Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er en jente på 25, ganske normalbygd i kropp, ikke lubben, ikke syltynn. Jeg tenner bare på gutter/menn med litt mage, småfeit, og kraftige karer. Er deilig å være liten og nett og bli tatt godt "vare på" av disse. Tynne gutter eller gutter med masse muskler er fullstendig turnoff. Får titt og ofte høre at "i alle dager, han??!!??" av venninner osv, for de mener jeg skal gå etter dem som ligger litt i "mitt" kroppsmessige land. Flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er en jente på 25, ganske normalbygd i kropp, ikke lubben, ikke syltynn. Jeg tenner bare på gutter/menn med litt mage, småfeit, og kraftige karer. Er deilig å være liten og nett og bli tatt godt "vare på" av disse. Tynne gutter eller gutter med masse muskler er fullstendig turnoff. Får titt og ofte høre at "i alle dager, han??!!??" av venninner osv, for de mener jeg skal gå etter dem som ligger litt i "mitt" kroppsmessige land. Flere som har det sånn? Vet ikke om det er så mange som har det som deg, men at det fins sånne som deg tror jeg de store gutta setter pris på. =) Det er fint at folk er forskjellige og at man ikke lar seg rive med av alle andre sine meninger. "Thumb's up" for selvstendige mennesker som ikke er redde for å si det de selv mener.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Takk anonym bruker, som gir meg litt positiv tilbakemld Jeg føler meg ikke unormal, men det er alltid litt kjipt å være en av få..
b0blitez Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 jeg synes både tynne og kraftige gutter er turn on. Du er ikke den eneste. Elsker sånne kraftige gutter, og er selv normalvektig!
Husplante Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Mer å ta i, mer å være glad i! Skjønner den godt jeg. Syntes derimot mage er litt turnoff, men kan ellers være en kraftig fyr. Har mage selv da... Dobbeltmoralen...
Tormod83 Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Føler jeg passer godt inn her som småfeit;-D angående preferanser for kroppslig utseendet hos det motsatte kjønn kommer det for min del etter både utstråling, humor, interesser dog :-)
Gjest Eurodice Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Føler jeg passer godt inn her som småfeit;-D angående preferanser for kroppslig utseendet hos det motsatte kjønn kommer det for min del etter både utstråling, humor, interesser dog :-) Hmm, tror du er på fisketur, jeg .
Gjest norah Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Føler jeg passer godt inn her som småfeit;-D angående preferanser for kroppslig utseendet hos det motsatte kjønn kommer det for min del etter både utstråling, humor, interesser dog :-) Dersom det bildet er av deg så kan jeg si; ehmm nei. En av oss trenger ihvertfall en synstest...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå