AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 heihei! kjæresten min har så utrulig lyst på en tatovering, noe som jeg synes er helt ok. men nå når han sitter å tegner ned skisser av tatoveringen blir de veldig rare eller stygge. så jeg lurte på om dere har sett noen fine tatoveriner til arm/håndledd? kan være alt av forslag, med uten tekst osv. takk for alle svar!
Leonora8 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 http://www.google.no/search?q=wrist+tattoo&hl=no&sa=X&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=kqraTcqiA4zMswbttJ34Ag&ved=0CCQQsAQ&biw=1259&bih=629
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 heihei! kjæresten min har så utrulig lyst på en tatovering, noe som jeg synes er helt ok. men nå når han sitter å tegner ned skisser av tatoveringen blir de veldig rare eller stygge. så jeg lurte på om dere har sett noen fine tatoveriner til arm/håndledd? kan være alt av forslag, med uten tekst osv. takk for alle svar! Vet han hva han vil ha da? Vil han ha skrift på handleddet? isåfall hva skal det stå? Hvilken stil/motiv er det han vil ha? Størrelse? Han kan få tattovøren til å tegne den for han hvis han vet hva han vil ha.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 han er ikke sikker men snakket om noen settninger langs armen, sammen med stjerner eller slike kruseduller, hehe. han vil garantert ha noe tøfft, tror han er åpen for de fleste forslag
Xaphan Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Disse tatoveringene ga meg mye inspirasjon hvertfall! Selv om mange av dem kanskje er litt vel feminine for kjæresten din?
Thorn Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 (endret) En sangtekst han er glad i, kanskje? Eller noe annet som betyr mye for ham, eller som han bare syns er kult? Jeg er av den typen som mener at tatoveringer ikke nødvendigvis må ha en dypere mening, men de bør heller ikke være noe man valgte kun fordi man vil ha en tatovering, da har man liksom begynt i feil retning. Spesielt viktig føler jeg dette er når det er en tatovering man vil se resten av livet. Jeg er superfornøyd med mine tatoveringer, men så ser jeg dem heller aldri Jeg er mye mer nøye nå som jeg skal ta en jeg vil se ganske ofte. Edit: klarte å glemme et ord... Endret 23. mai 2011 av Thorn
Thorn Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Med tanke på at skissene hans ser rare ut: en dyktig tatovør ser potensiale i rare/uferdige skisser, og ser hva som funker eller ikke funker. Så om han har en ide, men bare ikke helt får det ned på papir, så vil nok tatovøren være løsningen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå