AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Er interessert i en fyr som jeg har kjent i nesten ett år nå. Han er god venn med venninna mi, og vi møttes på en fest hos henne. Vi fikk raskt god kontakt. Han er veldig sosial, vi har mange felles interesser og han er lett å snakke med. Vel, vi har prata en god del på chat, og i noen helger og ferier har vi sittet hele natta igjennom og prata om løst og fast. Vi var også på en slags date i vinter. I begynnelsen så jeg bare på han som en venn, selv om jeg likte han godt. Nå har han vist at han liker meg, kanskje mer som en venn. Han sier hele tiden at jeg er pen, og at han vil kysse meg. Ved en anledning sa han at han ville ha sex med meg. Jeg liker han jo kjempegodt, og kunne godt tenke meg å innlede et forhold til han. Problemet er at det går så lang tid mellom hver gang vi sees eller snakker med hverandre. Han er travel, går på skole et stykke unna, og har masse venner. Vi har planlagt å møtes noen ganger, men ender alltid opp med at en av oss ikke kan til slutt. Det er så irriterende! Jeg vil ikke mase for mye heller, og tenker hele tiden at kanskje han ikke liker meg likevel? Han er en utrolig snill fyr, og jeg tenker, kanskje han bare sier slike fine ting til meg, for å være snill?? Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Kan vel egentlig ikke finne ut av det før vi møtes heller, men det er så vanskelig å få til å møtes! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Måtte bare få ut litt tanker, men hvis noen har noen tips eller tanker, så del gjerne med meg! Setter stor pris på det
JohnQ Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Du blir sikkert litt skuffet over dette svaret, men jeg er en mann som ikke liker å gi damer falske forhåpninger. Fyren vil med stor sannsynlighet ikke være noe annet enn venn. Endret 23. mai 2011 av JohnQ 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Om han ikke ville til sengs med henne, hadde han da vel ikke sagt at han gjerne vil ha sex med henne?? Men når han/dere sliter sånn med å få tid til å treffe hverandre, hvordan skal dere da greie å ha et forhold, dersom det er det du er ute etter??
JohnQ Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Om han ikke ville til sengs med henne, hadde han da vel ikke sagt at han gjerne vil ha sex med henne?? Men når han/dere sliter sånn med å få tid til å treffe hverandre, hvordan skal dere da greie å ha et forhold, dersom det er det du er ute etter?? Det å ville til sengs med noen er noe helt annet enn å ha et forhold med noen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Men når han/dere sliter sånn med å få tid til å treffe hverandre, hvordan skal dere da greie å ha et forhold, dersom det er det du er ute etter?? Ja, det er det jeg også tenker på! Tenker også at hvis han virkelig ville være med meg, hadde han funnet tid. De gangene jeg ikke har tid jobber jeg, men han har ikke jobb for øyeblikket. Han er 21 år, jeg er 20
JohnQ Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Ja, det er det jeg også tenker på! Tenker også at hvis han virkelig ville være med meg, hadde han funnet tid. De gangene jeg ikke har tid jobber jeg, men han har ikke jobb for øyeblikket. Han er 21 år, jeg er 20 Noen gang lest denne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå