AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Ok jeg skal en dagstur til store ukjente Oslo (bonde i byen), og trenger litt hjelp her. Jeg skal fra Gardermoen til et overnattingssted ikke langt fra Karl Johan. Hvordan kommer jeg meg lettest dit? Trikk? Buss? Hva må jeg beregne i ekstra reisekostnader? På forhånd takk for hjelpa!
nattsvermer Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Kommer du med flyet? Da vil jeg tro det enkleste er å ta flytoget til oslo s. Karl Johan starter ved oslo s, så det er bare å gå oppover til du kommer dit du skal Prisen på flytoget aner jeg dessverre ikke.
morningbird Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Du kan ta flytoget/flybuss helt til Oslo S/bussterminal, da er det bare gangavstand derfra. Ett flytogetbillett koster ca 160 Endret 24. mai 2011 av morningbird
Christiane_W Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Ta Flytoget fra Gardermoen til Oslo S eller Nationaltheateret (sjekk hvilken stasjon som er nærmest overnattingsstedet) og gå derfra. Enkelt og greit:-)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Er du gnien og vil spare en 50-lapp i forhold til flytog så kan du også ta NSB til Oslo S, regiontog tar under halvtimen, lokaltog noe mer. Men det er jo litt stas å ta flytog da hvis det er første gangen du er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå