AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 Håper dere kvinner kan "guide" meg litt her, for useriøs profiltekst eller? "Starter fra bunnen av. Mitt høyreben er 1 cm lengre enn mitt venstre. Er ikke "skjeiv" av den grunn, men har resultert i litt ryggplager. Er dessuten platfot, nærsynt og forbanna hjulbeint når jeg står på skøyter. Trives greit i eget selskap, men best i andres selskap og i bursdagsselskap. Driver med twin-tip, fordi jeg liker best å kjøre baklengs (funka ikke med de gamle natoplankene :/). Hadde jeg hatt bil hadde jeg lett rygga til jobben også. Er også interessert i fotball, alt fra den franske baguettligaen til den norske bingoligaen. Er dog mindre interessert i damefotball og polsk 3. divisjon. Hvis du leser dette og tenker "omfg fotballnerdfaen, så kan jeg berolige deg at om du ikke selv er interessert skal jeg ikke plage deg med de nyeste overgangene i Premier League. Er heller ikke avhengi av å få med meg alle fotballkamper på tv, så jeg hadde nok valgt kyss, klapp og klem foran fotball." Er heller aldri sur - tvert imot - er mer "irriterende glad". Er alltid i godt humør, og liker å spøke rundt, men kan også putte på et "seriousface" de gangene det er nødvendig. Venner sier at jeg er empatisk, snill, morsom og en juksemaker i poker ("finnes da for faen ikke 5 esser i en kortstokk!?"). Er dessuten en flink lytter, og liker at andre bidrar i en diskusjon. Så hvis du liker å ha det gøy og le i hverdagen, er positiv og ser lett på livet, eller bare vil si hvor latterlig useriøs og ræva denne profilteksten var, flytt musa over til høyre og klikk på "send post"." 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg likte den! Annerledes, morsom men allikevel saklig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Del Skrevet 24. mai 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymph Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Den slo "Liker peiskos og turer i skog og mark" med mange kvadratmeter! *Liker* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Del Skrevet 24. mai 2011 Likte den veldig godt, hvor bor du i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mai 2011 #6 Del Skrevet 24. mai 2011 Ærlig? Syns den var litt krampaktig, og lurer veldig på hvor låghalt og ryggplaget du egentlig er... For ikke å snakke om hvorvidt du er en smule manisk. Sånn alltid happy dude... Men hver sin smak, jeg ser jo at mange andre her liker'n! Lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. mai 2011 #7 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg syns mye av den var morsom, men lurer jo litt på om du er en sånn som bare tuller med alt hele tiden ettersom du tuller med alt her - også blir jeg sabla skeptisk av frasen "serious face" (betyr det at du bare faker interessert og alvorlig, eller er det jeg som ikke skjønner språket ditt?). Plusset var hvordan vennene dine beskriver deg - den var veldig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 24. mai 2011 #8 Del Skrevet 24. mai 2011 Ærlig? Syns den var litt krampaktig, og lurer veldig på hvor låghalt og ryggplaget du egentlig er... For ikke å snakke om hvorvidt du er en smule manisk. Sånn alltid happy dude... Men hver sin smak, jeg ser jo at mange andre her liker'n! Lykke til! Enig. Virker også ganske umoden og mindre smart, men kanskje han bare er ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vilje* Skrevet 24. mai 2011 #9 Del Skrevet 24. mai 2011 Når hele teksten er "morsom" ville jeg også lurt på om du var like useriøs IRL. Går det an å ha en seriøs samtale med denne mannen? Teksten sier vel heller ikke så mye om interessene dine. Litt useriøst er bra men her ble det for mye etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #10 Del Skrevet 24. mai 2011 Bra forsøk men litt over the top. Du gir litt inntrykk av å være han som alltid skal skøye og være midtpunkt og det blir litt slitsomt i lengden. Litt mere seriøst så blir det morsommere og mindre anmassende de stedene der du faktisk er morsom. Har sansen for lavmælt morsomme folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #11 Del Skrevet 24. mai 2011 Og ikke begynn med det med ryggen. Etter å ha datet verdens skjeveste fyr, med innleggsåler og ryggproblemer som gjorde at han ikke kunne gjøre noe fysisk INKLUDERT pule damer bakgra, så gjør det i allefall at jeg ikke leser lengre enn den setningen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. mai 2011 #12 Del Skrevet 24. mai 2011 Enig i at den var litt krampaktig. Nå er jeg riktignok ikke singel da, men denne profilteksten likte jeg ikke! Så en gang en på nettby som hadde skrevet hele greia som en jobbutlysning. Den var utrolig vittig, annerledes og bra laget. Som dette. Stilling ledig Litt om "selskapet", altså seg selv i tredjeperson. stillingsprosent: 100 Ledig: omgående Ønskede kvalifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #13 Del Skrevet 24. mai 2011 Likte denne! den var morsom, og ærlig! skal også ærli inrømme at du fanget iallefall min interesse, og jeg ble veldig nyskjerring på deg! hadde lett sendt deg en melding! :D Lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #14 Del Skrevet 24. mai 2011 Var mange forskjellige svar her men det er mange forskjellige folk også. Det viktigste er at profilen er "deg" slik at du får interesse fra de som du har en match med. Hvis teksten kommer fra hjertet så bare post den slik som den er du. Du kan alltids finpusse på den senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #15 Del Skrevet 24. mai 2011 Takk for kritikk. Vet ikke om dere har hørt uttrykket "Don't tell it, show it", men det var litt av dette som var poenget i teksten. Istendenfor å skrive at jeg er morsom, har selvironi osv så viser jeg det i profilteksten. Og ja, humor er en viktig del av meg i hverdagen, men jeg er ikke useriøs hele tiden. Kom kanskje litt dårlig frem med den ene frasen. Ang. ryggen er ikke dette noe alvorlig, men ser kanskje at det ikke er så lurt å ta med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest white tiger Skrevet 24. mai 2011 #16 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg ikke likte teksten noe særlig.. Jeg fikk ikke inntrykk av at du er en morsom person. Greit nok, noen av setningene var morsomme, men helheten ga ikke meg inntrykket av en morsom person iallfall. Skjønner ikke helt hvorfor du må banne i profilteksten heller (f eks forbanna og faen). Ser jo at teksten appellerer til noen her, men jeg hadde nok ikke tatt kontakt med deg. Men smaken er som baken :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymph Skrevet 24. mai 2011 #17 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sa aldri noe om at jeg ville tatt kontakt med personen bak annonsen, men at den var original og MYE mer spennende enn den gjennomsnittlige kontaktannonse? Definitivt! Denne gadd jeg å lese fra begynnelse til slutt. Man kan jo uansett ikke treffe alle med en annonse, men han får nok helt sikkert mange treff på å være original og blant dem er kanskje drømmedamen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 24. mai 2011 #18 Del Skrevet 24. mai 2011 Skal det være med en beskrivelse av dama du ønsker deg også? Legg den ut her! Jeg likte profilteksten. Det er tusenvis av _elendige_ profiltekster der ute og jeg har lest gjennom _alle_ jeg har mer enn 70 i match med i mitt fylke, inne på sukker. Pluss en hel mengde andre av de som har vært innom profilen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #19 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg synes det kanskje ble litt mye tull. Den var original og morsom, men du kan godt tone den ned litt. Min annonnse er utformet som en jobbannonse og litt parodiert med skyhøye krav og forventninger, har fått mange positive tilbakemeldinger på at den er bra, og utrolig nok er det nesten bare kvalifiserte som tør å søke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 24. mai 2011 #20 Del Skrevet 24. mai 2011 jeg likte teksten, men jeg elsket den ikke. Det er en sånn tekst der jeg gjerne svarer hvis personen kontakter meg først, men ikke en tekst der jeg tar initiativ til kontakt selv. jeg er kanskje overfladisk, men jeg vil gjerne vite litt mer om en person før jeg tar kontakt. Dersom den er lagt ut på en typisk sjekkeside med alder, legning, bosted, ++ samt et pent bilde, så er det greit nok. Men uten denne informasjonen, eller med "alder: 99, legning: liker torsk, bosted: Ytre Arna Bedehus" og et bilde av Nasse Nøff, så er du fort så krampeaktig morsom at du virker som en fullstendig taper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå