Gjest Ethereal Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Jeg maser og maser... Etter et halvt års flørt med Dermalogica, har jeg fastslått at huden min liker Decleor bedre, og har bestilt meg rensekrem og Angelique Nightbalm. Jeg skal også kjøpe en ny dagkrem, men vet ikke om jeg skal ha den for tørr hud eller den for enda tørrere hud (begge Nutri-délice). I fjor vinter brukte jeg Decleor, og huden var mye mindre flassete enn nå. Så til tross for hva hudpleieren sa (jeg burde fortsette med Dermalogica), skal jeg skifte tilbake til Decleor Finnes det andre her som bruker Decleor? Hva slags hudtype har dere, og hva slags produkter benytter dere?
Gjest frøken,ulogga Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Eg nyttar og decleor. Har kjøpt den nye Harmonie-kremen for sensitiv hud. Har og kjøpt essentiell balm (eller kva den no heiter). Er svært nøgd, huden min ser mykje betre ut allereie. :D
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Jeg har en Decleor Essential nightbalm eller noe, og den er helt super. Må bare bestille mer!! Er i ferd med å gå tom med min andre krukke, og jeg får kjempefin hud av den!!
Gjest Embla s Skrevet 10. november 2003 #4 Skrevet 10. november 2003 Jeg begynte å bruke decleor, kjøpte serum, øyekrem og rensegele (den med sånne "ting" inni) for tør, sensitiv hud. Men så ble jeg revet med av alt snakket om dermalogica og skiftet. Er fornøyd med Dermalogica, men fikk egentlig ikke prøvd ut Decleor nok til å kunne uttale meg om den serien er bedre for meg. Kansje gi den et nytt forsøk?!
Gjest Ethereal Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 Jeg er nok også slik, lett å rive med i en hype Men jeg har egentlig brukt både Dermalogica og Decleor tidligere, men kun med Decleor har jeg vært fornøyd. Men vi får se hva som skjer... Alle Dermalogica-sakene må jo også brukes opp. Håndkremen fra Decleor er forresten den beste jeg har prøvd noensinne.
Cilla Skrevet 10. november 2003 #6 Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker Dermalogica, men liker ansiktskremene til Decleor bedre enn Dermalogoca sine. Bruker Hydra Floral. For noen uker siden dro jeg til en hudpleier som førte Decleor for å prøve ut det merket, men ble da anbefalt MD Formulation i stedet.......
ivanka Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 bruker både decleor og dermalogica. syns decleor er best på krem og dermalogica best på rens.
Gjest *anonyma* Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Jepp, jeg er en Decleorer. Har blandings/sensitiv hud og har slitt veldig med å finne gode produkter. Bruker Harmonie Jour og Rose d'orient olje pluss renseprodukter for normal hud. Samt maske og nattbalm. Veldig fornøyd.
ZIBRA Skrevet 14. november 2003 #9 Skrevet 14. november 2003 "Lille Lotte" Hvor bestiller du? på internet? De har hos hudpleieren jeg går til, men kanskje der er billigere på net!
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #10 Skrevet 14. november 2003 Bestill på strawberrynet.com Se også på lookfantastic.com
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #11 Skrevet 14. november 2003 Jeg har brukt Decleor en stund, men jeg syntes det var for lite futt, fikk ikke se resultater fort nok. Derfor gikk jeg over til md formulation. Bruker decleors øyenkrem og selvbruning, men noe mer gidder jeg ikke bruke
havsulen Skrevet 14. november 2003 #12 Skrevet 14. november 2003 Er Decleor jente! Har tørr hud. Bruker rensekrem jeg må skylle av med vann, roseolje om natten, og Hydra Floraldagkrem. Pluss skrubb og maske. Kjempefornøyd! Gleder meg til i morgen - lørdag er maskedagen.
ringblomst Skrevet 15. november 2003 #13 Skrevet 15. november 2003 Er egentlig en Kanebo'er, men etter som jeg ble så tørr nå i høst at jeg skikkelig flasset i ansiktet tok jeg meg en dyprens hvor de også fører Decleor. Så nå har jeg Hydra Floral-kremen, aromaessensen som hører til, samt en liten øyekrem og maske. De tre siste er i liten utgave, da det egentlig var kremen jeg først og fremst ville ha, men så hadde de et bra "jule-tilbud". Ble veldig tørr etter dyprensen, men synes produktene fungerer bra. Men aromaessensen blir litt vel klissete etter min mening (og ja jeg tar kun en dråpe eller to som hudpleieren min anbefalte meg).
Diva Skrevet 15. november 2003 #14 Skrevet 15. november 2003 Har prøvd Aromessence Neroli. Synes denne funket godt for huden min og jeg fikk en flott glød Den skal jeg kjøpe igjen så snart jeg får råd.... Kjøpte også for en tid tilbake Velvet cleansing milk og en slags tonic i samme type flaske, som hørte til. ( husker ikke navnet ). Kjøpte de på tilbud på Magic parfymeri :-) Disse var bra nok, men gav ikke bakoversveis liksom. Har ellers prøvd litt av hvert,- fra små prøveflasker jeg fikk da jeg hadde arbeidsuka ( 8.klasse ) i hudpleiesalong. Prøvde flere typer renseprodukter og oljer o.l. Hudtypen min er litt vrien å beskrive,- den er en salig blanding av både tørr, noe fet og sensitiv. Reagerer ofte på "dårlige" hudprodukter og klør fort. I følge de hudpleiere som har uttalt seg, så bør jeg ha behandling for tørr hud primært. Skulle gjerne prøvd flere Decleorprodukter. Er veldig glad i det merket, og produktene dufter kjempegodt.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. november 2003 #15 Skrevet 17. november 2003 "Lille Lotte" Hvor bestiller du? på internet? De har hos hudpleieren jeg går til, men kanskje der er billigere på net! Jeg bestilte på Strawberry net. Helt ok. Tror jeg skal prøve med Lookfantastic neste gang, ting går litt kjappere der!
Ignite Skrevet 18. november 2003 #16 Skrevet 18. november 2003 Jeg har kjøpt decleorprodukter en gang. Bestilte da på www.essentialdayspa.com. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men alt gikk i hvertfall greit. Jeg har ganske tørr hud, og flasser lett om vinteren. Jeg tror det var Hydra Floral jeg bestilte som dagkrem (har brukt den opp). I tillegg fikk jeg en prøve på Aromessence Neroli. Begge deler fungerte bra (hver for seg og sammen). Lukten til Nerolien kan minne om lukten av kald, våt sigarettbegeraske. Har ikke bestemt med for å jeg liker den eller ikke. I tillegg bestilte jeg Masque Contour for øyer og lepper. Den funker helt greit. Det samme gjør nattkremen/-balsam (Iris Night Balm), men jeg kan tenke meg at den ikke egner seg for fet hud. Den er nemlig nokså fet. Jeg bestilte en krukke med 30 ml. Jeg tror den kommer til å vare veldig lenge. Endelig kjøpte jeg Phytopeel (rensekrem/-maske). Denne har jeg glemt å bruke, men jeg tror den er bra for personer med tørr hud, som alternativ til peelingkrem med korn i, som jeg ikke kan bruke i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå