AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal legge meg i hardtrening i én måned nå. Både styrke OG kondisjon. Jeg er opptatt av å ha en frisk og sterk kropp, men nå har jeg som mål å se best mulig ut før jeg skal ut å reise. Vil det være fordelaktig å ta få og tunge reps(typ 5 reps*3 sett), eller som jeg rett og slett har gjort til vanlig 10-12*3? Jeg vet at dette med reps kan ha litt å si når det kommer til hva som er viktigst for deg. Å bli sterkest mulig eller bygge opp mest mulig volum(utseendemessig).. Eller misforstår jeg? Har dere forslag til et tungt treningsprogram?
Gjest Bjørn82 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal legge meg i hardtrening i én måned nå. Både styrke OG kondisjon. Jeg er opptatt av å ha en frisk og sterk kropp, men nå har jeg som mål å se best mulig ut før jeg skal ut å reise. Vil det være fordelaktig å ta få og tunge reps(typ 5 reps*3 sett), eller som jeg rett og slett har gjort til vanlig 10-12*3? Jeg vet at dette med reps kan ha litt å si når det kommer til hva som er viktigst for deg. Å bli sterkest mulig eller bygge opp mest mulig volum(utseendemessig).. Eller misforstår jeg? Har dere forslag til et tungt treningsprogram? Kondisjon og oppvarming går å kombinere. Uttøying etter oppvarmingen Varme opp til øvelsene så 3 x 5 sett. For fortest mulig resultat, øk intensiteten for hver treningsøkt. ((du må klare det, så ikke ta for mye opp på vekter hver gang)) Det er forskjell på "støl" smerte og feil trenings smerte. Stølsmerten er sunn å utfordre.! Good luck! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå