Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg arvet et hus etter en onkel som jeg nylig har flyttet inn i. Med litt planlagt oppussing og faste utgifter ser jeg at det kan bli hardt økonomisk siden jeg for tiden, og mest sannsynlig noen år framover vil være student. Jeg lurer derfor på om det ville ha vært attraktivt for en person (kjønn ubetydelig) å leie slik at det nærmest blir som et kollektiv.

Vedkommende vil da kunne disponere et relativt stort rom i kjelleren, og vil på denne måten ha sitt privatliv der, men samtidig dele kjøkken og baderom med meg. På mange måter ser jeg for meg at leieboer vil benytte huset på lik linje med meg, og at vi har soverom/kontor som eget. Har noen erfaring, eller noen mening om en slik løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg gjort og likt tilogmed..:)

Kjenner flere som har hatt slike løsninger i hus, og det har fungert mye bedre enn en leilighet siden man da har mere plass..:)

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot det nei:)

Skrevet (endret)

Det kunne jeg gjort, men da ville jeg kanskje ha blitt litt kjent med personen jeg skulle bo med først. I det minste vite litt om hvilken type han/hun er og kjenne på om kjemien stemmer. :jepp:

Endret av Nymph
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne gjort det jeg også.

...ville vært veldig aktuelt når jeg ser bildet ditt forresten. Jeg er jo jente, og kunne lett tenkt meg å bo "tettere innpå" deg :lur:

• Liker 3
Skrevet

Hehe, selv om det ikke nødvendigvis er i tråd med intensjonene så kunne jo selvfølgelig det ha blitt et alternativ. :skratte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:fnise:

Du får verve leietager her inne du, Tormod83. Med det bildet som avatar blir det vel ikke noe problem å finne noen som kunne tenke seg å dele bad med deg. :dusje::biggrin:

Endret av Nymph
  • Liker 4
Skrevet

:fnise:

Du får verve leietager her inne du, Tormod83. Med det bildet som avatar blir det vel ikke det noe problem å finne noen som kunne tenke seg å dele bad med deg. :biggrin:

Usjh, hadde ikke tørt det.. hadde fått drit-angst! bokstavelig talt tilogmed.. :fnise:

Skrevet

Usjh, hadde ikke tørt det.. hadde fått drit-angst! bokstavelig talt tilogmed.. :fnise:

:ler:

Skrevet

Du skrev jo lenger oppe at du kunne ha gjort det Josefine :fnise:

men seff lov å endre mening :snurt:

Skrevet

Du skrev jo lenger oppe at du kunne ha gjort det Josefine :fnise:

men seff lov å endre mening :snurt:

Joooo, mente det da!

Var bare en spøk i forhold til det å dele bad..:P

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har bodd på den måten, og likte det egentlig bedre enn å bo på typisk studenthybel.

Skrevet

Utrolig mange som gjør dette. Du vil garantert finne noen som vil leie av deg. Spesielt hvis du bor et sted der det er en del studenter. Jeg skal selv bo i kollektiv til høsten der jeg må dele bad og kjøkken med to andre. Gjør meg ingenting. Har ikke råd til å bo alene i en leilighet uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...