Ruby Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Moro å høre hvilke artister og band som dere KG-brukere har vært på konsert med.. Jeg kan jo begynne jeg.... Skid Row LA Guns Extreme Little Angels Melissa Etheridge Bryan Adams Metallica Marilyn Manson Guns N'Roses Clawfinger Suicidal Tendencies Dream Police Johnny Logan Bonnie Tyler +en drøss med norske...... Hva med dere andre?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Er ingen stor konsertgjenger, men forrige uke var bra: først Vamp med Anne Grethe Preus og Nathalie Nordnes, så a-ha under Uka i Trondheim!
Gjest Embla s Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Jeg har vært på masse konserter :D Thindersticks (på Rockefeller og i Konserthuset) Blondie (Rockefeller) Bruce Springsteen (Valle Hovin) Pink Floyd (Valle Hovin) U2 (Valle Hovin) Rolling Stones (V H) The Cure (Spektrum) Morrisey (Rockefeller) Waterboys (Rockefeller) Franck Black (Sentrum) Metallica (Skedsmohallen) Gary Moore (Drammenshallen) DumDumBoys (flere ganger) DeLillos (flere ganger) Alarm (Skedsmohallen, C N) samt en del jeg har fortrengt (eks Alice Cooper ) + Midtfynfestival, kalvøya, Roskilde (gidder ikke ramse opp/husker ikke alle jeg hørte her).
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #4 Skrevet 10. november 2003 Er ikke så glad i store folkemengder.... Men jeg har vært på Alice Cooper Smokie A-ha Tanya Tucker Marty Stuart Sissel Kyrkjebø Britney Spears Jan Werner Danielsen Kylie Minogue Carlene Carter for å nevne noe litt forskjellig, og dessuten skal jeg på Robbie på lørdag og på Shania i januar... Her i huset er det gubben som går på konserter....
chimp Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 De mest kjent som jeg husker i farten: Joe Cocker i Danmark Stones på Valle Hovin Elton John i Spektrum Gary Moore på Rockefeller
pixiegirl Skrevet 10. november 2003 #6 Skrevet 10. november 2003 Husker ikke alle, men: U2 DumDum Boys Jokke og Valentinerne Raga Rockers Cardigans Håkan Hellström Alicia Keys Briskeby a-ha Craig David David Bowie Depeche Mode De Lillos Ephemera Faithless Garbage Grant Lee Buffalo Lemonheads Kent Madrugada Moby Nick Cave Prince Skunk Anansie Prodigy Suede Red Hot Chili Peppers Bare Egil The Cure Motorpsycho Og snart så skal jeg på Robbie Williams, Turboneger og Justin Timberlake.
sinicola Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 hmm.. tenke.. Machine head Nofx Xzibit Eminem Millencolin 59 times the pain Bombshell rocks Metallica ..er de jeg kommer på nå
sinicola Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 hmm.. tenke.. Machine head Nofx Xzibit Eminem Millencolin 59 times the pain Bombshell rocks Metallica ..er de jeg kommer på nå
Miss Marple Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Nå må jeg også tenke litt.. Under Quarten ble det Skunk Anansie Marilyn Manson David Bowie Wyclef Jean Ellers: Tina Turner Metallica TOTO Rolling Stones Vamp D'Sound (flere ganger)' Bobby McFerrin Jan Werner Danielsen Sigvart Dagsland NUD Jesse Dixon Carola Arve Tellefsen Tom Ernst Anne Grethe Preus Ole Edvard Antonsen Brazz Brothers De Lillos Mezzo Forte Vidar Johnsen og utallige eksamenskonserter fra konservatoriestudenter + en del andre mer lokale utøvere (sørlandet)
Tjorven Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Har ikke vært på så mange, men dette er noen: -Kurt Nilsen -Alanis Morissette -Halvdan Sivertsen -Morten Abel -Postgirobygget -De Lillos -Cardigans Også skal jeg på Metallica i Desember! Jippi!
Gjest Étoile Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Tenke tenke... Blur Kent Manu Chao Marilyn Manson Moldy Peaches The Ark Ash Muse The Hives Gotan Project Gåte Massive Attack Millencolin Erykah Badu Surferosa Bob Hund White Stripes Bare Egil Moby Garbage Primal Scream Rammstein St. Thomas Briskeby Madrugada Travis Macy Gray Frost Leftfield D Angelo Morten Abel Oasis Counting Crows Mercury Rev Skunk Anansie Nelly Furtado Knallert The Plan Theatre of Tragedy Og en del fortrengte....
Diva Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 Herregud. Dette er pinlig... Har bare vært på en konsert jeg... Suede på "Club Spektrum" for noen år siden.. Konserten var i allefall utrolig bra :D ( skjønner at jeg har mye å ta igjen i allefall... )
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #14 Skrevet 11. november 2003 Herregud. Dette er pinlig... :oops: Har så få at jeg ikke gidder ramse dem opp... :oops:
Diva Skrevet 11. november 2003 #15 Skrevet 11. november 2003 :oops: Har så få at jeg ikke gidder ramse dem opp... :oops: høh! Kan jeg så kan du!
Diva Skrevet 11. november 2003 #16 Skrevet 11. november 2003 Glem det glem det glem det! Husket en til!!! Barbarellas! Konsert på John Dee for tre fire år siden eller så... ( visste det var NOE mer..hihi ) For øvrig også kjempebra :D
Reina Skrevet 11. november 2003 #17 Skrevet 11. november 2003 Hmm. har sett: Backstreetboys (3 ganger, det var tider det ) Satyricon Rammstein
aline Skrevet 11. november 2003 #18 Skrevet 11. november 2003 hm... ikke så mange... - Motorpsycho - Sentrum scene - Morten Abel (tre ganger:Tromsø, Spektrum og en intimkonsert i Larvik) - Jethro Tull (beste konserten av alle!!!) - Sentrum scene - Han derre Inglesias junior - Spektrum - Elton John - Spektrum - Tre små kinesere - Trondheim ... kommer ikke på fler i farta da....
Gjest Embla s Skrevet 11. november 2003 #19 Skrevet 11. november 2003 åh! Av betydelige (for meg ) konserter glemte jeg OMD på Rockefeller! Det var så bra! Og Europe i Skedsmohallen det er jo virkelig den jeg ALDRI glemmer *nynner* Finale countdooooown tralalalaaaaaaa
April Skrevet 11. november 2003 #20 Skrevet 11. november 2003 Har ikke vært på så mange... - Faith no more, Metallica og Guns n`roses(sammen) - Guns n`roses - Bon Jovi - Bruce Springsteen :o Det var ikke mange gitt, disse var i løpet av et år jeg bodde i Toronto, har ikke vært på konsert i Norge ennå!! Skulle egentlig vært på 50cent, men ingen ville være med meg! Skal på Shania Twain i januar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå