tette-nette Skrevet 26. november 2011 #341 Del Skrevet 26. november 2011 Ønsker deg en riktig god helg Og takk for mange gode ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #342 Del Skrevet 10. desember 2011 Her går dagene til jobbing og soving. Har også søkt på ny jobb, som assisterende butikksjef i en dagligvarebutikk. Venter i spenning på tilbakemelding, men jeg har vel egentlig liten tro på at jeg vil bli innkalt på intervju en gang, men det skader da ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 11. desember 2011 #343 Del Skrevet 11. desember 2011 Så spennende med assisterende butikksjef. Det er utrolig spennende jobb. Jeg var assisterende butikksjef i litt over ett år før jeg ble butikksjef og jeg hadde ingen erfaring fra daglivare. Jeg har tro på ståpåmot jeg som den viktigste kvaliteten som assisterende. Er ikke så viktig om man har kunnskapen, men det er viktig om man har viljen til å lære Krysser fingre for deg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #344 Del Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk ! Jeg gikk opp på vekta i morges, den viste 82,9 kg, det betyr 1,9 kg ned fra forrige oppdatering om vekt her inne! Selv om det er en god stund siden er jeg veldig fornøyd med det altså Jobber sent i dag, så det blir litt rydding og vasking før jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. desember 2011 #345 Del Skrevet 12. desember 2011 Godt å se deg her igjen, Marla! Ser du har søkt jobb, så spennende! Har de sagt noe om når du skal få tilbakemelding? Synes du skal være fornøyd med nesten 2kg! Jeg synes det er kjempevanskelig å si nei til godis i desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 14. desember 2011 #346 Del Skrevet 14. desember 2011 Godt å se deg igjen Gratulerer med nedgang! Blir spennende å se hvordan det går med jobb også. Ønsker deg masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. desember 2011 #347 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei. Inne å sniker litt. Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #348 Del Skrevet 16. desember 2011 Hyggelig at dere legger igjen spor, selv om jeg er litt fraværende for tiden :gjeiper: Nå begynner ting virkelig å gå bedre for meg, hadde det gått min vei også i jobbveien nå, så har jeg og kjæresten blitt enige om at da skal vi to bli til tre Ha en god helg, dere som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 16. desember 2011 #349 Del Skrevet 16. desember 2011 Ååååhhhh såååå koselig!!!! Håper ting er bedre, det var visst en del ting som gjorde deg litt fraværende... Hvordan føles formen, med trening? Og hvordan ble det med jobben? Er forresten termin på søndag, føler jeg har vært gravid i 9 år...har en del modningsrier. Så dette er spennende. Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 16. desember 2011 Ååååhhhh såååå koselig!!!! Håper ting er bedre, det var visst en del ting som gjorde deg litt fraværende... Hvordan føles formen, med trening? Og hvordan ble det med jobben? Er forresten termin på søndag, føler jeg har vært gravid i 9 år...har en del modningsrier. Så dette er spennende. Gled deg Formen er helt grei, prøver å få inn litt trening inn mellom all jobbingen, men det er ikke enkelt i disse juletider, med alt som skal gjøres og når jeg jobber 12-20 hver dag Søknadsfristen har ikke gått ut på jobben enda, så jeg har bare fått beskjed om at søknaden min er mottatt og med i vurdering, så jeg venter i spenning Kjempespennende på din front nå da frøken am, er så glad på dine vegne altså, kan nesten ikke vente til det er min tur Håper alt er bra og ønsker deg masse lykke til både med fødsel og tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. desember 2011 #351 Del Skrevet 16. desember 2011 Åå så koselig Gleder meg til det blir vår tur, må bare studere ferdig og sånn først. Og vi har vært sammen lengre enn dere Men dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #352 Del Skrevet 18. desember 2011 ja, det er veldig koselig ! Det er noe helt spesielt å komme frem til at man vil stifte familie så nå venter jeg bare i spenning på om jeg hører noe om den stillingen jeg har søkt på I dag har det forresten vært den stor vaskedagen, blir jobbing hver dag til og med julaften, er jeg heldig får jeg kanskje en dag fri... Så det gjelder å utnytte enhver ledig tid til å ordne til jul, og jeg er av typen som stresser veldig rundt dette Ellers har helgen vært fin, jobbing, kjærestekos, rydding, vasking og jeg og kjæresten har vært i skogen å hentet juletre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 24. desember 2011 Jaja, det ble ikke ny jobb på meg... menmen, det kommer da flere muligheter Ville egentlig bare ønske dere en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 29. desember 2011 #354 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjedelig med jobben, men veldig hyggelig å begynne veien mot en liten familie Håper det nye året gir nye jobbmuligheter og en liten spire i magen. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #355 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk for trivelig innlegg Ekkornet Godt nyttår til deg også! Året har startet bra for min del, i kveld har jeg vært på gåtur med kjæresten i 1 1/2 time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. januar 2012 #356 Del Skrevet 1. januar 2012 Gåtur er koselig Vi var ute og gikk i bare en halvtime, men det var godt! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 1. januar 2012 #357 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei frøken! Hvordan går det? Og med prøvingen? begynt enda? Mini kom forresten 29., hun er flott! Det er kjempestas å være mamma. En helt merkelig følelse. Har lyst på en baby til! Det er så kos med prøveperioden Gleder du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #358 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei frøken! Hvordan går det? Og med prøvingen? begynt enda? Mini kom forresten 29., hun er flott! Det er kjempestas å være mamma. En helt merkelig følelse. Har lyst på en baby til! Det er så kos med prøveperioden Gleder du deg? Først av alt: GRATULERER SÅ MYE Vi har ikke begynt enda, men vi snakker veldig mye om det og planlegger pilleslutt jeg storgleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 5. januar 2012 #359 Del Skrevet 5. januar 2012 God trening i prøving også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #360 Del Skrevet 5. januar 2012 hihi, ja når gjenstår det bare å se når vi kommer dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå