Bolla! Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #421 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Håper du har hatt en flott helg og at formen er bedre Takk for det Formen er mye bedre, men er ikke helt frisk enda... Håper du også har hatt en fin helg! Endret 6. mars 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #422 Del Skrevet 6. mars 2012 Forkjølelsen holder på å slippet taket, ENDELIG! Ellers merker jeg at det kan bli litt mer aktivitet i prøverdagboken min enn denne fremover, selv om jeg skal oppdatere trening ++ her inne fortsatt Går i en slags verpesykboble for tiden Skal få inn en gåtur i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #423 Del Skrevet 6. mars 2012 Har vært ute og gått Skikkelig raskt tempo i drøye 30 min, med kanskje 90% oppoverbakker, så nå er jeg sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. mars 2012 #424 Del Skrevet 7. mars 2012 Oppoverbakker er kjempegod trening, tenker du er sliten ja! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er skikkelig ruskete vær i dag, det regner nærmest horisontalt.. Men jeg har vært ute å gått i raskt tempo i en drøy time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #426 Del Skrevet 11. mars 2012 Wow, her er det nydelig sol Kjempebra gjort å komme seg ut i slikt vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #427 Del Skrevet 11. mars 2012 Wow, her er det nydelig sol Kjempebra gjort å komme seg ut i slikt vær!! Da er du heldig! Det er veldig godt etterpå i allefall, å vite at man har vært ute selv om været tilsier at man helst vil være inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #428 Del Skrevet 11. mars 2012 Da er du heldig! Det er veldig godt etterpå i allefall, å vite at man har vært ute selv om været tilsier at man helst vil være inne Det er noe jeg helt klart må bli flinkere på selv Jeg hater å gå ute i regnet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #429 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er noe jeg helt klart må bli flinkere på selv Jeg hater å gå ute i regnet jeg Mulig jeg er litt rar akkurat der, jeg synes det er litt friskt i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #430 Del Skrevet 11. mars 2012 Mulig jeg er litt rar akkurat der, jeg synes det er litt friskt i grunn Det er jo det Kanskje det er pga brillene? Hater vann på brillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #431 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er jo det Kanskje det er pga brillene? Hater vann på brillene Huff, det skjønner jeg! Gikk sammen med min mor i dag, hun har briller og hun slet i regnet, så jo nesten ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 13. mars 2012 #432 Del Skrevet 13. mars 2012 Så lenge man ikke fryser er det vel deilig å gå i regnet! Men ikke veldig mye regn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #433 Del Skrevet 3. april 2012 Hvor har du blitt av? Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 3. april 2012 Hvor har du blitt av? Alt bra? Jeg er her :gjeiper: Alt er veldig bra nå, har blitt gravid Har ikke blitt så mye skriving her etter jeg laget meg en prøverdagbok, men jeg har ikke sittet i sofaen for det altså, ha vært på hyppige gåturer Kommer til å fortsette å trene så lenge formen tillater det i tiden fremover, vil holde meg i form i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #435 Del Skrevet 3. april 2012 Oi oi oi, gratulerer Det gikk fort! Da skal jeg hoppe over i den andre boka :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 3. april 2012 #436 Del Skrevet 3. april 2012 Åååhhh gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 3. april 2012 Takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 3. april 2012 #438 Del Skrevet 3. april 2012 gratulerer masse:)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 3. april 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå