeg skal bestemme meg for 10 000 skritt hver dag, eller 70 000 skritt i uka. Tenker litt at dersom jeg har lyst å ta det rolig i helgene, så kan jeg liksom "gå inn" skrittene tidligere i uka så det blir 10 000 skritt i gjennomsnitt. Lykke til videre i allefall, kommer til å følge med deg videre Klem fra lille vanilje* Så trivelig meg besøk Kjempegodt idè med 70 000 skritt i uka, kanskje jeg kan stjele den? Takk takk, her er det bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #98 Del Skrevet 16. juli 2011 Flink du er, Mala! Jeg blir faktisk litt motivert av deg, prøver å ligge unna godsakene jeg og. God helg! Så bra du blir litt motivert :gjeiper: Jeg merker at når jeg nesten ikke spiser melkesjokolade (min store last) så har jeg heller ikke lyst på det, nesten rart hvordan kroppen regulerer seg. God helg til deg også amk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 17. juli 2011 Dagen i dag: - 2l vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 1263 I dag sov jeg lenge, klokken hadde passert 12 da jeg stod opp, kroppen trengte det vel i og med at jeg ikke våknet i det hele tatt før da :gjeiper: Ellers har det vært en rolig dag, med ett kakestykke spist... Derfor fikk jeg dratt med meg kjæresten på skogtur igjen, 1 time og 5 min idag, kjempegodt at han støtter meg i dette Så nå blir det en god dusj og tidlig kveld (for en gangs skyld) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #100 Del Skrevet 18. juli 2011 Dagen i dag: - 2l vann - 50 situps - 3*30 sek planken - 10 000 skritt - 6893 I dag har jeg jobbet 12-20, to av de timene var jeg på lager og løftet og flyttet ganske så tinge esker, hverdagstrim på høyt nivå Ellers har det vært en travel dag på jobb, altså mye stillestående bak kassen og bare 6893 skritt. Hadde planer om å gå en tur etter jobb, men føttene verker, så jeg tror jeg sparer de til i morgen. Da jobber jeg nemlig 8-16 og har hele ettermiddagen og kvelden til å trene litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå