womenwomen Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor ? Er det pga selvsikkerheten hennes eller er det pga hennes uvanlig gode utseende ? At menn blir uvanlig nervøse ovenfor henne i sjekkesituasjoner og før sex osv Og det rare er , at menn som ser ut som de matcho tøffingene og som er vant med å ha draget på masse damer , de er de mest pysete PYSETE ovenfor en attraktiv selvsikker kvinne ? Merkelig ... Menn blir ofte nervøse av meg ( womenwomen ) Hvordan kan jeg oppføre meg mot disse deilige lekkerbiskene av menn , si og gjøre , for at de skal slappe av og ikke være så nervøs ovenfor meg ? Hvordan få en mann full av PRESTASJONSANGST og som er nervøs til å slappe av i mitt nærvær ... Tips fra MENN selv ? Mottas med takk . 1
Norna Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har opplevd at menn blir rolige og avslappede av selvsikre modne damer 4
Optimist6 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor ? Er det pga selvsikkerheten hennes eller er det pga hennes uvanlig gode utseende ? At menn blir uvanlig nervøse ovenfor henne i sjekkesituasjoner og før sex osv Og det rare er , at menn som ser ut som de matcho tøffingene og som er vant med å ha draget på masse damer , de er de mest pysete PYSETE ovenfor en attraktiv selvsikker kvinne ? Merkelig ... Menn blir ofte nervøse av meg ( womenwomen ) Hvordan kan jeg oppføre meg mot disse deilige lekkerbiskene av menn , si og gjøre , for at de skal slappe av og ikke være så nervøs ovenfor meg ? Hvordan få en mann full av PRESTASJONSANGST og som er nervøs til å slappe av i mitt nærvær ... Tips fra MENN selv ? Mottas med takk . Du er nok i et miljø med menn med dårlig selvsikkerhet. Bytt miljø 1
Gjest Bob Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Først å fremst må man spørrse seg selv: Er det kun mannens oppgave å skjekke opp damene? Vel etter flere hundre år med hjernevasking av tradisjoner og normer er det vel kanskje opplagt for noen at alt avsvar ligger hos mannen. Istedenfor å vente på at mennene skal ta initiativ, kan du vel ta det siste skrittet selv. Når det kommer til utsendet ditt. Det kan hende at en del menn ser på deg som overfladisk. Med tanke på hvordan beskriver din selvsikkerhet på, så kan det være at enkelte menn velger kvinner som ikke er like selvsikre. Av egen erfaring må jeg si at damer som er veldig selvsikre er som regel utrolig overfladiske og innbilske. Jeg for min del har ikke bruk for noen slik dame. 5
KaDust Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. KaDust, mod.
Stefan Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Dersom menn virker nervøse rundt deg, så er det kanskje en idè å tone det litt ned? Har du den samme direkte og åpne approachen når du henvender deg til menn i det virkelige liv som du har her inne, skjønner jeg at mange vil se på det som et problem. Da har det ikke med at du er en sterk kvinne som vet hva du vil lenger, da har det med hvordan du oppfatter deg selv i forhold til andre, og hvordan du formidler dine tanker. 5
Cannavaro Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Du nevner 2 ingredienser som skremmer menn : selvsikkerhet og usedvanlig godt utseende. At dette virker skremmende i en sjekkesituasjon/før sex virker merkelig. Det er fint med selvsikkerhet, men gjerne i ikke altfor store doser. Jeg ville undersøkt nærmere hvor denne selvsikkerheten kommer fra ? Er det kun p.g.a utseende og en flott kropp f.eks ?? Eller er det opparbeidet ved mestring i flere situasjoner gjennom erfaringer ? Gjelder selvsikkerheten kun overfor menn "one-by-one" ? Hva med større sammenhenger og sammenkomster, er selvsikkerheten like stor da ?? Eller i klare stress-situasjoner ? Selvsikkerhet kan være så mangt, men du peker på relasjonen overfor en mann i en gitt situasjon. Jeg tviler på at du vil bruke ordet ydmykhet i en situasjon du nevner, og vil mer fremheve ditt ytre og kanskje vinnende vesen fremfor at mannen skal føle seg komfortabel i ditt selskap. Dersom det er en mann du virkelig er opptatt av (genuint) og ikke bare et ligg så kan jeg ikke skjønne hvorfor du ikke skulle kanskje tone ned din selvsikkerhet og heller vise ham hvorfor du nettopp er interessert i HAM ? Er ikke det en mer logisk fremgangsmåte i en sjekkesituasjon ? Eller vil du med dette si at hannen skal vinne byttet sitt ved å overgå deg i selvsikkerhet og utseende ? For da kan det jo hende at du er på feil jaktmarker må skjønne.
Ziegel Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hadde syntes det hadde vært kjempespennende jeg. Aldri opplevd det før, så den opplevelsen tar jeg imot med åpne armer. Lei av å være i førersetet, kunne godt tenke meg å chille i passasjersetet litt Endret 24. mai 2011 av Ziegel
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Som moden og selvsikker kvinne, som også er attraktiv, så opplever jeg ikke det samme. Men det kan ha noe med hvor modenheten og selvsikkerheten kommer fra og sitter? Jeg er moden og selvsikker, jeg tviler ikke på at jeg er bra nok, jeg vet det er mange flotte menn som ville hatt min oppmerksomhet om jeg var interessert i dem. Men min modenhet og selvsikkerhet har gitt meg en harmoni i livet som gjør at jeg ikke topper andre, fordi jeg ikke TRENGER å overgå alle rundt meg. Jeg vet hvem jeg er, jeg vet jeg får den plassen jeg er ment for, og har ikke problemer med å verken være ydmyk eller gi rom til andre jeg er interessert i å vite mer om. For meg er ikke det å være selvsikker og moden noe hinder i mitt møte med menn. Noen, menn som kvinner, tror at selvsikkerhet og skjønnhet trenger å ta stor plass, de er ikke min type mennesker. Kjæresten min er faktisk likedan. Han er en vakker mann, som er voksen, trygg og selvsikker. Han er selvsikker og moden på "min" måte, så vi trenger ikke hevde oss, vi trenger ikke oppta plass slik at andre føler seg mindre, fordi vår "storhet" ligger I oss selv, og krever ikke flashing. å være selvsikker og moden, og attraktiv, på en harmonisk måte, skremmer sjeldent, men innbyr til kontakt med andre mennesker, er min erfaring. 3
Gjest Rocky Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Selvsikre damer har aldri gjort meg nervøs, men det finnes andre egenskaper som kan gjøre det. Har man en personlighet som gjør mennesker nervøse kan det være et sjakktrekk å tenke over hvordan man oppfører seg.
bukett Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor ? At de blir nervøse av deg har kanskje noe med den holdningen du utstråler. Det betyr jo strengt tatt ikke at menn føler det samme overfor alle andre damer... 1
Gjest Kjekk, men krese Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor ? Er det pga selvsikkerheten hennes eller er det pga hennes uvanlig gode utseende ? At menn blir uvanlig nervøse ovenfor henne i sjekkesituasjoner og før sex osv Og det rare er , at menn som ser ut som de matcho tøffingene og som er vant med å ha draget på masse damer , de er de mest pysete PYSETE ovenfor en attraktiv selvsikker kvinne ? Merkelig ... Menn blir ofte nervøse av meg ( womenwomen ) Hvordan kan jeg oppføre meg mot disse deilige lekkerbiskene av menn , si og gjøre , for at de skal slappe av og ikke være så nervøs ovenfor meg ? Hvordan få en mann full av PRESTASJONSANGST og som er nervøs til å slappe av i mitt nærvær ... Tips fra MENN selv ? Mottas med takk . Jeg blir veldig ofte stressa av kvinner som har et urealistisk syn på sin egen skjønnhet, blir usikker over at noen tafser og klår på meg når jeg egentlig ikke ønsker å bli tafset og klådd på. Mennesker med dårlige sosiale antenner gives me the creeps, kansje det er noe av grunnen, hva vet jeg? 3
Kamikatze Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Kan kun svare for meg selv. Er bare fryd og velstand når jeg blir sjekket opp av en usedvanlig skjønn kvinne. Det som derimot blir pokker så kleint, er når noen prøver seg for hardt, som jeg ikke finner interessant. Men det er mest fordi jeg egentlig er god på bunnen, og vil hverken såre eller la henne smake...
womenwomen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2011 Selvsikre damer har aldri gjort meg nervøs, men det finnes andre egenskaper som kan gjøre det. Har man en personlighet som gjør mennesker nervøse kan det være et sjakktrekk å tenke over hvordan man oppfører seg. Det skal ikke mere til enn at jeg sender dem et stort SMIL og ser på dem litt extra . Det er nok til å gjøre enkelte menn nervøs . Kanskje menn bare er vant til sjenerte og blyge jenter ? Noe jeg ikke er ,er veldig utadvendt og tydelig i mine signaler .Menn tåler ikke selvsikre damer . Da blir de selv blyge og sjenerte ....når de møter på slike jenter . Kanskje en ide å spille litt mer sjenert ovenfor sjenerte usikre menn . For hvis jeg er mindre selvsikker , blir kanskje de litt tøffere ?
Gjest Wat Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 Det er forskjell mellom en arrogant holdning og en selvsikker holdning. Du virker mer arrogant enn selvsikker og arrogante mennesker er ikke særlig attraktive.. 1
Norna Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hvordan kan jeg oppføre meg mot disse deilige lekkerbiskene av menn , si og gjøre , for at de skal slappe av og ikke være så nervøs ovenfor meg ? Hvis du er en selvsikker dame som får lyst på en deilig lekkerbisken så er det jo underforstått at du skal gå frem da? Jeg går litt varsomt fram jeg, men kan være ganske så direkte. Hvordan få en mann full av PRESTASJONSANGST og som er nervøs til å slappe av i mitt nærvær ... Jg gir komplimenter, smil, berøring og 'tar litt kontroll' over situasjonen. () Endret 24. mai 2011 av Norna
Genesis Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 Det skal ikke mere til enn at jeg sender dem et stort SMIL og ser på dem litt extra . Det er nok til å gjøre enkelte menn nervøs . Kanskje menn bare er vant til sjenerte og blyge jenter ? Noe jeg ikke er ,er veldig utadvendt og tydelig i mine signaler .Menn tåler ikke selvsikre damer . Da blir de selv blyge og sjenerte ....når de møter på slike jenter . Kanskje en ide å spille litt mer sjenert ovenfor sjenerte usikre menn . For hvis jeg er mindre selvsikker , blir kanskje de litt tøffere ? Hva om disse mennene du smiler til rett og slett ikke er så interessert? Har du tenkt den tanken? 3
Gjest Kurt Skrevet 24. mai 2011 #18 Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor ? Er det pga selvsikkerheten hennes eller er det pga hennes uvanlig gode utseende ? At menn blir uvanlig nervøse ovenfor henne i sjekkesituasjoner og før sex osv Og det rare er , at menn som ser ut som de matcho tøffingene og som er vant med å ha draget på masse damer , de er de mest pysete PYSETE ovenfor en attraktiv selvsikker kvinne ? Merkelig ... Menn blir ofte nervøse av meg ( womenwomen ) Hvordan kan jeg oppføre meg mot disse deilige lekkerbiskene av menn , si og gjøre , for at de skal slappe av og ikke være så nervøs ovenfor meg ? Hvordan få en mann full av PRESTASJONSANGST og som er nervøs til å slappe av i mitt nærvær ... Tips fra MENN selv ? Mottas med takk . Kommer an på situasjon. Det er ikke alltid rett tid og sted for det. Om en dame på jobben hadde lagt seg ut sånn hadde jeg blitt skeptisk. Eller en som jeg møtte tilfeldig på bussen,butikken e.l. Om det hadde vært på byen feks som er en setting det er sosialt akseptert å flørte, eller på nach. Om man er på byen går jeg ut fra at man har et ønske om å treffe noen så da hadde jeg blitt glad om en pen dame flørta.
Gjest Cubit Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 Menn blir ikke usikre av modne og selvsikre kvinner. Gutter derimot... Og dette har ingenting med alder, derimot med mental tilstand å gjøre. Finn deg en MANN Og til dere sinnamenneskene på denne tråden: Dama er da rett og slett bare mer åpenhjertig enn mange? (Jada, jada, har lest tidligere innlegg også) Og så går begår hun jo den store synden å fronte meninger som ikke er den sosiale normen... Ikke vær så slemme med hverandre. Er ikke overbærenhet med folk som er anderledes enn oss selv noe som burde komme med... eh... modenhet og selvsikkerhet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå