Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så den på denne bloggeren tidligere i dag, synes den var veldig søt, fin og sommerlig.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i oransje, så det trekker ned. Men bortsett fra det syns jeg den er kjempefin :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Cute!

Ikke min stil, men på andre :)

Litt Stella McCartney-ripoff, men det er vel ikke noe nytt med kopier

Endret av Anjelika
Skrevet

minner meg om bestemor :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Love it (hadde bare stoffet vært bra)! Jeg elsker "bestemorstil".

Skrevet

Minner meg om gardinene farmor hadde i det gamle huset sitt.

• Liker 1
Skrevet

Uten strikken i livet og litt bedre stoff ( Gina Tricot har ofte klær i dårlig kvalitet) så kunne det funke. Med minimalt tilbehør og enkle sko.

Skrevet

Kjempesøt!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Supersøt! hadde lett tredd den over hodet :jepp:

Skrevet

Jeg synes den var kul, og hadde nok likt den godt på andre. Men, ikke min stil i det hele tatt, så hadde ikke brukt den selv

Skrevet

Liker den!! Men, med enkle sko og lite tilbehør, ikke som bloggeren over her.

Skrevet

Jeg vet ikke helt, er ikke så fan av mønsteret, selv om jeg kan like fasongen.

Skrevet

Synes den er søt på hengern. Er egentlig ikke helt min stil, men prøvde den likevel på i butikken forleden dag. Den satt skikkelig stygt på meg. :gjeiper:

Skrevet

Synes den var kjempesøt, absolutt noe jeg kunne gått i! Men jeg hadde IKKE kombinert den som den bloggeren, haha! :P

Skrevet

Ikke helt min stil, men med helt enkelt tilbehør kunne jeg kanskje hatt den på. Måten hun bloggeren hadde kombinert den på var bare fæl...

Skrevet

Grusom - men så er jeg verken fan av så mye mønster eller blanding av farger, og liker absolutt abstrakt mønster best, så da forklarer jo det saken :ler:

Skrevet

Syns mønsteret kan være sommerlig og fint, men liker ikke det strikket i livet. Syns sånn "rysjestrikk" ser veldig billig ut (og da mener jeg som i dårlig kvalitet, ikke lett på tråden ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...