Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha et par neglelakker med veeeldig mye glitter i(ikke sånn som man bruker som ekstra-effekt oppå en annen neglelakk, men en som har tett med glitter), men lurer litt på hvilke GODE merker som fører dette! Har dere noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OPI hadde jo nettopp en kolleksjon med mange fine glitterlakker. :) Burlesque heter den vel.

• Liker 1
Skrevet (endret)

OPI har noen gode, med masse glitter i. I hvertfall i alice in wonderland og burlesque kolleksjonene

Edit: ok, jeg er treig :gjeiper:

Endret av Fanderay
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OPI har noen gode, med masse glitter i. I hvertfall i alice in wonderland og burlesque kolleksjonene

Takk for tips dere!

Vet du/dere hvor jeg får tak i Burlesque-kolleksjonen? Ser meg ut en lilla der :)

AnonymBruker
Skrevet

transdesign.com blant annet.

Skrevet

Jeg er ikke sikker, jeg har slekt i USA som jeg får til å kjøpe og sende meg ting :gjeiper: Men tror amazon.com ?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den Muppets kolleksjonen får inn mange fine ja! Men Burlesque hadde og noen bra, og de er garantert å finne i butikken fremdeles. Nordmenn flest er jo allergisk mot flashy neglelakker :P

Skrevet

OPI - Catch me in your net samt OPI - The show must go on er to helt nyyydelige blinglakker, lette å legge, tørker raskt og ser ut som folie på. :) Storfavoritter her i gården, får massevis av komplimenter for dem!

AnonymBruker
Skrevet

Men si meg, er det ingen plasser på nett de kan bestilles? Litt billigere ennn 159kr på cubus likssom!

Skrevet

Deborah Lippmann :Nikke:

Elsker "Happy Birthday"

• Liker 1
Skrevet

Lippmann har mange pene lakker! Både Glitter in the air, Happy Birthday og Across the universe er storfavoritter her. Bestiller OPI på eBay. :)

Skrevet

bare et lite tips så lakken holder bedre på neilene. Ett lag klar-lakk hver dag,så holder den seg perfekt 1 uke .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...