Bolla! Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Dagens mål: - drikke minst to liter vann - ta 50 sit-ups - 2*30 sek planken - gå 10 000 skritt I dag skal jeg jobbe ekstra, 12-20, og det blir veldig greit. Håper på å få gått masse skritt på jobb idag, i og med at jeg kommer hjem sånn ca. kl. ni i kveld og dermed er sliten og jeg vet at jeg ikke roter med ut på gåtur etter det... Ellers så er tante rød rett rundt hjørnet, tenkte på det i morges at det hadde kanskje noe med at vekten stod stille i går, jeg vet jeg bruker å gå opp opptil 1-2 kg rundt mensen. Så jeg trøster med med at det er tanta sin skyld Hmmm, veldig travelt på jobb idag, det betyr at jeg har stått bak kassa gjennom hele vakta mi og skrittelleren viser bare 5374... Endret 30. juni 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Dagens mål: - drikke minst to liter vann - ta 50 sit-ups - 2*30 sek planken - gå 10 000 skritt Da var det jammen fredag og helg igjen jobb både i kveld og i morgen... Ble oppringt nå å spurt om jeg kunne komme på jobb fra kl. 16, og snill som jeg er stiller jeg opp (selv om jeg helst ville hatt frifredag) Det har vært en travel dag på jobb i dag også, 5938 skritt... hmmm, skjemmes! Endret 1. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. juli 2011 #63 Del Skrevet 1. juli 2011 Dagens mål: - drikke minst to liter vann - ta 50 sit-ups - 2*30 sek planken - gå 10 000 skritt Da var det jammen fredag og helg igjen Så flink du er, Mala! God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for det AMK, jeg gjør så godt jeg kan :gjeiper: Trivelig at du tittet innom, god helg til deg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 2. juli 2011 Dagen i dag: To liter vann - nei. 50 situps 2*30 sek planken 10 000 skritt Travel langdag på jobb, fikk gått en kveldstur også og er nå oppe i 11 369 skritt *klapper meg selv på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Dagens mål: - Drikke minst 2 liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt. I dag skal vi i 2 bursdager, jaja, syns ikke jeg gjør annet enn å gå i selskap å spise kaker om dagen jeg Lite aktivitet i dag gitt, bare 5308 skritt... Mister neste motivasjonen på slike dager..... Endret 3. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Mål for dagen: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt Startet dagen med de 50 situps og 2*30 sek planken. Nå har jeg gjennom ført en styrkeøkt på 30 minutt, med vekt på mage/rygg og lår/rumpe + 15*3 benkpress 15*3 flyes 15*3 pullover Jeg har også meldt meg inn på vektklubben.no i dag og håper på å få litt mer motivasjon av å føre inn alt jeg spiser og trener. Samtidig som det er mange fine oppskrifter der. - 6348 skritt.. Endret 4. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 4. juli 2011 #68 Del Skrevet 4. juli 2011 Ser ut som motivasjonen er på vei opp igjen Logga alt jeg spiste på vektklubben.no en stund jeg også, og det var veldig lærerikt. Da så man sort på hvitt hvor ting gikk galt. Og det er ofte sånne små ting som man ikke tenker over som tipper det hele i feil retning. Tror jammen jeg skal logge litt der igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 5. juli 2011 Huff, for en dag... Hunden som jeg bruker å gå tur med er blitt dårlig, og da mener jeg skikkelig dårlig, den kan dø i dag, men det er fortsatt et lite håp for den... Jeg er så lei meg og bare gråter her jeg sitter, har ikke sovet noe i natt og har ikke spist siden middagen i går. Denne hunden er svigerfaren min sin hund og jeg har knytte så veldig sterke bånd med den på grunn av alle de fine turene vi to har vært på gjennom nesten 6 år. Samboeren min er selvfølgelig like lei seg og tar også dette veldig tungt. Det kommer til å bli en lang dag kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 5. juli 2011 #70 Del Skrevet 5. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 5. juli 2011 Takk Ekkornet! Har vært på dyreklinikken i dag, vi måtte avlive hunden :frown: Hvem kunne tro at det gikk an å bli så glad i en hund at man kan gråte en hel dag når den blir syk og dør? Hun var som et familiemedlem og det vil bli veldig rart i tiden fremover å venne seg til at hun ikke er her. Har grått konstant siden i 6-tiden i morges og kjenner jeg er sliten og har en dundrende hodepine pga all gråtingen. Livet går videre, men det blir noen tøffe dager. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 5. juli 2011 #72 Del Skrevet 5. juli 2011 Takk Ekkornet! Har vært på dyreklinikken i dag, vi måtte avlive hunden :frown: Hvem kunne tro at det gikk an å bli så glad i en hund at man kan gråte en hel dag når den blir syk og dør? Hun var som et familiemedlem og det vil bli veldig rart i tiden fremover å venne seg til at hun ikke er her. Har grått konstant siden i 6-tiden i morges og kjenner jeg er sliten og har en dundrende hodepine pga all gråtingen. Livet går videre, men det blir noen tøffe dager. :cry: Huff, så trist Mala.. Jeg vet hvordan du har det, har selv mistet min hund som jeg hadde gjennom over 13 år. En blir så utrolig glad i de, faktisk så kjenner jeg savnet etter den hunden enda og dette er faktisk 8 år siden. En får bare sette pris på den tiden vi fikk lov til å ha de og se tilbake på gode minner rett og slett. Håper det går bra med deg, frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for gode ord amk Det som gjør saken ti ganger vondere er at hun var bare 5 år og i sin beste alder, det var nå hun var på topp. Og det gikk så fort, før helgen viste hun ikke tegn til at hun var syk en gang og hvordan de siste dagene her kom til å bli. Vi var sammen med henne fra 9-tiden og fram til i 3-tiden og jeg klarte ikke å se henne i øynene, det var så fælt og jeg tror hun forstod hva som skulle skje. De gode minnene vil bli husket og jeg tenker på at hun har det mye bedre nå... Nå må jeg prøve og sove, det har vært en lang og jævlig dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. juli 2011 #74 Del Skrevet 6. juli 2011 Takk for gode ord amk Det som gjør saken ti ganger vondere er at hun var bare 5 år og i sin beste alder, det var nå hun var på topp. Og det gikk så fort, før helgen viste hun ikke tegn til at hun var syk en gang og hvordan de siste dagene her kom til å bli. Vi var sammen med henne fra 9-tiden og fram til i 3-tiden og jeg klarte ikke å se henne i øynene, det var så fælt og jeg tror hun forstod hva som skulle skje. De gode minnene vil bli husket og jeg tenker på at hun har det mye bedre nå... Nå må jeg prøve og sove, det har vært en lang og jævlig dag... Jeg blir så trist på dine vegne. Men vet dere hva som feilte henne? Sa dyrlegene om hva det kunne være? Hun visste nok hva som skulle skje, hunder er kloke dyr, men tror nok hun klarte å slappe av og lot det skje så naturlig som det kunne når dere var rundt henne. Det hjalp nok kjempemye, Mala. Håper du fikk til å sove, hadde nok vært en lang og tung dag. Håper dagen din i dag blir mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, hun hadde nyresvikt og det var ikke noe annet å gjøre enn å la henne slippe stakkar... Håper jeg får ting litt på avstand i dag og klarer og tenke positivt og jeg vet at noen mener at "en hund er en hund", men slik er det ikke! Har vært på vekta i dag også og den viste 86,4. Det vil altså si 600 g ned. men nå har de siste dagene vært veldig ustabile med lite, men usunn mat, så jeg vet ikke hvor pålitelig denne veiingen var. Samtidig har jeg mensen og da bruker jeg å gå opp i vekt den uka, litt forvirra nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Da har jeg vært på en gåtur, rask gange i 35 minutt. Fant ut at det var bedre å gå ut i sola i stede for å sitte inn å være trist. Av de daglige målene i går, var det bare to liter vann som ble gjennomført. dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt 7542 skritt i dag. Endret 6. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ny dag og jeg skal på jobb i ettermiddag. Håper det går bra og at jeg klarer å konsentrere meg om det jeg skal.. Mange mener nok det er helt på tryne å la hverdagen stoppe opp helt pga en hunds død, men slik har det blitt og jeg er glad jeg har hatt fri de siste dagene! Dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt. - 7629 skritt. Det gikk greit på jobb, måtte bare holde på med noe hele tiden slik at jeg hadde noe annet å tenke på. Ny vakt i morgen Endret 7. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt. - 7159 Dagene og ukene går så fort, nå er det jo fredag igjen. Føler at tiden raser av gårde uten at jeg selv henger med for tiden... Sammen med de 50 situpsene og planken gjorde jeg også dette: 15*3 benkpress 15*3 flyes 15*3 pullover 15*3 skrå situps Endret 8. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 8. juli 2011 #79 Del Skrevet 8. juli 2011 Dagens mål: - to liter vann - 50 situps - 2*30 sek planken - 10 000 skritt. Dagene og ukene går så fort, nå er det jo fredag igjen. Føler at tiden raser av gårde uten at jeg selv henger med for tiden... Sammen med de 50 situpsene og planken gjorde jeg også dette: 15*3 benkpress 15*3 flyes 15*3 pullover 15*3 skrå situps Godt å se at fremdeles er like motivert, Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 8. juli 2011 Godt å se at fremdeles er like motivert, Mala! Må jo bedrive tiden min med noe annet enn å deppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå