Serenity_ Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Heisann! Hva er dine favorittprodukter fra iHerb.com? Jeg har nettopp mottatt min første bestilling, og har prøvd ut jojoba oljen og en mint & julip facemask. Sitter med masken på nå, så har ikke så mange erfaringer å dele hittil. Ellers bruker jeg Jason Beauty Oil som jeg er kjempefornøyd med!
Serenity_ Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Beklager, så ikke tråden om iHerb som var her fra før. Endret 23. mai 2011 av Serenity_
lillsunshine Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Heisann! Hva er dine favorittprodukter fra iHerb.com? Jeg har nettopp mottatt min første bestilling, og har prøvd ut jojoba oljen og en mint & julip facemask. Sitter med masken på nå, så har ikke så mange erfaringer å dele hittil. Ellers bruker jeg Jason Beauty Oil som jeg er kjempefornøyd med! Oi. Tror det kan bli vanskelig å velge favorittprodukt, men kan ramse de jeg kommer på nå. Jeg har vært trofast mot iherb i nærmere to år nå, tror jeg, så har prøvd litt av hvert, kan du si. Reint sånn hudpleie-serie så liker jeg veldig godt Alba Botanica-serien. De har så friske utseende på produktene sine i tillegg til at de lukter ekstremt godt og er billige! Den beste solkremen har jeg funnet der: Alba Botanica sunscreen SPF 15 og 25. Jeg liker å bruke den som ansiktskrem for å fukte også. Men sist gang jeg bestilte var de tomme. Har også prøvd en facepeeling som lukter veldig godt og er veldig god - veldig små korn. Det nyeste er en saltscrub som lukter helt fantastisk og gjør huden myk. Liker også Now Foods almond oil i tillegg til jojoba oil som du sier, som en kan bruke til mye. Ellers har de helt supre slikkepinner med bare naturlige smaker og søtstoffer fra Yummi Earth serien. Har også bestilt noen litt sunne sjokoladebarer som jeg synes har smakt helt fortreffelige. Kjøper også kosttilskudd der som Spirulina og Omega 3-6-9 og forskjellig.. Jeg kunne rett og slett lagt ut lenge om dette, listen er lang :D. Veldig fornøyd med at sist pakke bare tok en uke fra de sendte til jeg fikk den. :D
Quirky Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 To fantastiske leppepomader, Vanilla Bean fra Badger og Lip Resque fra Desert Essence. Omtale her og her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå