Gjest Oppgitt Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Nå er jeg så oppgitt av å ha dårlige sjefer. Hvor jeg enn er (store bedrifter) så er det noe spesielt som skjer. Der jeg jobber nå så er det så mye gjennomtrekk av personer. Flere slutter i sinne, gråten i halsen og skuffelser. Sjefen tåler ikke at noen kommer med råd til forbedringer på avdelingen, eller hvis noen tørr å komme med kritikk. Det tar han personlig. Det skaper så dårlig stemning. Har jobbet her i over 3 år nå, men nå så har det gått så langt at jeg ser meg etter ny jobb. Egentlig har jeg lyst å jobbe kjempelenge på samme sted. Lurer kanskje jeg skal se etter stillinger i kommune/stat å håpe det er bedre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Min mor jobber i kommunen. I følge henne er det akkurat like ille der (verre enn på min arbeidsplass i hvert fall...). Synes du skal søke andre jobber jeg, og spørre rett ut på intervju om hvordan sjefen takler innspill og konstruktiv kritikk fra medarbeidere. I verste fall får du ikke jobben, men da har du jo fortsatt den du har nå, ikke sant? I beste fall får du en sjef som faktisk er en god sjef... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Han er vel oppi årene, vil jeg tro.......Heldigvis er den typen ledere en utdøende rase. Sånne arbeidsplasser får nettopp problemer m stor gjennomtrekk og misnøye blant de ansatte, som ikke yter sitt beste og på sikt medvirker til at bedriften får et dårlig resultat. Hvis det er stat el kommune er det nok vanskelig å bli kvitt sånne ledere, og det hangler og går på et vis. I det private næringsliv vil en bedriftsleder være mye mer avhengig av at de ansatte føler seg verdsatt og yter maksimalt, for at bedriften skal være konkurransedyktig. Før el siden vil han gå på en smell, hvis han ikke går av m pensjon før den tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå