Bolla! Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 6. januar 2012 Dagens vekt: 83,6 kg.. Det betyr at jeg "bare" har lagt på meg 700 g i jula Trodde det kom til å være myyye mere for å si det slik! Ellers er det litt vanskelig på *skalvihabarn*fronten :gjeiper: Selv om jeg arbeider ca 80% nå, i den stillingen jeg egentlig bare er ekstrahjelp, så vet vi ikke hvordan min jobbsituasjon er etter endt permisjon... Er jo en klar fordel å ha fast jobb å gå tilbake til... Dette skal altså ikke være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. januar 2012 #362 Del Skrevet 6. januar 2012 Vet du, jeg tror at det aldri egentlig "passer" å få barn etter det jeg har hørt Kjør på, det ordner seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. januar 2012 #363 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei Mala! Igjen gratulerer som snart prøver. Og gratulerer med kun vektoppgang på 700g i jula, det er jo kjempebra! Tørr ikke å veie meg jeg.. I forhold til permisjonspenger er det jo ikke noe stress, men greit å vite at en har noe å gå tilbake til etter endt permisjon. Du har jo goood tid til å søke på jobb om du skulle bli gravid, så det tror jeg ikke er noe stress. Har dere lyst, har dere lov. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 8. januar 2012 Hihi.. Dere er gode, jenter Håper deres helg har vært super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 16. januar 2012 Da var det en ny uke, men nye muligheter Det er fortsatt mye jobbing, men i går fikk jeg til en gåtur og en styrkeøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 16. januar 2012 #366 Del Skrevet 16. januar 2012 Har leste en del på dagboken din nå, faktisk hele Vi ligger ganske likt når det gjelder vekt, bare at jeg veier 87, litt mer enn deg. Derfor veldig spennende og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 17. januar 2012 Har leste en del på dagboken din nå, faktisk hele Vi ligger ganske likt når det gjelder vekt, bare at jeg veier 87, litt mer enn deg. Derfor veldig spennende og følge med Så trivelig at du vil følge med CBY ! Du er hjertelig velkommen! Håper motivasjonen min kommer tilbake på topp snart, slik at jeg kan se litt fremgang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 17. januar 2012 #368 Del Skrevet 17. januar 2012 At motivasjonen skal være på topp hele tiden kan vi ikke forvente, men vi må sørge for at den ikke forsvinner helt! :gjeiper: Jeg har mange ganger begynt å trene og "slanke" meg men gitt opp etter noen dager/uker. Dagbøkene som jeg har lest her på KG har gitt meg masse motivasjon og det å skrive en selv er jo bare suverent Da må man liksom utføre ting og fortsette så plutselig den her nå. Ligner så meg, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 18. januar 2012 At motivasjonen skal være på topp hele tiden kan vi ikke forvente, men vi må sørge for at den ikke forsvinner helt! :gjeiper: Jeg har mange ganger begynt å trene og "slanke" meg men gitt opp etter noen dager/uker. Dagbøkene som jeg har lest her på KG har gitt meg masse motivasjon og det å skrive en selv er jo bare suverent Da må man liksom utføre ting og fortsette så plutselig den her nå. Ligner så meg, haha! Det er vel slik ja, kan ikke være på topp hele tiden.. Det går seg sikkert til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. januar 2012 #370 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvordan står det til med Mala? Hatt en fin uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvordan står det til med Mala? Hatt en fin uke? Hei Bare bra med meg og uka har vært travel og gått med til jobbing, spising og soving :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. januar 2012 #372 Del Skrevet 20. januar 2012 Hei Bare bra med meg og uka har vært travel og gått med til jobbing, spising og soving :gjeiper: Så bra, så bra. En helt typisk arbeidsuke da altså. Håper du får slappet av litt i helga, Mala. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 22. januar 2012 Helgen har også gått i ett, jobbing, frisørtime og "julebord" Dagen i dag har derimot vært veeeeldig rolig, avslapping sammen med kjæresten.. Vi har sovet lenge og bare kost oss med film, kakao og kos Håper alle har hatt en fin helg og at dere får en innholdsrik og fin uke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 25. januar 2012 Da er vil halvveis i uka, 3 arbeidsdager ferdig og 3 igjen Må begynne å trene på natten tror jeg, om jeg skal få det inn i timeplanen ... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 26. januar 2012 #375 Del Skrevet 26. januar 2012 Om du passer VELDIG godt på kostholdet kan det skje masse mens du kobber Å jobbe krever masse kalorier, så hvis du sørger for en sunn matpakke er det ikke krise om treningen er litt hipp som happ! Håper alt er bra ellers? Ang jobb og barn - jeg har bare barn. Planen er skole til høsten. Så får vi leve litt på mannen. Det er ingen krise om du ikke har jobb eller fast stilling, bare du har opparbeidet deg foreldrepenger. Jobbet seks av de siste ti mnd. Vet du NÅR dere skal bli aktive prøvere? Dette er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #376 Del Skrevet 27. januar 2012 Om du passer VELDIG godt på kostholdet kan det skje masse mens du kobber Å jobbe krever masse kalorier, så hvis du sørger for en sunn matpakke er det ikke krise om treningen er litt hipp som happ! Håper alt er bra ellers? Ang jobb og barn - jeg har bare barn. Planen er skole til høsten. Så får vi leve litt på mannen. Det er ingen krise om du ikke har jobb eller fast stilling, bare du har opparbeidet deg foreldrepenger. Jobbet seks av de siste ti mnd. Vet du NÅR dere skal bli aktive prøvere? Dette er så spennende! Alt er bare bra ellers Vi har vel egentlig bare bestemt oss for å se det an litt, kanskje slutte på p-pillene, bruke kondom i mellomtiden til vi finner ut at vi skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 27. januar 2012 #377 Del Skrevet 27. januar 2012 slutte på p-pillene, bruke kondom i mellomtiden til vi finner ut at vi skal prøve Det er så absolutt ikke en dum idé, det tar jo litt tid før kroppen kvitter seg med hormonene + greit å ha stabil syklus før prøving. Da er det jo enklere å vite når det er størst sjanse for at det klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er så absolutt ikke en dum idé, det tar jo litt tid før kroppen kvitter seg med hormonene + greit å ha stabil syklus før prøving. Da er det jo enklere å vite når det er størst sjanse for at det klaffer. Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 27. januar 2012 #379 Del Skrevet 27. januar 2012 Nettopp Krysser fingrene for at det klaffer på første forsøk. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 27. januar 2012 Krysser fingrene for at det klaffer på første forsøk. Håper du får en fin helg! Håper din helg blir fin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå